16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Mone, snap dat het je hoog zit hoor! Zit er zelf ook mee.. Breken ze dan wel je vliezen als je al heel vlug op 2 cm zit? Of wachten ze dan sowieso tot de volgende ochtend? Hier gebruiken ze de gel liever niet, ze kijken het best lang aan met zon ballon geloof ik, omdat een gel vaker te snel gaat, met als gevolg een weeenstorm.. snelle bevallingen enz..

Hoop inderdaad dat het meevalt.. Als je er zo mee blijft zitten zou ik het toch nog een keer aankaarten. Ben het hier ook van plan..

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    De ballon valt er dan uit...en dan breken ze de vliezen
    En...ik heb vandaag de laatste controle en dus contact gehad....

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Butterfly, fijn dat alles goed ging, en idd fijn dat papa bij het inslaap vallen bij kan zijn! (Lijkt mij niet zo'n heel fijn moment :))

5. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hè bah lieve Mone, je zeurt zeker niet hoor. Je mag best van je af spuwen. Het is toch ook helemaal niet leuk zo.
    Hoop zo voor je dat het 'meevalt' en dat ze je straks serieus genoeg nemen zodat je man er op tijd is. Dikke knuffel voor jou!

Skatje..jee wat balen zeg. Bah. Hopelijk gaat het je morgen goed en draait de baby. Succes meis!

Hier net vette hap op! Best lekker:D
    Man nog niet thuis en dochter is zeer aanwezig op moment:$

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Paar jaar terug heeft ze best een zware operatie gehad. Papa zal haar toen wel naar de ok brengen. Op moment dat ik afscheid van haar wou nemen en weg wou lopen, begon mijn 'stoere' man zo te huilen en te zeggen dat hij het niet kon:$ ik stond verpleegster echt aan te kijken van en wat nu?!
    Tja....en toen heb ik mijn tranen ingeslikt en heb ik haar weggebracht tot ze onder narcose was.....
    Maar goed....nu zijn het de amandelen dus hij vermant zich maar even:D
    Ik was het zo niet van hem gewend, hij huilt eigenlijk nooit en laat heel moeilijk zijn gevoel zien!

7. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Wat dat betreft een voordeel dat ze het al bij 2 cm doen. Hoef je maar een cm! Hoop dat het allemaal zo rap gaat dat niemand eraan denkt dat je man naar huis zou moeten ;) en dat het je alles mee mag vallen..

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha ja leuk is dat he :D ik vind dat zo schattig als opeens die billen naar buiten geduwd worden, of een voetje die zich eruit probeert te duwen :D

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mone, heh nou t zou mij ook hoog zitten hoor als ik dit zo lees!! Anders nog even erover bellen dat je t er nog even over wilt hebben en dat jij het wat anders in je hoofd had? Het is jouw lijf, en jouw bevalling, en jij moet je er wel prettig bij voelen (of in elk geval zoveel mogelijk).... Gelukkig breken ze dan al bij 2 cm, dus misschien gaat dat wel zo vlot dat je man niet eens naar huis hoeft?
    En je mag hem toch zeker zelf ook bellen of smsen dat ie eraan moet komen op het moment dat jij denkt dat nodig is?

@skatje, he :( bah....veel succes en sterkte morgen!!! Ik hoop maar dat t lukt anders heb je zo'n ervaring voor niks.....en hoop ook dat ze daarna keurig met koppie naar beneden blijft!

@rest, uhhh??

@hier, vanmorgen even naar de winkels geweest, broodjes gehaald dus daarna lekker gelunched, toen viel ik zo wat in slaap, dus ben maar gaan liggen met als resultaat dat ik een uur knock-out op de bank heb liggen pitten haha, had t nodig blijkbaar, maar daarna weer lekker energie en heb dus de meubels, hanglampen en keuken kunnen soppen, jeej! Ook eindelijk gedaan! :)
    Als ml nou nog even al dat glaswerk weg zou gooien....;)....staat ook al tijden voor m klaar inmiddels.....zal m straks even lief aankijken want erger me er nu echt te erg aan :)
    Mag ie ook meteen de vuilnisbak doen, want die zit ook weer vol...

En mini hobbelt op dr gemakkie en zachtjes rond in mn buik, nog steeds sporadisch een voorwee, en laten we idd hopen dat met al dat voorwerk de bevalling wat soepeler zal verlopen :)

Nou vroeg ik me af he....deze voorweeen zorgen bij mij blijkbaar wel al voor wat verweking (alleen niet zo vlotjes), en dus voor wat ontsluiting. Maar als je nou helemaal geen voorweeen ofzo hebt, volgt de verweking dan ook pas bij de ontsluitingsweeen of komen die ontsluitingsweeen pas als je bmm verweekt is??

10. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hele dikke knuffel voor jou Mone!!
    Getsie..snap dat dit echt niet leuk is nu :( :(

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @mone, logisch dat je dit zo hoog zit! Is heel anders dan dat het was, hoe je het in gedachten had, en het klinkt niet echt alsof ze mee wouden denken. Klinkt ook wel lekker als 'u-heeft-niets-in-te-brengen-wij-weten-wel-wat-goed-voor-u-is' fabriekswerk zo. Maar vaak valt het eenmaal op de afdeling zelf wel mee.

Maar denk maar zo, zo'n infuus kunnen ze echt pas zetten wanneer jij dat wilt hoor, dus daar wachten ze maar lekker mee. Moeten ze bij mij ook altijd omdat ik niet van die afdelingskneuzen wil hebben prikken maar anestesisten. En als jij bang bent dat ze ml te laat bellen neem je gewoon lekker zelf de mobiel en dan bel je zelf. So.

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @skatje, succes morgen bij de versie. Ik hoop dat het een beetje meevalt en dat de kleine mee wil werken! Maar wat ik al zei, vraag anders ook naar de mogelijkheden van een vaginale stuitbevalling. Stuit hoeft niet automatisch een ks te betekenen hoor, en zeker niet als je er zo tegen op ziet.

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @butterfly: hier brengt mijn man dochtertje altijd naar de OK toe, ik ben het watje van ons tweeen :D Gek genoeg vind ik het dan weer niet erg om bij haar te zijn op de verkoever wanneer ze helemaal onder het bloed en met infusen en sondes en in paniek wakker wordt. Maar het in slaap brengen vind ik wel zo hartverscheurend, zo'n klein mupske met al die apparatuur :)

Maar dat is alleen met grote operaties, zoals jij ook al aangaf. Met amandelen en buisjes is het zo gepiept en een stuk minder bloederig ;) Succes in ieder geval!

14. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Dank je Juul!!
    Komt vast goed!

Ik had de vorige keer ook het liefst heel hard gehuild hoor, maar bedacht me net op tijd wat het wel niet voor een impact zal hebben op Madelief als wij beiden een potje zouden staan janken:D

15. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Goede vraag bfg!
    Het kan maar zo zijn dat er helemaal niks aan de hand is en dat een paar uur later toch je bevalling begint. Op dat moment kan je bmm alsnog pas gaan verweken...
    Tenminste...zo heb ik het begrepen;)

16. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Mone: he bah meis. Hele dikke knuffel!!!!!

Verder: vandaag alleen maar naar de vk geweest en boodschappen gedaan maar heb behoorlijk last van harde buiken en pijnscheuten. Dus maar lekker op de bank en ff niets meer doen! Hoop dat ik er morgen tijdens de high tea geen last van heb!

17. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hier is het ook flink aan het rommelen hoor.
    Flink wat harde buiken en steken onderin...
    Maar goed we wachten het allemaal wel af..kan nog makkelijk 3 wkn duren (moet er niet aan denken!)

18. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Minnie: ik ook niet! Maar ja, onze beeb is vreselijk eigenwijs dus de kans is vrij groot dat hij/zij nog lekker blijft zitten! :cool:

19. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Wat een gerommel bij velen van ons!

20. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ Madizon, ik zie dat je er ook weer bent!
    Hoe gaat het allemaal met en bij jou?!

Deel Deze Pagina