16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Even snel! Alles goed gegaan met Madelief. Schreeuwt al wel een uur hier de boel bij elkaar :$ ze is zwaar gefrustreerd. Vertikt het om maar 1 slok te drinken of een ijsje te proeven. ..

Ik zal er spontaan weeën van krijgen :p

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @butterfly, ach je meisje. Moet zwaar zijn om haar zo te zien. Hopelijk voelt ze zich binnenkort beter en kan en ijsje haar pijn een beetje verzachten.

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ach mupske, wat sneu zeg. Nou ja, he zal straks wel weer bijtrekken, ze zal toch wel moe worden. Geen weeen krijgen hoor! :D

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Bfg: jeetje wat vervelend! Had ook gedacht dat het wel zou doorzetten. Zou idd voor het weekend nog wel ff de vk laten checken voor de zekerheid!

Butterfly: agossie, wat zielig! Hoop dat ze snel opknapt en lekker mee naar huis kan. En dat jullie beeb nog ff lekker blijft zitten!

Shahrazed: klinkt idd als mannenlogica, zo'n zwart gootje..... :D:D:D

Hier: weer lekker lang geslapen. Voorwerk is ineens opgehouden alleen die druk blijft. Vanavond verjaardag van schoonmams, zo geen zin in! Nou ja, moet maar ff.

Heb trouwens ook ineens veel vocht in m'n handen. Kan 's ochtends m'n vingers amper bewegen. Irritant!!!!

5. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Alle meiden met voorwerk, hopelijk zet het een dezer dagen door! Lastig hoor..

Mone, 38 weken! Je laatste zoveel-weken dansje vermoed ik.. jeej :)

Butterfly, beterschap voor de kleine meid!

Hier, voel me gelukkig weer wat beter. Wel misselijk, maar niet meer hoeven spugen, dus dat scheelt :)
    Einde van de middag groeiecho en controle. Ben benieuwd hoe het met de kleine man is :)

6. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Shahrazed, whihi inderdaad een typische mannenactie!

Butterfly, fijn dat ze al geholpen is en het goed is gegaan. Hopelijk knapt ze snel op!

Bfg, nou ik had toch wel gedacht dat het eens door ging zetten! Vind het wel een beetje raar dat de vk niet even gevoeld heeft hoor, je kan ondertussen wel meer ontsluiting hebben met al die weeën..

Ego, nog steeds vreselijk verkouden. Heb vannacht amper 3 uur geslapen. Ik bleef maar hoesten en alles zit dicht. Word er nu wel een beetje moe van..!

*Het goede nieuws, ook ik dans de 37 wk-dans:)*

7. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Wel gewoon doen hoor shahrazed
    Ik doe ook veel beroep op anderen..kan gewoon ff niet anders..en hoe lang is het nou nog helemaal. Maar snap je heel goed..vind het ook lastig om te vragen.

butterfly ahh gut arme meid... Lekker knuffelen vandaag...hopelijk wilt ze gauw een ijsje..

8. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och arme meid. Nou gelukkig dat het maar achter de rug is. Nu maar hopen dat ze snel hersteld is en dat de baby nog heeeeeeeeeeeeeeel eventjes in de buik van mama blijft... ;)

Beterschap voor je dochter. Kan me voorstellen dat je moederhart breekt.

9. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ik had hele tijd terug nieuwe handdoeken, douchegordijn, prullenbakje en dekbedovertrek gekocht..denk lekker nieuw en fris voor de kraamtijd.
    Maar dat heb ik vandaag toch maar eens uit de verpakkingen gehaald en begonnen met wassen...
    Hopelijk kan snel het nieuwe overtrek erop ;)

10. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ geranium; verplciht op visite.... Ja daar zou ik ook geen zin in hebben...

@mannenlogica; ow gelukkig, ben blij dat ie niet de enige is...

@ elina; beterschap meid, hier zijn de kinderen weer begonnen met snotteren en mn moeder ook. Dus ik hou me hart vast!

@frommel; blij dat je wat opgeknapt bent. Nog maar ff uitieken en rustig aan dan maar.

@minnie; oma 1 kon niet, oma 2 wel. Dus ga haar nu wegbrengen. Sja het blijft vervelend maar een heel dag op stap met een moe en verkouden kindje heeft ook weinig zin denk ik dan maar. Daar hebben we allebei niks aan.

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Butterfly: ahhh wat sneu! Hopelijk kalmeert ze gauw een beetje en wie weet lust ze strakjes een ijsje.

12. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    ik meld me ook ff...
    Zeurend gevoel blijft af en aan vannacht ook paar keer flinke harde pijnlijke buik gehad!! schrok er wakker van!
    dus niet zo lekker geslapen...vanmorgen ging ml naar zijn werk en had de slaapkamerdeur opengelaten...onze kat heeft me een hele ochtend wakker gehouden!!! pfffffff en nu ligt ie heerlijk in zijn mandje te slapen :( ga em dalijk ook maar ff terroriseren :p hahaha
    ga dalijk maar poosje liggen,kan niet op bed verwacht pakketje en ze komen de stenen en zand voor de voortuin brengen...ml heeft nesteldrang en is de hele voortuin opnieuw aan t aanleggen hihi...
    en dan om 15.30 naar de fysio pfff gewoon te druk voor de energie die ik vandaag heb :(
    nja ga zo plat en dan word ik vanzelf wel wakker van de deurbel...
    sorry voor mijn ego bericht,probeer strax wel ff uitgebreider te reageren!!

dikke knuf voor iedereen xxx

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dat hoop ik wel! Gisteren kwam ml thuis met het verhaal dat een collega van hem tot 3 dagen achter elkaar belde en dat er geen plek was...en toen de 2 daagse inleiding, dus al met al 5 dagen nadat ze dacht ingeleid te worden was hun kindje er.... ;)

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net toch even geslapen, was zo moe. lag ik lekker in mijn bed en ineens: auw! Flinke kramp in baarmoeder. Echt dat ik dacht: NEEEE! en dat gebed werd direct verhoord want het zette dus weer niet door. :x Maar was wel een stuk pijnlijker dan eerst. Het leek er even op dat het wel zou doorzetten, de hevigheid golfde een beetje. Maar ik had geen "nee" moeten denken waarschijnlijk :D

Ik heb wel iets raars nog. De kramp die ik heb is echt wel heel anders dan darmkramp. Het is echt baarmoeder kramp. Maar... ik moet nu wel elke 2 a 3 uur poepen. Zo vreemd. Herkent iemand dit misschien?

15. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat poepen was mijn voorteken van een opkomende bevalling hihi

16. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maartje, ja net even gegoogled en las het meer. Net moeder aan de lijn gehad en die denkt nu ook dat het wel snel gaat komen. Ze heeft het ook al even met en vriendin besproken :) en die denkt ook dat het gaat komen. Ben benieuwd...

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Nog steeds geen april kindjes erbij? Dames, aan het werk :D

Hier is het wonder geschied, de garage heeft in ieder geval de helft van het werk af, en dat is de helft die echt voor de bevalling af moest zijn ;). En lekker even op kraamvisite geweest bij mijn nichtje, die is vorige week met een geplande sectio bevallen van haar derde. Om je te bescheuren, wij zijn altijd tegelijkertijd zwanger en hebben ook 3 sectio's gehad. De kraamhulp vond het wel grappig. En erg leuk om weer zo'n mini te zien. Ik moest even weer wennen maar het was ook weer heel snel vertrouwd. En lekker licht tillen zeg, zo'n 6-ponder in vergelijking met mijn zoontje van 15 maanden!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elina; ik doe ook met je mee !

Net controle vk geweest en zag er allemaal prima uit. Ze zei nog eens dat het een flinke baby is. Slik.

19. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juul, we kunnne ook een 'gerommellijst' bijhouden

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @butterfly; is het nu beter met je dochter? Heeft ze lekker haar ijsje op?
    Toen mijn amandelen verwijderd werden mocht ik zoveel uur niet eten maar wilde perse een boterham met pindakaas. Uiteindelijk gekregen en toen was ik weer lief en was er niets aan de hand:)

@juul; auto deels gefixed. Fijn dat dat deel in iedergeval gelukt is.
    En wat toevallig van jou en je nichtje. Was het ook allemaal bij hetzelfde zh?

@unexpected; serieus gerommel hoor, toch wel een 8 op schaal van 1 tot 10.

@mone; hopelijk gaat het inleiden bij jou beter, of beter nog spontaan!

Hier in het zh geweest voor controle. Dit keer bij een arts assistent met een co-assistent. Of ze worden steeds jonger of ik wordt u echt oud!!! Wat een meisjes nog.
    Alles was goed, hij zit wel vast met het hoofd in het bekken maar bm ligt nog erg hoog.
    En ze konden de hartslag niet vinden, wel die van de placenta maar niet de baby. En die lag gezellig te trappelen dus ik moest mijn lachen maar inhouden.
    De volgende keer mag ik weer naar een klinisch verloskundige, daar heb ik wel wat meer vertrouwen in.

Deel Deze Pagina