Iets te actief geweest vandaag. Flinke steken daar beneden. Pfff daar helpt die stoelgang niet aan mee. En ik wil nog zoveel doen vandaag grrrr ( voor mijn doen dan )
Ik ben het met Skatje eens! dit is niet bij te benen!!!! beeb en ik zijn ook weer goedgekeurd en beeb ligt inmiddels met hoofdje naar beneden, maar nog niet vast, ben allang blij dat ze inmiddels de goeie kant op ligt zo. Nu weer aan het werk. En ik heb echt pas vanavond weer tijd om hier te lezen, ben benieuwd hoeveel pagina's ik dan door moet spitten...
Pookie, maar het zou zo leuk zijn als het van jou ook zouden weten als je bevalling begint of als je in het ziekenhuis bent en je het niet kan melden... Je mag ook wel mijn nummer, kan je het tegen mij zeggen. Dan hoef je niet mijn buddy te zijn, dan geef ik alleen jou info door hier
Fijn dat iedereen weer goedgekeurd is. En dat de ukkies allemaal de juiste richting op gaan. Mijn eigenwijsje vind het nog geen tijd om in te dalen. Nou joh dan niet Maartje pas je op? Dat ene weekje moet er nou eigenlijk nog wel bij he? Rustig aan! Spelletje doen anders? Haha! Douchen heeft geholpen, juffie is even koest. Mama gaat op de bank een aangeraden serie kijken. Revenge.. bekend bij iemand?
Kijk uit hoor pookie, Bloem is ook al zo'n kletskous!! Er zijn er 3 die je moet ontwijken: Maartje, Bloem en ik.
He meiden, Even ee zwaai..ben zo beroerd..pff valt ff niet mee als je ook nog voor 2 kids moet zorgen.. Ben dr ff klaar mee *klaagmodus uit*
En wat als we gezellig tegelijkertijd in ht zh zijn? Dat zou best weleens kunnen gebeuren. Ik zie het echt zo voor mij. Maar ik wil mijn nummer best delen met je hoor. De vorige keer ben ik alleen ook niet erg lang off-line geweest.
Ja dat zou inderdaad kunnen gebeuren Pookie haha Dan zal ik alles live bijhouden van ons beide Stuur me maar even je nummer! @Striae; Hier ook nog geen streepje te bekennen.. *Klopt heel hard af* @Minnie; Dikke knuf meis!!!! Nou ik ga boodschappen doen en daarna naar de mac
Ze komt gewoon op de gang staan bedoel je. Dan zal ik mijn bevallingsplan even aanpassen zodat het zh weet dat zij het live verslag doet
Haha of je zet in je bevallingsplan; Hoogzwangere bevallende vrouwen zijn absoluut NIET toegestaan in mijn kamer
Zo net wakker. Niet dat de pijn nu weg is, maar toch ff getukt Ik heb unexpected inmiddels ge whatts Appt, dus wij zijn nu elkaars buddy frommel, denk aan je!!!
Je hebt gelijk... Moet nog even mee. Stond net te trillen op mn benen... Zou de gyn dat bedoelen met geen conditie???
Oh ik heb zo'n trek! Mijn kaken staan echt niet stil! Heb al fruit op, chips, een halve komkommer en net nog twee bruine boterhammen, maar ik heb nog steeds trek. Ben echt onverzadigbaar vandaag!
Boehoe ze willen me ff in de gaten houden. Maken zich niet echt zorgen, maar het is wel duidelijk dat ik beroerd ben.. En kleintje deed ook een beetje suf vanmorgen, dus houden ze me liever zodat ze me kunnen observeren. Voel me ff heel zielig. Ben er zo klaar mee met die opnames enzo...