Ohhh Frommeltje heel veel succes! Ik ga heel hard aan je denken en voor je duimen dat je gauw weer thuis bij je gezinnetje bent, mét baby!! Knuffelllll!
@frommel, ooh spannend!! Heel veel succes en ik hoop voor je dat alles vlot gaat verlopen!! @pookie, ik vraag me dat ook wel eens af.. Onze baby zit ook zo goed als vast in het bekken maar voel de billen echt helemaal hoog duwen... @ego, ik ben zo benieuwd wanneer onze baby van zich laat horen! Hopelijk vannacht een keertje wel slapen..!! Heb er weinig hoop op want voel me nog steeds beroerd
@frommel, heel veel succes! @moon, wat fijn dat je bij je mannetje kan blijven en dat ie morgen al mee naar huis zou kunnen!
Whooh frommel, wat spannend! ! Succes meis! Hopelijk gaat het in een fijn tempo! Moon, meis dat is geweldig nieuws! Duim voor jullie! ! Met Madelief gaat het gelukkig een stuk beter! Ze drinkt weer aardig en heeft zelfs al wat gegeten! Omdat ik hoogzwanger ben heb ik een normaal bed gekregen ipv een strecher! We liggen met nog 1 ander kindje op de kamer dus dat valt mee. Buik rommelt nog steeds. Maar ben nu in ieder geval op de goede plek hihi!
Oh frommel spannend meid!! Komt hoop op je af zo op 1 dag zeg! Hoop dat t wel beetj vlot wil verlopen allemaal Hou je ons op de hoogte? @butterfly, fijn dat t al beter gaat em dat je een echt bed hebt gekregen hihi @moon, ooohhh wat een goed nieuws!!! Ga duimen dat jullie daan idd mee naar huis mogen nemen!! @jeetje de jongens hebben er zin in he geloof ik Ik wil dat mini er ook zin in heeft.... maar ze moet nog wel even leren luisteren hoor naar dr papa en mama
Ik ben zoooo happy. Luuk voort eerst enorm snel gedronken in 13 min 55 cc fles leeg. Echt enorm goed. Hopelijk zet ie.dit nu.door!!!
Ik probeer niet al te positief te denken.. want anders is het misschien wel een teleurstelling maar ben gewoon zo blij. Goed begin.. Zo heeft ie het nog nooit gedaan. Ook niet toen ie die flessen wel leeg dronk. Toen ging het nog heeeeel langzaam. En ik hoefde hem helemaal niet te stimuleren nu. Echt super.. Jozef wil nog niet blij zijn hihi en dat snap ik wel..
@Moon, wat fijn! Die Daan, hij doet het echt goed! @Maartje, super Luuk krijgt het gewoon opeens goed door!
Maartje wat fijn! Snap je man ook wel hoor die wil geen teleurstelling als het straks weer slechter gaat. Maar dat hij het nu zo goed doet, houdt wel in dat hij het kán!
Ja en dat was dus de eerste keer vandaag.. dat ie echt heeft laten zien dat ie het kan.. Hij KON het gewoonweg niet van te voren.. Hopelijk is het een begin van het bijna thuis komen... ben er zo aan toe nu!
Frommel, ben heel benieuwd hoe het met jou gaat! Heb je last van de ballon of alt het allemaal wel mee? Heb je er weeen van gekregen....zo nieuwsgierig
Frommel: spannend!!!!! Heel veel succes! Moon: wat fijn! Hoop dat hij morgen mee naar huis mag!!!! Blaasontsteking: ben net klaar met ab dus dat zal wel niet. Verder ook geen klachten in die richting. Bfg: klopt, dat groenige slijm (bah!) is er nog steeds. Misschien is dat het wel. Verder: net terug van de verjaardag. Was gezellig, maar nu wel weer moe. Als het lukt morgenmiddag nog ff met vl naar de makro. Maar voor nu maar eerst eens lekker slapen. Truste!!!!
Het inbrengen deed zeer.. vooral door de eendenbek. Maar ik had dan ook niks van onsluiting oid. Was ff doorbijten.. Ze gaan in principe morgen einde van de dag eens kijken hoe het ervoor staat, maar vliezen breken doen ze dan sowieso de dag erop geloof ik.. Heb af en aan flinke menstruatiekrampen, maar of het wat doet??? Durf er niet teveel van te hopen. Wel al 3 keer naar de wc geweest.. dus mn darmen reageren iig wel erop Ga maar eens proberen te slapen.. Lig gelukkig op een prive kamer, dus vl mag bij me blijven Truste dames!