Geloof het of niet, maar ik heb mijn man daar leren kennen dus die heeft er ook gewerekt. Sterker nog, doet er nog steeds een paar projecten. Bijvoorbeeld het opknappen van de OK's een week na mijn sectio Dus wij kunnen daar echt niet normaal rondlopen zonder continu aangesproken te worden. Ik heb hem ook verboden om tijdens mijn sectio met het OK personeel te gaan praten over de planningen voor een week later
@hier een beetje een dubbel gevoel. Zit te genieten van mijn schone huis en het zonnetje straalt dioor de net gelapte ramen, heerlijk. En tegelijkertijd een beetje weemoedig. Mijn vader belde net dat mijn tante (aangetrouwd van de enige broer van mijn moeder) gisteravond is opgenomen in het ziekenhuis. Ze is 75, heeft 1 long helemaal stuk door longontsteking en een zware blaasontsteking erbij. Ze verwachten niet dat ze het einde van de week gaat halen. Ze is helemaal alleen, geen kinderen en een vervreemde familie, wij zorgen voor haar sinds haar man is overleden, en ze roept al 5 jaar dat zij ook dood wil. Ik vind het heel droevig dat ze nu zo ziek is, maar ergens gun ik het haar ook hoor, ze heeft sinds haar man overleden is geen lol meer in het leven. Dus heel erg raar, maar ik gun haar dat ze zachtjes en zonder pijn wegglipt. Vanavond maar even in het ziekenhuis langs.
Hè Juul, dat is dubbel inderdaad . Ga er vanavond heen, geef haar liefde & 'bid' daarna dat ze pijnloos mag gaan.... Voor sommige mensen is dat het beste.... Sterkte..
zo hier ook druk aan de poets alle was wegmaken en alles lekker aan kant maken. buik heel hard en onrustig maar ik wil door @juul dat is wel heel dubbel hopelijk hou je de kleine nog effe in je @ frommel sterkte maar geniet er ook van je ligt goed en er word voor je gezorgd
Ik win bij Janneke 1 perswee, 2x persen was ze er, in het verslag staat ook om 12:40 meepersen, 12:42 geboren.... (staat tegenover bij Pieter na ruim 2 uur persen en dreigen met ks, uiteindelijk met vacuumpomp en wat andere handgrepen geboren)
Bij Pieter totaal geen behoefte aan gehad, maar bij Janneke hele erge behoefte...de vrouw in de kamer naast mij was haar oerkreten aan het oefenen...dat leidde mij teveel af O en iedere keer als ik nu wouter hamel hoor denk ik ook echt aan de bevalling
Hier zelfde als mone; Bij de eerste dik 2 uur geperst Bij de tweede 2 minuten haha wist niet wat me overkwam
Knuffel frommel!! @juul, snap dat het erg dubbel is, sterkte! @hier, baby is zo rustig al vanaf vanochtend...
Maartje: mmmm heerlijk, een big mac. Ik had besloten vandaag maar ff gezond te houden! Maar wel goed op jezelf passen he kletskous! Frommel: jeetje meid, wat een dag voor jou! Hopelijk knap je snel weer op! Heel veel sterkte, dikke knuf! Juul: idd een dubbel gevoel. Sterkte meid. Berichten: gaat idd wel erg snel he dames! Net een nieuw deel geopend en nu al op 18 paginas! Hier: net naar de vk geweest en helemaal gerustgesteld. Blijkbaar heeft onze uk besloten dat hij met donder en geweld ging indalen. Vrijdag bij de echo nog helemaal niet, nu is hij/zij helemaal ingedaald! Vandaar dus de pijn. Verder was alles helemaal goed. BD is nu van 60/100 gestegen naar 80/120. Maar is nog steeds netjes. Hartje klopte goed, beweegt allemaal lekker, dus kan weer opgelucht ademhalen. Ze heeft maar gelijk de controle van morgen gedaan, dan hoef ik niet nog een keer te komen. Ze gaf wel aan dat de pijn nu weg moet trekken, anders moet ik aan het eind van de week even terugbellen. Nu lekker op de bank kruipen en ff niets meer doen! Moest het wel rustig aan doen van haar, dus dat advies volgen we dan maar op he!
Lieve frommel, dikke knuffel en het komt goed! Als ze twijfelen of jullie mannetje het goed doet ben jij misschien wel de volgende! Dus hou nog even vol!
Oeh oeh oeh mijn banner is op het laatste plaatje!!! Persen: met Aiden was ik zooooo moe! Ik vond persen helemaal geen opluchting. Bij Kyran wel. Die was er ook in 5 minuten of zo uit. Ik vroeg nog: hoe lang denk je nog? Vk: minuut of 20. Vond ik te lang dus de volgende perswee extra hard mijn best gedaan en toen was ie er al! Ik heb gewoon serieus zin in bevallen omg daar ga ik van terugkomen..
Thnx dames! Baal enorm. Wil naar huis en gewoon bij mn meisjes zijn. Vooralsnog hebben ze het over 1 a 2 nachtjes. Moet er dus maar ff doorheen. Maar ben wel in huilen uitgebarsten... Buhh thanks, maar ik ben niet klaar om de volgende te zijn! Kleine man is voorlopig nog beter af in de buik, en hoop toch wel dat dat zo blijft Totaal onbelangrijk; nou moet ik dus weer de afspraak bij de fotograaf afzeggen.. En ik ben nog wel zoooo benieuwd naar de foto's...
@juul; wat triest van je tante. Hopelijk mag ze snel en rustig overgaan. Jullie zijn dus beiden overbekend in het zh. Misschien moet jeook maar een bevallings/ sectio plan opstellen en erin opnemen dat manlief niet over werk gaat praten tijdens de sectio. Wel mooi dat de werkzaamheden gepland zijn na jouw sectio @geranium; dat was dus superindalingspijn. Fijn dat hij nu lekker vast ligt. @persen; als ik het goed lees gaat bij een 2 e bevalling het persgedeelte veel sneller, ik hoop dat dat voor mij ook zo geldt. De vorige keer heb ik ruim een uur geperst zonder resultaat.