16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Even een zwaai van Ediz :D

2. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooowh Arme Frommel! Hoop toch echt dat ze niet ook nog eens de hele nacht in de weeen zit!

na een grondige opruim ochtend en een barbeque middag heb ik de puf er wel uit. Ga zo even op de bank hangen, al is er volgens mij zaterdagavonds nooit echt wat boeiends op de televisie, maar dan ist minder erg wanneer ik toch in slaap val. Wat slapen betreft: Ik lig al sinds week 14 ofzo hopeloos. Slaap nu meestal wel ietsje beter maar heupen doen inderdaad omstebeurt pijn. En ik ben blij dat wij ijzeren spijlen bij ons hoofdeind hebben want die moet ik dus daadwerkelijk vastpakken voor ik kan draaien....

3. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Aaahw wat een moppie is het toch Bloemmm!
    En wat ben je snel hersteld joh! Lekker!

Slapen: ik slaap als een roosje! Word wel een paar keer wakker en moet dan plassen en omdraaien gaat gepaard met een hoop gekreun en gesteun, maar geen pijn gelukkig.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik gun jullie allemaal zo'n herstel.
    Ga er hard voor duimen :D

5. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Goed bezig geweest Tumtum!!

Bloemmmm, wat een mooi manneke :)

Wat schattig van je dochter Pookie!!

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Amezen, jaloers! ! Op jou slapen! !!

Ik pak s middags nu wel mijn slaap rust!

7. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen nieuws lees ik! Net bij luuk geweest maar hij had ivm een spoedgeval laat gegeten en we moesten naar mn pa zun verjaardag dus konden em niet verzorgen. Ik weer in tranen dus ga straks terug. Alleen... Ben benieuwd hoe dat gaat. Of het gaat lukken.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik duim voor jullie Maartje!
    Ik hoop zo dat Luuk snel mee naar huis mag..

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Kwam ook even spieken voor frommel :)

Frommel lieverd zet m op he! Je kan het!

@hier, is nu serieus tijd dat ze eruit komt :( kan geen kant op, en t zijn niet zozeer mn banden die protesteren (dat doen ze namelijk tochwel), maar mm buikspieren zijn t er ook niet mee eens....
    Laat staan in watvoor slakkentempo ik rondwaggel als een eend....
    In en uit bed is ook altijd ramp qua pijn (daar heb je die spieren weer), en pffff zit er weer ff doorheen geloof ik :(
    Nu maar hopen dat ze dit keer wel luistert...

(Als ik dan eerst nog even mn lasagne op mag eten want daar kijk ik al hele week naar uit hihi)
    Vind t wel prima als t eea vannacht op gang gaat komen ofzo ;)

Sorry voor mn klaagbericht meiden

10. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Bloem, schattig!:)

Maartje, knuffel! Ik hoop dat Luuk goed z'n best blijft doen met drinken zodat hij snel mee mag.

Frommel, voor jou hoop ik dat het allemaal opschiet!

Hier, opeens misselijk en weer helemaal niet lekker:(

11. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Maartje: Ik hoop toch zo ontzettend voor jullie dat Luuk snel alles drinkt, hier mocht Daan 1 voeding 'resten' voor ontslag. Van de 7x65 moest hij minimaal 390 (dus 6 hele voedingen) drinken, anders moet hij om 02.00 een extra voeding. Tot nu toe heeft hij die ook echt wel nodig, vannacht werd hij ook echt wakker tegen 02.00. Lieverd ik duim echt heel hard voor je!

@ego: Eerste nacht is vrij goed gegaan al zeg ik het zelf, om 2.00 en 5.00 voeding gegeven en verschoond en meneer sliep weer verder. Geef nu nog alle voedingen per fles, borst met tepelhoedje 1x geprobeerd maar hij moet dan zo hard werken en is snel moe... Per fles weet ik ook wat erin gaat en wat hij laat staan. Morgen maar eens met de kraamhulp overleggen en anders met de lactatiekundige. Gelukkig gaat het kolven makkelijk en snel, ik kolf nu in 2 of 3 beurten van 10-15 minuten genoeg melk voor alle 8 voedingen. Dat is natuurlijk wel mooi meegenomen!
    Ik heb uitgestelde kraamhulp, 4 dagen van 3 uurtjes. Ze helpt ons echt Daan te leren kennen en helpt ons ook met afkicken van de ziekenhuisregeltjes...:D Ze zegt: Vooral naar je kind kijken en luisteren, niet zo op de milliliters letten. Scheelt natuurlijk dat Daan afgekolfde bv krijgt, daar kan je eigenlijk niet teveel van geven. Ook wat tijden betreft beetje soepel denken, als hij honger heeft meldt ie zich echt wel, dat blijkt ook. Hij was 40 gram gegroeid t.o.v. gisteren en plast en poept goed, dus alles wijst erop dat het ook goed gaat met hem.

Alle meiden sterkte met wachten en/of de ukkies, speciaal voor Frommel!

12. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frommel, he meid, het gaat niet van een leien dakje bij je. dikke knuffel, en heel veel succes. Leef met je mee meid!

@blome, oh wat een schatje heb je!

@Maartje,blijf voor je bidden!

@BFG, gooi het er maar uit hoor!

@ego, net toch maar gewinkeld. Was wel leuk. Nu even eten.

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Maartje, knuffel en hopelijk gaat het nu echt snel beter!

Moon, wat fijn voor jullie zeg! En je kraamzorg heeft helemaal gelijk. Kijk naar wat Daan nodig heeft.
    Wij hebben toch ook wel eens minder trek ;)

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat leuk om te lezen dat het goed gaat Moon!
    Heerlijk dat jullie nog kraamhulp hebben gekregen, scheelt vast een hoop! Ik ben ook helemaal van de; kijken naar wat mijn kind aangeeft en niet zozeer wat de cc's zeggen.. Ook je moedergevoel heeft het meestal altijd goed! Daar vertrouw ik ook altijd volledig op.
    Dikke knuffel voor jou, jullie hebben het niet makkelijk gehad de afgelopen periode.. Petje af!

15. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden hellup, ik kan niet meer gewoon zitten! Ik moet steeds meer en meer met mijn benen wijd zitten, echt niet normaal. :$
    Hopelijk zetten de krampen nu eens door en beval ik dit weekend.

16. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Fijn moon dat het zo goed gaat. En inderdaad, gewoon kijken wat Daan aangeeft. Elk kind is anders en vertrouw op je gevoel.

Ben ook benieuwd hoe het met fleurop en Daan gaat..?!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb je nog steeds last van krampen unexpected?

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Idem hier. Ik ben toch maar boodschappen gaan doen want ik vond het sneu dat ml het zo druk had, maar heb nu echt het idee dat ofwel mijn kind ofwel mijn schaambot naar buiten gaat vallen :D Doet au, en ik heb nu lekker een pittenkussen tegen mijn bekken.

19. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    bloem, niet meer van die echt pijnlijke krampen. Vannacht nog wel even maar dat was heel snel over en ze waren minder pijnlijk dan ik daarvoor heb gehad. Nu vooral last van dat de baby zo laag zit, ga zo even mijn broek uit doen want is echt niet prettig meer. Heb er eigenlijk nog weinig vertrouwen in dat ik snel ga bevallen. Die echt prijnlijke krampen komen echt maar af en toe en zetten toch niet door. Heb wel veel van de minder pijnlijke krampen in mijn onderbuik. Daarmee kan ik nog gewoon van alles blijven doen. Maar ook daar zit geen regelmaat of iets in. Volgende week maar eens aan de vk vragen hoe en wat.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Balen zeg unexpected :(
    Ik duim voor je dat het snel doorzet, want dit is niets joh..

Deel Deze Pagina