16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    "Jaaaaaa gefeliciteerd frommel, vriendin en zusje

Gelukkig geen 4 kg + maar wel een lekkere kerel dus.
    Leuke naam ook.

2. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen meiden!
    Ik mag nog even blijven liggen, heerlijk.
    Dus kom zo weer koekeloeren xxx

3. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Frommel, vl en dochter:gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Siebe!!!!! Geniet ervan!!!!

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Jeej frommel gefeliciteerd!

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Haha precies, ze zijn echt clueless met die groeiecho's ;)

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Jaaa frommel gefeliciteerd met jullie Siebe!! Hoop dat jullie nu lekker kunnen gaan genieten!!!

@unexpected hihihi niet meer zo blije doos :D, nee idd haha, helemaal mee eens :D

@hier, nou heeft de hele nacht gerommeld, heb wel gewoon geslapen (100.000x wakker geworden uiteraard, soms van een wee, soms van onrust en meestal om maar gewoon te gaan plassen hihi)
    Nu stond ik dus om 6 uur wederom op, dus zet (duhh) beetje kracht om op te staan en voel er zo wat uit lopen, dus ik maar de wc, kijken, ja vocht! *hoopvol*, ik dacht doe maar maandverbandje in want dat laatste inlegkruisje zal ik niet veel aan gaan hebben als t vruchtwater is :D (ja lekkere timing ook....laatste inlegkruisje ;)), dus ik naar de badkamer, vingers ertegenaan, 2x op mn hand blazen, en jahoor spettertjes op mn vingers! *hoopvol*
    Goed, nog niet te vroeg juichen, kan net zo goed weer gewoon die waterige afscheiding zijn....dus weer terug naar bed, paar weeen afgewacht, die kwamen gelukkig wel ;) en weer in slaap gesukkeld.
    Dusss half 8 word ik weer wakker, moet weer plassen, sta bij de wc en voel er weer heel wat uit lopen haha, weer ook echt vocht en geen slijm, en klein beetje bloed! (Vk was vorige week teleurgesteld dat ik geen bloed verloor, dus ik zie dit dan maar als positief haha)
    Wederom ff getest met op mn hand blazen, en jah dr spetterde weer wat en alles eromheen gelijk vochtig, dussss weer *hoopvol en klein beetje voorzichtig blij*
    Terug naar bed, ja! Weer een wee! (Maar blijkbaar ben ik zo heerlijk ontspannenop mn zij, voel ze dan amper haha, dus degenen waar ik wakker van ben geworden waren nog soort van hevig te noemen dan ook haha)...ja kan natuurlijk niet meer slapen....dus hier zit ik dan :)
    Helaas voelen de weeen wel weer gewoon als voorweeen :(
    Heb de hele nacht (op de momenten dat ik wakker was) mini gesmeekt of ze er alsjeblieft uit wilde gaan komen en dat t nu eens echt door mag gaan zetten....en denk dat ik daar nog maar even mee doorga ;)

Wel geregeld soort menstruatiegevoel en zeurende rug en benen, maar niet echt in krampvorm dus ;)

@shahrazed, ja eerst ging ik rustig zitten (nou ja, onderuit hangen), en ze wegademen, mocht dat laatste van de vk niet meer doen want dan zou t niet helpen bij echte weeen, maar blijf er nu niet speciaal voor op de bank zitten nee, maar als ik daar dan toch al zit (9 van de 10 keer dus eigelijk wel) dan probeer ik ze maar gewoon te nergeren haha (ook als ik wel bezig ben trouwens, staan ze ook op de negeerlijst ;))

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @bfg, hoop ook zeer voor je dat het doorzet! En als je vruchtwater vermoed, wel de vk bellen hoor!

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Frommel en vrouw: gefeliciteerd!!! Wat een leuke naam en een prachtig gewicht! Beter dan 4500 gram ;)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Spannend bfg; zal het vruchtwater zijn?? Wanneer ga je de vlos bellen??

Hmmm brood is op. Ik ga maar paasbriochebroodjes bakken.
    Vandaag moet bmanlief toch maar goed de boodschappen doen.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Weeen zijn inmiddels wel weer regelmatig (de truc is dus gewoon op de bank neerploffen haha), voel ze wel meer onderin, maar nog niet dat ik zeg auwauwauw ofzo of dat ik ze weg moet puffen...
    Maar ze voelen hetzelfde als voorweeen, dus ik ga nog niet meteen bellen, kijk ff aan hoe t zich gaat ontwikkelen, en bel dan over een uurtje even op ofzo:)

11. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frommel van harte!!!!!! En idd, dat scheelt een kilo, jeeetje!

Bfg: spannend! Kom je ons vandaag eindelijk dat eerste meisje brengen? :)

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @tumtum, oooo wat zou ik dat graag doen!!! :) hihi

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Frommel van harte gegeliciteerd met jullie zoon! Geniet! Wn. Jeetje wat een verschil in gewicht. Is eigenlijk gewoon een heel mooi gemiddeld gewicht en helemaal niet super flink toch?

Bfg: sterkte! Klinkt hoopvol allemaal meis!

Everbody: fijne dag! Lig hier nog lekker op bed met dochterlief.

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Zora, zoonlief was hier 4115 gram, maar dat was met bijna 42 weken dus ik vind 3605 gram een heel mooi gewicht!

15. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    Frommel gefeliciteerd met jullie zoon

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd lieve Frommel! Wat een leuke naam!!! Geniet van jullie kleine mannetje!

Zo zie je inderdaad maar weer dat die schattingen alles behalve kloppen..
    @BFG; Nou kom op met het eerste meisje! Die meiden willen er gewoon niet uit joh haha

17. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Frommel Vl. En dochter van harte gefeliciteerd met de geboorte van siebe.

@ bfg hopelijk zet het dan nu door

@ hier ook weer heel de nacht last gehad van voorweeen. Straks lekker even wandelen met mirre manlief moet even paar uurtjes werken

18. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Bfg, wat spannend! Klinkt inderdaad op vruchtwater! Als nu de weeën nog even gaankomen dan breng jij het 1ste meisje! !! :)

Inderdaad wel even laten controleren of het vruchtwater is. Als dat zo is dan zit je goed! !

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frommel van harte proficiat!!! Geniet er lekker van!!! En van het gewicht verbaasd me niks!!!

Bfg heb je al gebeld?? Wel ff doen hoor. Spannend!!

20. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm onze luuk gisteravond en vanochtend weer niet zo goed gedronken, hij moest klimmen naar 60 cc. Veel voor dat mannetje! Maar wel mooi op 7 voedingen nu. Had geslapen na voeding van 23.00 tot 05.00 wow haha. Vandaag over naar 65. Gaat ie echt niet trekken maar goed we zullen zien. Hij mag 35 per.dag laten staan dan. Doen ze normaal niet zo maar.ze willen kijken wat ie doet als ie wat meer ruimte krijgt.

Deel Deze Pagina