@Weeën; het is en blijft indd moeilijk inschatten wanneer het begint/begonnen is.. De eerste 24 uur waren bij beide hetzelfde en nog kon ik pas na een paar uur zeggen; Ik denk dat het begonnen is. @Plannen; Hier ook een enorme controlfreak.. Kon de voorweeën daarom ook echt niet uitstaan (begrijp je daarin volkomen BFG!) want ja.. Je lichaam doet dingen waar je geen controle over hebt en je weet niet wat er gebeuren gaat. Zwaar irritant! @Woerdie; Wat een leuke verassing!!! Zag het al op Whatsapp hihi @Madizon; Wat spannend, gebroken vliezen!!! Hier net kraamvisite gehad.. Heel gezellig maar ook vermoeiend! Denk dat ik straks na de fles van 21.00 of mijn bedje in duik of met manlief een film ga kijken.. Even *zen* en rust
En zoooo blij ben ik dat die onzekerheid herkent wordt hihi @mone, o haha nou zo snel zal t toch hopelijk niet gaan? Hihihi Maar idd als t moet weet je toch wel wat je moet doen, of nou ja, je lijf weet wat t moet doen Maarreeeeee, jij gaat dus gewoon ons eerste meisje hier leveren! Spannend! Ben benieuwd! @vliezen, oooooh okee, ik dacht 48 uur haha, daar hoor ik tenminste iedereen steeds over @zora, hoop dat je dit keer dan niet zo lang hoeft te blijven wegens infectiegevaar hoor! Dat t maar vlot en soepel mag verlopen @mone, ja dat is idd ook weer andere kant van t verhaal geen voorweeen hebben en daar onzeker van worden, zou denk ik precies hetzelfde hebben (hoezo, t s nooit goed hihi) Ik ben nu weer zennnn en we zien t wel (moet wel toegeven dat ml ook erg ongeduldig is en dat t voor mijn geduld ook niet makkelijker maakt ....zal er een volgende x eens wat van zeggen hihi) En ik ga er maar op vertrouwen dat ik idd weet wanneer t echt is, en zolang ik dat gevoel niet heb is t voorwerk en dus niks aan t handje
Woerdie: wat leuk een babyshower!!!! Zag het ook fb, leuke foto's! Hier: lekker in bed nog ff tv kijken en dan lekker slapen!
Mijn arme kind had krampjes en is net pas snikkend op mijn borst ik slaap gevallen.. Zo sneu! Kon je het maar van ze overnemen. Ik ga ook snel mijn bedje in, ben moe! Trusten lieve meiden.
Even snelle zwaai! Heb gezellig avond gehad. Nu lekker slapen. Heb snel gelezen en zag dat er nog niemand aan het bevallen is. Slaap lekker dus allemaal en spreek jullie morgen weer.
Ik lig in bed en kan niet slapen. Alles bij gelezen, maar ga morgen reageren. Weer n baaldag vandaag. Ben ook zo moe de laatste paar dagen. Pfffffff.
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Hij is er eindelijk Een veel kleiner ventje dan verwacht, maar nogsteeds best aardig voor zn termijn! En alles gaat goed! Hij heeft ook zn suikers goed onder controle en doet al flink zn best aan de borst! Het is een hele zware bevalling geweest, waar ik maar een niet over uitbreid aangezien de meeste hier nog moeten maar het is waar wat ze zeggen, als je kindje er eenmaal is, dan is het alle pijn meer dan waard geweest! We moeten nog wel ff blijven, ikben zelf nog niet van mn katether af, en dat moet toch echt eerst. Heb ook nog nauwelijks geslapen, en w moeten ons ritme nog echt even vinden. Sorry dat ik daardoor ff niet reageer, hoop er snel weer wat meer bij t zijn Hoop dat alles goed gaat met iedereen!
Dames, het duimen heeft geholpen! Ga nu snel ontbijten en dan naar het ziekenhuis! En toen waren de zenuwen er plots! Gelukkig weet ik dat dat zo gauw ik de verloskamer inloop die van me afvallen Ik zal echter geen live verslag geven maar als ze er is horen jullie dat van mij of mijn buddy!
@mone, heel veel succes en hoop dat het spoedig verloopt! @frommel, lekker uitrusten en vooral gaan genieten nu! @ego, word helemaal gek van het hoesten. Zo'n hoestje wat je gewoon niet weg krijg. Heel m'n buik word er gevoelig van