16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Bloem!

2. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    He meiden!

Fleurop, fijn zeg!! Zijn toch grote zorgen dan he...nu lekker genieten van de feestdagen he!

Shoppen; en het kan niet ivm mn BI, ja online wel ;) maar eigenlijk is het niet nodig, ik krijg heel veel tweedehands en heb nog wat liggen van de meisjes. En in het begin gaat het al zo hard, soms hebben ze dingen maar 2-3 keer aan! In ga als ik verlof heb al die kleertjes eens uitzoeken :D

Prenatal doos...heb nog niks... :(

Beterschap bloemm en Mira..

@hier; alles ok ;)

3. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

beterschapjes !!!
    knuffel xxx

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bloem, beterschap!

@minnie, anders misschien maar ff bellen?? Ik kon namelijk maar tot 31 dec halen ;)

@hier, nou hehe gelukkig kerstcadeautjes compleet, en ben nu ook wel compleet versleten dus vandaag doe ik helemaal niets meer.
    Ja bankhangen ;)

5. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @unexpected: hahaha, zal ml leuk vinden, die aanwijzingen van jou;) Als je dan maar regelmatig wat lekkers te eten en te drinken voor hem haalt...:D

@bfg: lichtroze is echt niet erg meis!

@Zora: Hoe was het bij de Prénatal? Nog leuk geshopt?

@Bloemmm: Beterschap!

Vandaag naar de Cesar-therapeute geweest, ze heeft mijn onderrug gemasseerd en ik moet doorgaan met mijn oefeningen. Maar ik kom bijna niet op de grond, doet zo'n verrekte zeer onderin mijn rug! Kan de oefeningen ook wel op bed doen, maar op de grond is beter...
    Ben benieuwd of het van de week een beetje beter gaat, want dit is niet grappig...:(
    Verder een paar boodschapjes gedaan en de was. Nu lekker thuis blijven en beetje relaxen, morgen naar het voetbal en maandag gaan we beginnen om de kamers leeg te maken voor de stukadoor.

Goed weekend allemaal!

6. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    ff opgezocht op prenatal.nl
    [​IMG] Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen voor het ophalen van de blije doos en/of baby doos. Wat moet ik doen?

In de 7e maand van je zwangerschap ontvang je de uitnodiging voor het ophalen van de blije doos.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Heb je al ingelogd op de site van wij jonge ouders en je gegevens aangepast? Ik zat eerst ook te wachten op de uitnodiging maar mijn gegevens stonden niet helemaal goed. Dus even gewijzigd en toen kreeg ik m ook.

https://wij.nl/user/login

8. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Thnx ff gedaan, alles stond er goed in...nou ja ff afwachten dan maar!

9. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb em toevallig vandaag opgehaald en ga zo ff spieken wat er allemaal in zit!

10. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moon, haha ja ik denk dat ik die aanwijzingen wat moet verzachten :) ik zorg sowieso voor allemaal lekker eten!

Vervelend trouwens dat je zo'n last hebt van rug. Rot dat je daardoor dan ook niet goed de oefeningen kan doen die eigenlijk nodig zijn. Heeft de therapeut daar oplossingen voor misschien?

@shoppen en BI. Ja nadeel is dat. Ik denk niet dat ik het heb maar wel veel pijn in rug, billen en benen en dan moeite met lopen. Dus het shoppen was behoorlijk pittig dit jaar. Veel te zwaar getilt ook. Dus verder stop ik er mee. :) Veel kun je wel van internet halen en ik vind dat een uitkomst! Maar kan me voorstellen dat je het reallife shoPpen wel gaat missen.

@spullen krijgen, mijn huis staat he-le-maal vol met knuffels, luiers, kleertjes, speelgoed, boekjes.. En hij is nog niet eens geboren! Ik kijk wel wat ik allemaal straks nog krijg en dan gaat alles wat ik niet gebruik of niet meer gebruik maar gewoon naar anderen of het goede doel. Want als het zo doorgaat moet ik een tweede huis hebben. :)

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh wat raar? We hebben 'm allemaal al gehad dus maf dat jij hem nog niet echt. Bij mij stonden de gegevens wel goed, maar mijn nieuwe zwangerschap stond er niet bij..

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik heb mijn gegevens ook nagekeken, staat er ook goed in, en heb hem ook nog niet. Dus net zo raar als bij minie. Maar moet zeggen dat het bij mij bij de tweede ook al niet goed ging, ik bel er tzt wel een keertje achteraan en krijg dan alsnog wel een uitnodiging.

Zaten er leuke dingen in deze keer?

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mijn gegevens staan ook goed maar heb ook nog geen uitnodiging ontvangen.
    Ook sinds tijden geen Wij jonge ouders boekje.
    In het nieuwejaarstuur ik wel ffeen mailtje.

Er is veel geschreven trouwens de laatste week. Niet bij te houden:)
    Komende week zal ik hier ook weinig zijn want we zijn niet thuis met de feestdagen.

Fijne dagen dus voor jullie allemaal!

14. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ik heb hem ook nog niet gehad hoor! Zal binnekort ook eens bellen of mailen want het is wel raar als het overgrote deel hem al wel heeft...
    De wij jonge ouders heb ik overigens wel gehad.

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vond m wel leuk! Pakje luiers, speentje.. Alleen dit keer geen rompertje, dat was dan wel weer jammer :p

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik zie dat er nog meer vroege vogels zijn hier ;)

@hier, gisterochtend/middag had ik de randjes op de muur geverfd, en gisteravond heeft ml de rest van de muur gedaan :)
    Maarja...moeten wel verf bij halen want glasvezelbehang zuigt en smeert niet uit dus die hele emmer hadden we nodig voor 1 keer ;)
    Ging maar net.....
    Dus straks maar even langs de bouwmarkt...:)
    Maar t is wel een heeeeeel mooie blauw :) echt de goede kleur uitgekozen als achtergrond voor de tekening! :) helemaal blij ermee!
    Weer een stapje dichterbij! :)

En gister ook weer een mijlpaal!
    Ons meisje lag lekker te trappelen (beetje schuin boven mn navel) dus ik kijk maar mn buik (wat ik dan eigenlijk altijd doe) zie ik mn buik bewegen!
    Dus ik mn adem inhouden want geloofde niet dat t van t trappelen was :D
    Gelukkig ging ze nog eventjes door en jahoor bij elk schopje ging mn buik plaatselijk omhoog!
    Helaas heeft ml weer een primeur gemist, maar ja...dat zal ook vast nog vaker gaan gebeuren ;)

17. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het mogelijk een mailtje te sturen er over? Vreemd hoor, ik had de dozen echt al heel snel.
    Zitten wel leuke dingen in, vooral het pak pampers luiers+advent fles (prenatal) en zzwitsalbillendoekjes +zwitsalcreme (felicitas/etos) vind ik handig om te krijgen.

Ondertussen heb ik ook alweer een pak luiers gekregen erbij van een vriendin (haar kind was alweer uit die maat). :)

Hebben jullie al een uitzetlijst van de kraamhulp? Er staan bij mij minder babyspullen op dan bijv de lijst van prenatal.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bfg; Je ziet bij mij nu ook duidelijk aan de buitenkant het getrappel, leuk he!!!
    @dozen; Hier moet ik alleen nog die van Etos ophalen.
    Ik zou ook even mailen als je niets hebt ontvangen..

Hier gaat het al iets beter. Goed kunnen uitslapen en Mira is iets vrolijker :p
    Vanavond gaan we hier gourmetten en de cadeautjes uitpakken! Heb er helemaal zin in :D
    Fijne dag meiden!!

19. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Ben er nog maar lig ziek op de bank...... lang leve de vakantie! Alles doet pijn en hoest me een ongeluk. Dus ff geen puf nog om te reageren. Hoop dat het snel weer beter gaat!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Geranium jij ook beterschap!
    Het heerst echt enorm he :(

Deel Deze Pagina