Jippie! Ik ben klaar met het verven van de huiskamer/keuken/eetkamer! Het heeft even geduurd, maar nu is het af! (Oke oke, ik moet de openslaande deuren nog schilderen, maar daar was het iedere keer te koud voor, om met open deuren te zitten en de verf moet boven 10 graden blijven...dus dat wordt mijn projectje als de kleine er is ) Nu even instorten op de bank!
@juul, er hoeft natuurlijk ook niks aan de hand te zijn (die van de trap gevallen was, overigens ook niet buik geraakt enzo, bleek uiteindelijk ook niks aan de hand). Zij voelde zich ook goed (ja beurs en blauw), en wilde eerst ook eigenlijk niet bellen, want ze voelde kindje gewoon goed bewegen. Op ons aandringen toch gebeld en toen moest ze dus gelijk voor controle. Ik vind dat je met zulke dingen maar beter t zekere voor t onzekere kan nemen en liever een keer teveel bellen dan te weinig kan natuurlijk goed dat t helemaal niet nodig is hoor een controle, maar laat die keus dan over aan de vk hihi @energie, die heb ik nog niet gehad sinds ik zwanger ben dus wat dat betreft ik slaap wel heerlijk hihi, niet meer zoals op t begin, toen viel ik gewoon echt sneller in slaap dan ml (oftewel binnen 5 minuten!) maar dst is al een tijdje over en gelukkig(!!) slaap ik gewoon goed Borstvoedingsavond, tja energie...nee, maar ben wel blij dat ik gegaan ben. T was ff zwaar, maar omdat ik al minder werk kon ik wel 's middags eventjes mn ogen dicht doen. Probeer daar wel zoveel mogelijk rekening mee te houden altijd Toen we op zaterdagavond toen bij vrienden gingen eten heb ik ook gezorgd dat ik middagdutje deed, kon ik de avond beetje vol houden @hier, hihi t kleine eigenwijsje had de hik, en omdat ze zo laag zit kon ik t nu zooooo goed voelen! Nadeel was alleen dat ze tegen mn blaas aan hikte , mjaah gelukkig was t redelijk vlot weer voorbij, en nu zit ze beetje te friemelen lieffie Yoga heeft niet echt geholpen voor mn banden, indien mogelijk alleen maar erger geworden ervan....kreeg na t douchen nog amper mn onderbroek aan ..... Als ik morgen zo opsta als ik nu ben blijf ik een dagje thuis, ze bekijken t dan maar, t is trouwens toch rustig, dus wat dat betreft....t is dat ik nog aantal dingen heb om af te ronden dat ik me nog prima kan vermaken, maar anders... @bloem, aahhh wat onwijs lief zeg!! Slaap lekker allemaal! X
Hier ook nog niet alles klaar. De plinten moeten nog geverfd worden, gordijnen zijn nog niet binnen en moeten nog matrasje, aankleedkussen en nog wat dingen kopen. Volgende week lekker dagje shoppen met vl!!!! Energie: hier ook ver te zoeken hoor! Als ik uit m'n werk kom ben ik kapot. Gelukkig volgende week vakantie! Slaap lekker iedereen!
Pfff hier is het echt nog laaaang niet klaar. Ik begin er inmiddels wel een beetje zenuwachtig van te worden maar goed ik kan er ook weinig aan doen.. Alles is nu in elk geval gestuukt en komend weekend gaat vriend samen met zijn vader schilderen. Dan kan de vloer erin en kunnen we inrichten. Gordijnen moeten we nog uitzoeken maar dat wil ik pas doen als de rest staat zodat ik goed weet welke kleur het moet zijn.
@energie, ja middagdutjes misschien wel handig, maar ik slaap 's nachts ook weinig. Meestal maar een uur of 6, hooguit 7. Als ik om 4:00 al wakker ben dan slaap ik vaak 's ochtends nog wat als het kan van 7:00- 9:00. Maar als ik niet 's nachts wakker word dan ben ik na 6 a 7 uurtjes echt klaar wakker. Dus ben ook bang dat als ik overdag ga tukken ik 's nachts helemaal niet meer slaap. @alles af, Als ik het zo lees zijn we hier nog best ver al! moet nog een paar dingetjes kopen, nog wassen en strijken en nog zijn bedje klaar zetten en dan is alles zo goed als klaar. Maar het meeste staat nu al.
@maartje: gefeliciteerd met het goede nieuws! Goed dat het helpt om rust te nemen! @pookie/box: Wij hebben een witte Bopita box met lade, ik geloof de Rocco (tweedehands via MP). @tumtum: veel plezier!!! @Fleurop: Gelukkig viel het mee! En ze houden je goed in de gaten, positief denken meis!! @Mone: goed nieuws, top! @Juul: Jeetje wat een pech!! Sterkte meis en een dikke knuffel! Wel fijn dat je goed geslaagd bent op MP! @shahrazed: beterschap! @ego: Vandaag een drukke dag achter de rug op het werk, heb me daarna toch nog naar de IKEA gesleept voor die commode-bakken (Skubb) en gelijk maar de kinderstoel meegenomen... Aangezien het morgen weer gaat sneeuwen kan ik het maar beter vast in huis hebben, want andere dingen die ik nog moet doen kunnen gelukkig hier in het stadje zelf.
@Moon, leuk shoppen bij Ikea En ik ben blij dat ik nu klaar ben, heb geen rust in m'n donder als het half af is, dus nu kan ik aan de babyspullen beginnen! @Maartje, 30 weken meid! Wordt vast een aparte en wellicht emotionele week voor je! Goed bezig!
Dank je... inderdaad, ik vind het erg vreemd... maar ben wel enorm blij en enorm dankbaar... Had dit nooit verwacht, zeker niet 10 weken geleden. Toen dachten we dat we de 26 niet eens gingen halen... Deze week mag snel voorbij gaan van mij!! Vind het zo apart dat ik deze week nog nooit heb meegemaakt. Wordt er helemaal emo van! Hier trouwens goed geslapen, ben wel echt enooooorm aan het groeien, dus moet mezelf echt uit bed hijsen. En die striemen worden ook met de dag meer heb ik het idee... Maar goed, ik ben niet iemand die daar heel erg mee zit of zo, als ik straks na de bevalling weer kan afvallen, worden die vanzelf weer witter en valt het steeds minder op.
Jaaaaaaa 30 weken! De 2 is een 3 geworden, dat voelt toch weer als een extra grote stap. En voor jou helemaal natuurlijk! Gefeliciteerd hoor met het behalen van the big 3-0 *Zucht* Dreumes staat hier met een speelgoedhamer zijn boterham met appelstroop plat te slaan.
Goedemorgen! Mone wat fijn dat het klaar is, kun je weer wat afstrepen Energie; waar? pfff kan m goed gebruiken met mn 2 meiden hier, maar ja nog ff de laatste paar weekjes uitzitten. Klagen we nu dat we geen energie hebben, wacht maar tot die kleine er is hihi, dan weet je pas wat moe zijn is haha Joepie we komen nu bijna allemaal in de 30 weken he! Gefeliciteerd! Klinkt toch weer anders vind ik! *31 weken vandaag*joepie* Kamertje; hier voor de babykamer alles klaar; tenminste volgens mij wel..zou ff niet weten wat ik nog moet/kan doen... Maar kamertjes voor de andere meiden nog niet af, hopelijk volgende week meer schot in de zaak.
Goedemorgen!! Heb ik helemaal in om naar kamera express te gaan, sneeuwt t weer Bah, stomme sneeuw, ga nu maar weer foetsie! @kamertje, die is klaar u kleertjes en alles wassen, en bekleding van wiegje moet gedaan worden (doet schoonmams) , gordijntje moet nog op lengte gemaakt worden maar dat is ook zo gebeurd En dan moeten we de laatste spulletjes nog halen enzo, maar denk dat ik t maar gewoon via internet bestel en dan af gaan halen ofzo (wonen namelijk in appartement op de 1e verdieping en geen lift.....tis alleen open portiek dus om uberhaupt aan te bellen moeten ze een tra op, maar goed, om dus te voorkomen dat ze alles beneden zetten en ik vervolgens een hele dag buiten in de kou bij de spullen kan gaan waken ) Geeft me wel hoop rust dat kamertje klaar is! @maartje, aahh knuffel lieverd! Die 37 weken ga je gewoon halen @hier, ze is aan t indalen, niet altijd even comfortabel hihi
@maartje, eindelijk de 30 weken grens! De 37 komt toch steeds dichterbij @skatje en mezelf, ook 30 weken lijkt zoveel meer dan 29... Heb het idee dat baby aan het indalen is al..?! Als ze beweegt voel ik helemaal onderin echt een enorme steek telkens. En weet iemand hoe lang dat indalen duurt? Gaan die steken dan daarna over? Doet iemand nog iets speciaals voor Valentijn? Wij eigenlijk niet, we geven elkaar al vaak genoeg een cadeau en vind dat veel leuker dan perse op zo'n dag!
@uitzet/kamertje, hier nog niet "klaar", maar wel al een hoop in huis. We zijn (ook omdat we veel al hadden van dochterlief) wel min of meer compleet Alles lekker opgeruimd nog, ga de box, wieg, e.d. nu nog niet klaarzetten hoor, dat staat hier alleen maar in de weg. Verbouwen/verfen was hier niet nodig. Daarintegen heb ik nog wel wat voorjaarsschoonmaak klusjes op de lijst staan.. Maar een deel van de was zit nu al netjes in laden (dankzij de verdeelbakjes van ikea! Haha) en ligt lekker klaar met een geurbuideltje De rest zal in de komende weken wel steeds meer klaar komen te staan Voor het geboortekaartje wachten we nog op het definitieve ontwerp van de drukker. We hebben alles aangeleverd, zij moeten het alleen nog in elkaar frutselen. Hoop daar wel een deze dagen wat van te horen, als er ook nog een proefdruk gemaakt moet worden, en misschien dan nog aanpassingen zijn... En morgen dus kraamzorg intake, ben benieuwd of daar nog iets uitkomt.. Maar heb wel het idee dat we alles geregeld hebben.. Heb er wel minder overzicht over dan bij onze eerste.. Toen hadden we ook alles al helemaal netjes klaar staan... Haha @couveuze/kraamtijd, ben dus niet de enige die me er niks bij kan voorstellen hoe het ook anders kan gaan. Hopelijk gaat het voor ons allemaal gewoon goed en hebben we allemaal een normale kraamtijd. Lijkt me fijn, maar ook best spannend... @energie, hier ook geen. Heb vanacht wel goed bijgeslapen, maar alsnog bekaf. Ook geen conditie, als ik bezig ben snel buiten adem, en moet vaak "ff zitten".. Nu al.... Ben nu wel wat rustiger over de groeiecho enzo.. Geloof het allemaal wel Vandaag maar eens lekker verder breien aan mn dekentje Ligt overal sneeuw en ijs, dus niet van plan eruit te gaan Fijne dag meiden!
Hier gelukkig nog niet aan het indalen voordeel van een volgend kindje Weet nog wel dat ik dan haast niet meer kan lopen, en ook zitten een probleem werd, had echt het gevoel bovenop dat hoofdje te gaan zitten....
Ik ga morgen op kraamvisite! Heb er erg zin in, als ze morgen geen gewicht is verloren kan ik zelfs thuis op visite! Echt zin in! En een vreselijk stoere meid, morgen zou ze 36w3d zijn! Maar nu alweer 10 dagen oud....
@maartje en Elina: gefeliciteerd met jullie mijlpaal!!! xxx @bloem: veel plezier met zwemmen! @hier: Net naar de vlos geweest...groeiecho gehad! Ons meisje is helemaal goedgekeurd (programma op comp dee dt niet dus hor over 2weken de grafiek uitslag) maar alles zag er prima uit zei ze!! *blij!!* Nu nog ff wat opruimen en dan uurtje plat! Vanncht weer elk uur op de klok gezien...nja! tot strakkies lioeve meiden! liefs xx
mijlpaal, zitten we nu allemaal over de 30 weken? Gefeliciteerd dames! Ik ben nu 31 weken, het gaat echt snel! Over enkele weken ben ik moeder! Gek idee, heel onwerkelijk. Is dat bij de meiden die al een kindje hebben weer zo of is het nu anders? Woerdie, slaap lekker straks. Echt vervelend dat je vannacht weer slecht geslapen hebt. mijlpaal vervolg, over enkele weken ben ik ook van dat stomme dieet af! haha