16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pookie; wat schrikken meid!!! Je hebt dus constante harde buiken of hoe moet ik het zien? Hartslag van de kleine wel goed??
    5 cm bmm is wel perfect.

2. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Woerdie; hoop dat je vannacht beter slaapt. Helaas heel herkenbaar!

@frommel; succes met je intake. Meestal is het alleen een soort gesprekje om af te spreken hoe en wat en te checken of je alles in huis hebt, bed op klossen etc.

@ normale kraamtijd zonder couveuses; hoop dat echt voor iedereen! Zou erg fijn zijn.

@geranium; leuk zo'n rondleiding. Heb ik zelf eigenlijk nooit gedaan, maar toch wel fijn dat je ziet waar je terecht komt.

@juul; gefeli met je nieuwe wagen!

@unexpectedmom; ik heb ook geen energie hoor. Dagen dat ik alleen thuid ben kom ik door op koffie en een middagdutje (als dochter dat toelaat). Ik wil ook wel echt alles voor me verlof klaar hebben, want volgens mij stort ik daarna helemaal in.

@pookie; hi hi, door de yoga-juf naar bed gestuurd. Klinkt heel grappig, maar niet leuk dat je zo moe bent natuurlijk. Wel n goed advies. :D

@mone; jippie, altijd leuk leuk als een klusprojectje af is.

@missiemaartje; woehoe, 30 weken!!

@moon; hoera voor de ikea. Ik moet ook nog steeds wat dingen halen. Maar denk dat het na de bevalling wordt. Krijg mezelf er niet heen gesleept.

3. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is even schrikken dan. Gelukkig dat je even mag blijven en niet naar huis gestuurd wordt. Nou maar hopen dat er niks aan de hand is! We denken aan je!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb zegmaar 3 harde buiken per half uur. Maar dat waren echt buiken van de beweging van broertje vind ik.
    Die heb ik echt al weken zo.

De echt pijnlijke harde buiken heb ik vandaag niet gehad en dat heb ik ook gemeld.

CTG is wel een beetje eng hoor, de hartslag van baby gaat ook echt alle kanten op. Van amper 120 tot 170 bpm:$

5. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ego. Dochter ligt in haar nieuwe peuterbed. Wonder boven wonder is ze er helemaal weg van en was het totaal geen probleem. Ze verkondigde namelijk al weken dat ze niet uit haar babybed wilde...... Maar nu is ze dan toch als een blok gevallen voor dr schattige bedje met enorm roze hartjesdekbed.....:D Opluchting dus bij papa en mama. Nu maar hopen dat ze een beetje doorslaapt en er niet uit kukelt.

Ik kan nu het ledikantje klaar gaan maken voor de baby. Hoeft niet zoveel te gebeuren want die komt toch eerst in een wiegje. Maar die ligt nu nog op zolder. Ik twijfel een beetje wanneer we die naar beneden gaan halen. Zodra die er staat is het toch een sta-in-de-weg..... Maar mn hormonen willen graag dat ie al fris gepoetst en compleet opgemaakt klaar staat natuurlijk.........

Wat moet er nu nog allemaal gebeuren. Sja...... Ik moet het hemeltje en de piekstok nu van zolder halen. De kamer is af, moet alleen nog iets aan de muur verzinnen. En er moeten nog gordijntjes voor de grote inbouwkast.
    Dan de babykleertjes/ spullen wassen en wat cremetjes kopen en dat was het dan wel geloof ik........

Ik zit ook n beetje te twijfelen wanneer ik de mobiel bij de box ga vastmaken. Staat zo gezellig maar ik ben bang dat mn dochter em ook heel leuk vind en dat ie dan stuk gaat.....

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Succes Pookie! Hopelijk is alles goed en mag je zo lekker naar huis!

@ ego, ik heb nu een paar uur erg pijnlijke steken rechts onderin mijn schaamstreek en ook best veel harde buiken. ... voel beebje wel goed..pff...

7. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pookie; dat is juist goed. Hoe meer de hartslag wisselt, hoe beter :)

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Gelukkig maar dat vond ik eigenlijk het meest spannend.

9. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @pookie, hopelijk valt het toch allemaal mee!! Gelukkig is je bmm nog 5 cm. Sterkte!

Word toch altijd een beetje angstig van zulke berichten, ik heb toch ook dagen met 3 harde buiken per half uur. Sowieso nooit een dag zonder harde buik..!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    En Pookie?? Zijn ze al klaar met de ctg?

11. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    *zwaai* naar iedereen...
    ik ga naar bed...die 2nachten niet slapen breken nu toch wel op!
    Buik is ook erg gevoelig en heeuul zwaar!!
    Pookie succes,ik denk aan je meid!

dikke knuffel! xx

12. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind t maar een rare dag hoor... Nog 2,5 uur en op dit termijn waren mijn vliezen gebroken en om 01:30 was niek geboren...

Ik blijf t zeggen, maar enorm raar!

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @maartje; zeker raar, maar je gaat nu mooi door tot de 37 weken.

Hier nog aan het wachten. Het is erg druk op de verloskamers en eerst wordt de cervix lengte weer opgemeten en dan beslist de arts hoe verder. Of er nog een CTG nodig is of dat ik naar huis mag.
    En met die 5cm en al weken "harde "buiken als tijdens het CTG denk ik wel dat ik naar huis mag.

14. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je pookie!

Harde buiken; opvallend veel hier die dat hebben.. Moet zeggen dat ik het al weken niet meer heb gehad.

15. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeki, heel veel sterkte meid, hoop dat het allemaal meevalt. knuffel meid.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb er ook elke dag wel 1, maar ik weet wanneer het mis is.. Hou het altijd goed in de gaten.

Hoop dat je straks lekker naar huis mag Pookie!

17. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hier gaat er eentje haar bed in. Weltrusten meiden!

18. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Pookie: jeetje wat schrikken!!!! Hoop dat je lekker naar huis kunt zo. Sterkte nog even!

Ego: moe!!!!!! Vanavond partnerles gehad, was erg leuk. Maar ben kapot! Truste!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Joepie, cervix lengte was niet verminderd dus ik mocht naar huis.
    Moet dus duidelijk rustiger aan doen.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn Poookieeee!!!!! Ben heel blij voor je.

Ik duik ook mijn bedje in.

Deel Deze Pagina