Gaviscon en rennies mogen allebei, dus gewoon nemen wat je nodig hebt! Mijn ervaring is helaas dat dit niet meer overgaat tot ofwel de baby enorm indaalt of je bevalt Sorry
Heb ineens pijnlijke enkels. De huid staat helemaal strak! Met name rechts aan de binnenkant. Kan dat door het vocht komen?
Jeetje wat is er weer veel gekletst! Las verdrietig poezennieuw, sterkte allebei! En een meisje voor tumtum! Wat leuk dat je het nu weet! Verder ben ik echt een zeef, hou het allemaal niet bij op mn telefoontje. Wordt tijd dat mn laptop terug komt Intake kraamzorg ging prima. Het hield niet zoveel in; een gesprekje wat we van elkaar konden verwachten en een lijst met dingen die ik in huis moest hebben.. En waarheen te bellen als het echt niet klikt oid, ook best handig.. Heb nu niet meer een beeld van de kraamtijd, maar wel wat dingen om over na te denken.. Zoals, hoe gaan we het doen met vrije dagen van vl, en hoe gaat dat straks met de verzorging van dochterlief de eerste dagen... Ik blijk daar iets te makkelijk over te denken en aangezien ik slecht dingen uit handen geef.. Mja, we kunnen ons nog wel ff voorbereiden Vandaag hebben we een proefdruk van de geboortekaartjes opgehaald. We zijn erg tevreden, dus dat hebben we ook geregeld nu Nu uitgeteld.. Ben toch wel errug moe.. Het manneke is ook al een paar dagen erg rustig, dus zo ff op de bank met mn aandacht erbij.. Waarschijnlijk beweegt ie meer dan genoeg, maar wordt er steeds zo onzeker van.. Fijne avond nog allemaal!
Weet je waar ik ook enorm last van heb vandaag.. Mijn rug en bekken. Ik voel me enorm hoogzwanger. Pfff
Dikke knuffel meiden die het nodig hebben. Ik voel me echt super goed *klopt af* Vandaag zittend wat spullen klaar gezet voor de verhuizing! Nu even met een kopje thee en koekjes op de bank
hi meiden nou hier lekker een dagje doorgebracht met mn camera hoor en heb eindelijk uitgeprobeerd wat ik al die tijd al wilde proberen! (niet dat t met mn vorige camera niet had gegaan, nee hoor had prima gedaan maar eindelijk beetje buik ervoor hihi) wel alles gelezen, maar sorry sorry sorry kan t even niet opbrengen om op iedereen te reageren ben beetje gaar inmiddels... maar ik wilde wel even deze foto's met jullie delen wel wil ik nog even een dikke knuffel geven aan iedereen die t nodig heeft! ik kom gauw weer wel op iedereen reageren, ik beloof t!
Wauw mooie fotos zeg! Hier ga ik echtr zo schreeuwen van de bekkenpijn. Het begint me nu lichamelijk echt zwaar te worden. Ook omdat iknatuurlijk veel in bed lig, zal t ook allemaal wel flink week zijn. Was enorm druk bij mn ouders. Ben zo moe... Lekker slapen zo.
@bfg: Fijn hè, nieuw speelgoed... Mooie foto's van je buik hoor! @tumtum: Leuk dat je 'eindelijk' weet wat het is zeg! Gefeliciteerd! @frommel: Fijn dat de proefdruk bevalt! @geranium: Als je vrij veel vocht vasthoudt in je enkels kan het zijn dat de huid zo strak komt te staan dat het zelfs pijn doet, er kunnen ook kleine 'haarscheurtjes' in je huid ontstaan. Enige dat helpt is met de benen omhoog en geen knellende schoenen/sokken dragen... @Woerdie: Geldt de actie van Kruidvat nog? Dan kan je met je Voordeelpas een gratis avondkaart printen, is alleen op donderdag en vrijdag geldig van 18.00 - 22.00. @pookie: jammer dat je echo niet door kon gaan! @shahrazed: hoop dat jouw bloeddruk ook IETS omhoog gaat zodat je je wat minder 'vaatdoekerig' voelt... @Skatje: Ow meis wat kan ik me voorstellen dat je je klote voelt over het wegbrengen van de poes, ik moet er echt niet aan denken en zou het ook niet kunnen. Heb het er met ml ook over gehad, over jullie verhaal, en hij vond het ook zo zielig voor jullie! Is er geen ruimte in huis waar ze kan verblijven, of plast ze echt overal en nergens? Kennissen van ons hebben een 'kattenkamer' waar de kat blijft, hij heeft mooi uitzicht over de tuin en maakt een tevreden indruk. Ze laten hem in de huiskamer als ze er zelf zijn, en zodra ze de deur uit gaan gaat de kat weer naar zijn eigen kamer. Hoop dat je er vrede mee kunt hebben of toch nog een oplossing kan vinden, heb je al eens een kattengedragstherapeute overwogen? Die kan echt een hele hoop problemen oplossen voor jullie! Sterkte in ieder geval, een hele dikke knuffel! @Amezen: Hè jakkes, ook al zo'n naar kattenverhaal, ben er helemaal verdrietig van... Sterkte meis, jij ook een hele dikke knuff! @ego: Vandaag niet naar de dierentuin geweest, had last van mijn rug en bil, dus leek me niet zo verstandig om dan door Blijdorp te struinen. Samen boodschappen gedaan, visje gegeten en beetje in huis en in de babykamer gerommeld. Ook leuk! Ledikantje opgemaakt, morgen ga ik eens precies natellen hoeveel kleding ik in elke maat heb, dan weet ik wat er nog bij moet komen. Gisteren nog wel lekker uit eten geweest bij de Griek, altijd lekker
Bfg: mooie foto's!!!! Moon: oke!!! Heb nu ook lekker 2 kussens onder m'n voeten liggen en wijde sokken aan. Hopelijk zakt het af! Lekker rommelen in de babykamer, heerlijk! Goed dat je niet de hele dag bent gaan rondwandelen in de dierentuin! Maartje: wat vervelend dat je zo'n last hebt meid. Sterkte en hopelijk kun je wel fijn slapen. Frommel: lekker uitrusten meid! Hier: vl is met een vriend naar de voetbal in de skybox. Nu kunnen ze alleen niet weg, omdat boze supporters de uitgangen blokkeren! En hij is nog niet eens naar 'ons' cluppie...... Zal mij benieuwen hoe laat ze terug kunnen, hij moet ook nog met de trein!
Goedemorgen meiden! Hier heel slecht geslapen, mijn bekken deden zo'n pijn. Irritant.. Vanmiddag maar even bijslapen!
Goedemorgen, hier ook een hel vannacht. Elk uur plassen en overal pijn. Pffff... Straks ff extra slaapje!
@bloem en maartje, Vervelend dat jullie slecht geslapen hebben. D'r nacht gaat zo langzaam dan hè! @iedereen die hem nodig heeft; knuffel! @bfg, leuk zeg die foto's! Mooie buik ook @ego, vriendje gaat vanmiddag z'n trouwpak kopen samen met de ceremoniemeester. Spannend!
Spannend elina! Pff had net even zo erg last van mijn rug dat ik even twijfelde of het een rugwee was. Is nu weer weggetrokken maar even in de gaten houden!
@bloem en maartje, hoop dat jullie beetje opknappen van een lekker middagdutje! @geranium, is je vriend nog goed thuis gekomen? @elina, leuk! Heb jij al naar jurken gekeken? @moon, oh maar dat klinkt ook als een heerlijke dag! @foto, thnx heb wel de striae beetje weggeshopt @hier, gelukkig wel goed geslapen en zowaar ook uitgeslapen ook wel weer eens lekker alleen heb ik niet zo heel braaf met mn kussen geslapen, dus voelde mn heupen behoorlijk en mn doos ook overigens, want die benen dicht tegen elkaar aan, nee dat gaat echt niet meer. Dat doet me een partij pijn Nog even doorzetten hoop dat die pijn minder wordt als ze eenmaal helemaal is ingedaald en vast ligt in t bekken Ennnn nog maar 3 weekjes werken! Het eind is in zicht! En vandaag gewoon maar weer een rustig dagje in huis, nog even wasjes draaien enzo en beetje opruimen in etappes Beetje rommelen dus in elk geval
Goed in de gaten houden idd Maartje! Super mooie foto's BFG! Kan niet wachten tot ik mijn bedje in kan