Bfg: ja hoor, viel gelukkig allemaal mee! Elina: spannend! En wanneer ga jij kijken voor een jurk? Slecht slapen: straks nog ff lekker in bed kruipen meiden! Maartje: idd goed in de gaten houden vandaag en lekker rustig aan doen. Sterkte! Hier: nog steeds last van m'n enkels gisteren de hele avond met m'n voeten omhoog gezeten en ook maar weer m'n voeteneind omhoog gedaan. Verder gelukkig geen klachten dus zal wel niet aan m'n bd liggen. Woensdag controle dus dan maar ff vragen. Vandaag lekker een filmdagje met vl! (Als ik hem ten minste achter de pc weg krijg en hij z'n telefoon met rust kan laten!)
@geranium, hihih hoe herkenbaar met die telefoon Ik heb ook erg veel last van vocht, maar echt niks helpt...voeten omhoog werkt zodanig dat t niet erger wordt, maar t wordt er ook niet minder van zeg maar... Heeeeeel veel drinken die ik sowieso altijd al, helpt ook helemaal niks hier... Misschien zout vermijden dat dat nog kan helpen Maaaarja chipjes en patatjes enzo zijn gewoon zo lekker hihi Zit een hobbelpaardje in mn buik
Hier is manlief weer goed aan het klussen! De isolatie is allemaal bevestigd nu moet de boel weer (netjes) dicht En dan mag ik gaan bedenken hoe we de muur nu verder behandelen. Het moet wel bij de rest van het kamertje passen dus ik ben bang dat het een simpel wit behang wordt en ik mij weer kan uitleven om een behangbeest te fabriceren.
Vervelend dat vocht.. Heb er helaas geen tips voor want heb er zelf geen last van. Ik heb m'n jurk al gekocht toen ik 12 wk zwanger was na de bevalling is wat kortdag en met dikke buik is passen natuurlijk niet handig!
Bfg: ja vervelend he! Heb al met opzet geen chips gehaald gisteren! Nu lekker gezond aan de druifjes!
Vocht lijkt me inderdaad erg vervelend! Bij Mira geen last van gehad en nu ook niet.. En zout vermijden zou mij ook niet echt lukken hahaha.. Hier ook een hobbelpaardje! Manlief is zo thuis, Mira ligt in bed dus ik duik er ook zo in, ein-de-lijk!
Pff nou ik duik er straks ook nog even in, heb tot zeker half 5 wakker gelegen van de misselijkheid en maagzuur. Vanaf nu maar weer netjes elke dag de omeprazol nemen en nog beter letten op wat ik eet. Ik voel me er zó beroerd door..
Ja we hebben er zeker veel verdriet van. Ze was 7 en echt een enorme knuffelkont. Ik mis haar enorm. Gelukkig hebben we nog 4 van die monsters en die maken het gemis wel een beetje goed, maar toch.. Vandaag is het weer mooi weer en mogen ze weer lekker buiten. Dat deed ze graag. Had ze nou maar even 3 dagen gewacht... Mijn vriend heeft haar gevonden trouwens. Hij heeft eerst met de verrekijker uit het raam gekeken en daarna op de steiger van de buren en toen zag hij haar staartje uit het ijs steken.. Oh en die zaak tegen zijn ex is omdat zij een paar jaar geleden de gezamenlijke woning heeft verlaten en vervolgens niet meer betaalt. Ze heeft hem vet in de schulden achtergelaten en weigert betaling, medewerking, mediation, wat dan ook. Hypotheek alleen op zijn naam zetten kan niet, verkopen kan ook niet en de maandelijkse lasten worden er niet minder om. We hebben overigens besloten het toch door te zetten. Even kijken hoe en waar we nog wat geld kunnen lenen, want na die investering krijgen we wel een flinke vordering op haar. (die dan mondjesmaat via loonbeslag binnen zal komen, maar toch.. alle beetjes helpen) en ik vind boven alles dat zij hier gewoon simpelweg niet mee weg mag komen. Wie niet horen wil, moet maar voelen. Kreng!
@geranium, steunkousen helpen er ook goed tegen. Dus wellicht dat dat nog een optie is... @Amezen, daar mag iemand toch niet zomaar mee wegkomen! Je ziet dat soort gevallen ook wel bij uitstel van executie, en het probleem is meestal dat banken dan niet maar de helft bij jou en de andere helft bij de ander halen, nee die nemen de weg van de minste weerstand en halen het geld waar het te halen is....goed dat jullie het er niet bij laten zitten! @bfg, mooie foto's! Ik heb nu 18 maart een afspraak staan om buikfoto's te laten maken. Ben benieuwd!
@Amezen; echt vervelend die situatie van je vriend zn ex.... Ook zo stom als mensen gewoon niet meewerken. Net of ze denkt dat dat gaat helpen........ Slaat nergens op natuurlijk. @geranium, misschien even n tijdje laten zwachtelen en dan een steunkous aan. Als je vel echt strak staat houdt je wel veel vocht vast. Tripje naar de HA, anders moet je hele dagen met je benen omhoog zitten. Is ook nie handig. @BFG; leuke foto's ego; voel me laatste dagen echt niet lekker. Misselijk, moe en hoofdpijn. Allemaal niet echt heel erg, maar ben gewoon niet fit.
@bloem, dat kan best hoor, dat je door de emotie toch zo moe wordt. Fijn dat je de week wel goed door bent gekomen en dat je het vertrouwen nu hebt om te kunnen genieten! @pookie, jammer van de pretecho, hoop dat je het snel kunt inhalen. @maagzuur/ woerdie, je mag een rennie tegen brandend maagzuur nemen. Als je er liggend last van hebt dan wil slapen o je linkerzij ook wel helpen. @bekkenpijn, sterkte iedereen met de pijn. als het echt erg is mag je een paracetamol nemen. Maar niet te veel natuurlijk @vocht, proberen om te minderen met zout. Brandnetel thee schijnt ook te helpen. (milner 30+ minderzout) @Amezen, zo pittig zeg om financieel zo te moeten zitten door die ex. Bah, zulke mensen heb ik echt een hekel aan. Gewoon je recht halen meid! Hier mag ze niet mee weg komen. @ego, De Nesteldrang is gisteravond ineens langs geweest! Ik was moe en wilde naar bed gaan. Toen plotseling was het daar... NESTELDRANG!! Tussen het tandenpoetsen en gezicht schoonmaken door heb ik dus even een doekje langs alle deuren (icl kastdeuren) en handgrepen gehaald, de wastafel nog eens een doekje langs en na de nachtcreme toch ook maar even een ladekastje staan uitsoppen.... Hoopte dat het vandaag door zou zetten maar het is weer verdwenen. Wel lekker een wandeling gemaakt in de zon, deed wel pijn aan het bekken maar het gaat toch al een stuk beter nu. Voor de bevalling moet ik natuurlijk wel een beetje conditie hebben.
lieve meiden, ff.ego bericht... vannacht nauwelijks geslapen! gisterenaaf flink ruzie gehad met ml... huilend in slaap gevallen en halve nacht liggen piekeren vanmorgen was ik er nog verdrietig van! inmiddels beetje uitgepraat...maar voel me nog rot! straks op tijd,naar bed! Oohw ja ons kleine meisje is een echt woelmuisje xxxxx
Supermooie foto's BFG! Mooie buik heb je ook hoor! ai Maartje wat rot zeg van je bekken, ik herken het gevoel ja, rustig aan he... Tumtum superleuk een meisje! Leuk dat je het nu eindelijk weet Vervelend zeg Amezen hopelijk werkt het voor je als je idd oplet, zou wel lekker zijn haha unexpected dat was een vlot bezoekje van de nesteldrang.. ! Ach komt vast nog wel een x langs Jeetje Woerdie wat vervelend zeg... is het wel helemaal uitgepraat dan? Omdat je je nog steeds rot voelt... bah kun je nu ff niet gebruiken.. Knuffel! Hier...misselijk bleegghh toch zo maar wat eten... en op tijd naar bed! XXX
Ja leuk is dat he? In het begin kon ik me dat niet voorstellen. Dan zag ik anderen die al zo ver waren en dacht ik echt dat ik nog zo lang zou moeten wachten. Nu is de tijd juist voorbij gevlogen. Over een paar weken hebben we ons kind in onze armen! Kun je het je voorstellen?
@minnie, heh bah is t nog niet geminderd je misselijkheid?? Is t wel een beetje te doen? Anders evt aan de medicijnen ervoor? @banner, ja die staat echt ver! erg leuk, maar toch ook wel een beetje eng , wel eng op een goede manier hoor hihi. Maar ik vind t nog steeds maar erg onwerkelijk dat t meisje mn buik uit komt en dat we dan ook echt voor dr moeten zorgen enzo hihi @amezen, wat een gedoe zeg! Idd haar er niet mee weg laten komen hoor!! @unexpected, hahahaha acute nesteldrang , handig tijdstip ook hihi Ach zal vast og wel vaker op komen zetten @woerdie, vervelend zeg! Is t idd wel helemaal goed uitgepraat?? Al moet ik ook wel zeggen dat emoties enzo hier wat meer blijven hangen door de hormonen @hier, iets teveel gedaan vandaag eigenlijk, berghok gedeeltelijk gereorganiseerd, studeerkamer zo goed als mogelijk was opgeruimd, veel te veel dingen getild natuurlijk en veel te lang op mn poten gestaan. Met meubels staan schuiven en noem allemaal maar op Nu staat wel alles klaar om in 1 keer de schuur in te bonjouren, dus dat mag ml doen ergens de komende 4 weken. En t voelt wel ff goed, teas zo onrustig in mn hoofd, nu hebk gelukkig beetje rust weer Dus lekker een dutje gedaan ook vanmiddag en mini vond t geloof ik maar wat fijn toen ik eindelijk ff zat, ze was gelijk weer vrolijk aan t hobbelen
Ik had t ook heel erg bij de vk in de wachtkamer, zag je stellen met echt enorme buik , kon me dan ook echt niet voorstellen dat wij daar ook zo zouden zitten! Die tijd is sneller gekomen dan verwacht haha en vind t nog steeds raar dat er nu naar mijn buik gekeken wordt "oh die is al ver"
Ja maar dat heb ik ook hoor dat ik het beetje eng vind... ik heb het dan al twee keer gedaan, maar dat is voor mn gevoel al zo lang geleden. Echt heel spannend, soms denk ik wel eens ojee kan ik hetlallemaal nog haha En idd in de wachtkamer bij de vk, nu ziin wij dat!
Vocht: Bedankt voor de tips! Zal de vk eens vragen wat zij wil dat ik doe. Gelukkig alleen bij m'n rechterenkel nog wat pijnlijk. Echt heel dik is het ook niet, maar voelt gewoon strak en onprettig. Banner: gaaf gezicht he! Spannend: hier ook hoor! Komt steeds dichterbij! Dutje: hier ook op de bank in slaap gevallen en anderhalf uur geslapen! Dus toch wel nodig!