16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @geranium: Hoe is het nu met je enkels? En nog lekker film gekeken?

@pookie: goed dat ml zo aan de klus is! Hier moeten alleen nog een paar plinten op de overloop geplaatst worden maar dat heeft geen haast. Ml zegt dat het goed komt, dus ik geloof 'm...;)

@Amezen: Balen dat je weer last had van misselijkheid en maagzuur, hoe is het nu?
    En wat een vervelende zaak ook met de ex van je vriend, zit je echt niet op te wachten, maar je wil toch krijgen waar je recht op hebt...

@shahrazed: Beterschap, hopelijk doet de zonneschijn je een beetje opknappen...

@unexpected: nesteldrang komt vaak op de meest vreemde momenten opzetten haha! ik heb het wel het meest baby-gerelateerd, rest van het huis wel een beetje, maar de nadruk ligt op de was en de babykamer...:)

@Woerdie: Knuffel meis, balen van de ruzie met ml, hopelijk geen ernstig onderwerp?

@ego: Haha, zijn wij even blij dat we gisteren niet naar Blijdorp zijn geweest! Kreeg vandaag folder van HEMA in de bus, met kortingsactie: Kaartjes voor onder andere Blijdorp voor €13,50...:) Actie gaat vanaf morgen in, dus dan bestel ik gelijk online kaarten en gaan we waarschijnlijk over 2 weken.
    Misschien idee voor jullie ook? Emmen, Rhenen, Kerkrade en Antwerpen doen ook mee aan de actie.

Verder heb ik vandaag even de kleertjes geïnventariseerd en de lade van de commode beter afgesteld, helemaal blij!:)
    Morgen weer werken, da's dan weer wat minder, maar dinsdag hoef ik maar tot 11, want dan komen ze de rolgordijnen ophangen! Dan is het kamertje echt áf!

Fijne week allemaal!

2. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @moon83: tsjaa...schoonmoeder! :(

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier even een zwaai!

En een knuffel voor iedereen die hem nodig heeft ;)

Welterusten!

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook een een zwaai en een dikke knuffel voor iedereen!

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nou wij hebben alle boeken van de drukker doorgespit...en hebben 3 kaartjes overgehouden :)
    Waarvan 1 op dit moment ons beide favoriet is. Bedacht ik, dan ga ik proefkaartjes online bestellen, kan ik daar maar 1 kaartje vinden....maar wel onze favoriet.....zou het een teken zijn.... ;)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Goede morgen! Nog 6 weekjes werken en dan eindelijk verlof!!!

Kaartje: we hebben een tijd terug bij de drukker al gekeken. Er zijn er 2 uitgekomen die we leuk vinden. Ik denk dat we er wel uit zijn welke het gaat worden, dus nu even bedenken welke tekst erop moet en dan een proefdruk laten maken.

7. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Nog heerlijk in bed, lang leve de vakantie! Aan het genieten van een trappelende uk in m'n buik.

Kaartje: heb al van alles bekeken, alleen vl werkt nog niet echt mee...... Kan allemaal nog wel vindt hij. Heb hem gezegd dat ik deze week een proefdruk wil bestellen. We zullen zien!

Moon: gaat wel iets beter gelukkig.

Verder: vanmiddag met paps de gordijnen ophalen! En ook maar eens beginnen de kleertjes te wassen!

8. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen meiden!

Leuk skatje dat je waarschijnlijk je kaartje hebt gevonden!

Vandaag is de vakantie begonnen van de kindjes, ze waren om7.30 wakker dus dat is wel lekker.
    Ik kan bijna niet meer op of om van de rugpijn...waar dat ineens vandaan komt? Maar ja genoeg geklaagd ;)

9. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Lekker vakantie geranium! Geniet ervan!

Idd gewoon doorzetten met de kaartjes hoor ;)

10. geranium32

Kreeg net een berichtje van vl....... hij heeft vanmiddag vrij genomen!!!! Was niet druk op z'n werk dus kon hij mooi vrij nemen!

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Lekker zeg!

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zo meiden, vanaf vandaag heb ik verlof!!
    Nou ja moet nog twee halve dagen werken en dan is het over. Had nog zoveel uren staan.

Ik heb het idee dat mijn kleine smurf ook gedraaid is. Gisteren was hij erg druk, kreeg pijn aan de rechterzijde en moest gewoon liggen. Nu voel ik ook de schopjes(zeg maar gerust karatetrappen) aan de bovenkant. Dus hopen maar dat het ook zo blijft.

Verder ben ik dus doorgestuurd naar de anaesthesist. Voor het bespreken over de epiduraal. Kan pas 14 maart. Vind dat nog erg lang duren. Ook aangegeven maar alles zit vol en kan echt niet eerder.

Zoontje zijn kamer is helemaal klaar. Moeten nog wachten op de gordijnen en dan kan hij echt helemaal over.

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Fijne vakantie en fijn dat je vriend vrij kan nemen

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @geranium, lekker vakantie! Enne, vanmiddag dus een mooi moment om je vriend aan de kaartjes te zetten ;) hihi

@fem, waarom precies de ruggenprik?? Sorry hoor ben echt een zeef!

@mini, erg druk, al de hele ochtend, lekker aan t fladderen af en toe :)

@kaartje, kga deze week maar eens rondbellen voor prijsindicaties en dan besluiten welke drukker we gaan doen :)

@knuffel, voor iedereen die t nodig heeft!

@hier, darmen liggen overhoop, hopelijk gewoon even de pds die zn kop opsteekt en geen buikgriepje, vandaag maar wel even thuis gebleven, heb ook een rotnacht gehad dus vandaag even rustig.
    Vanmiddag komt de kraamzorg voor de intake, ben benieuwd!

15. geranium32

Bfg: hahaha had ik ook al bedacht. Maar dan moet wel eerst m'n paps weg zijn! Vervelend van je darmen. Heb zelf ook pds en da's geen pretje. Heel goed dat je lekker thuis bent gebleven! Lekker op de bank!

Hier: vl gaat vanmiddag de box opzetten met m'n paps. Hij staat nu nog in een doos op zolder, maar die til je niet alleen naar beneden. Goed idee van hem! :D kunnen onze 3 monsters vast wennen. Ze zijn ook al even in het kamertje geweest en dat vonden ze erg interessant. De komende weken maar eens wat vaker daar laten snuffelen!

16. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff zat me net te bedenken wat we allemaal nog moeten doen.. Vind het nu wel erg dichtbij komen hoor! En we moeten echt nog veel doen! Haha.

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Bij de vorige bevalling is de ruggenprik niet goed gegaan. 15 x mis gestoken en daarna is hij nog gaan lekken. Gevolg: de kraamweek hoofdpijn die met geen enkele andere pijn te vergelijken is. Kon dus ook niet van Lars genieten , laat staan voor hem zorgen. Toen het ontdekt is weer naar het ziekenhuis, weer ruggenprik gekregen met bloed. Dat stolt het gaatje.
    Maar daarna ben ik nog een half jaar zoet geweest met elke dag hoofdpijn. Niet zo erg dat ik niks kon. Maar gewoon zware hoofdpijn.

Pds heb ik ook. Al moet ik zeggen dat ik nu er weinig last van heb. Weet wel hoe vervelend je dan voelt. Lekker rustig aan doen!!

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het gaat ook echt heel snel. Wat moeten jullie nog allemaal doen dan?

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik moet ook nog VEEL doen! Nu ik de 30 weken over ben, heb ik echt zo'n 'ik moet nog...' gevoel! Vrijdag komt alweer de kraamzorg voor de intake!!

20. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Lekker femmelepem ! Lekker genieten van je rust en de laatste weekjes!
    Oeh dat klink niet best van de ruggenprik zeg! Heb je nu niet zoiets van mooi niet dat ik dat weer doe? Lijkt me echg vreselijk als je er nog zo lang mee gelopen hebt!

bfg wat vervelend zeg... ik heb ook enorm last van mn darmen, hoef soms 3/4 dagen niet...nou pffff
    Succes met de intake van de kraamzorg :)

Oeh leuk geranium de box!! Wij hebben m ook al even staan, katten gaan er sinds kort niet meer in, heb er folie ingelegd.

Wat moet je allemaal nog doen maartje? Ik ben bang dat ik dingen vergeet haha

Deel Deze Pagina