16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hoe is het nou met je skatje? Gaat het een beetje mrt het verwerkem van jullie veries van de poes?

En woerdie...hoe is het bij jullie?

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @femmelepem; oei dat klinkt als een rampenruggeprik. Ik heb dat trouwens al vaker gehoord. Als het dus niet hoeft hier geen ruggeprik!
    Geniet van je verlof.

@skatje; dat gevoel ken ik. Gelukkig kan ik de komende 2 weken heel veel dingen afstrepen en toch nog "rustig" aan doen.

@geranium; de box naar beneden, dat maakt het toch ook al best "echt". Hier wachten we daarmee nog even tot het boven klaar is. Maar hij staat bijna al kant en klaar.

@babyfg; Kraamzorg intake. Was het leuk? Of toch een beetje gezeur ( dit mag niet, bedje moet zo).

Vanaf vandaag werk ik dus halve dagen. Fijn want ik merkte vanmorgen toch wel dat mijn buik binnen 2 uur alweer als een kanonskogel was.
    Kan hij nu weer lekker zacht worden voor ik Y ophaal.

Manlief heeft heel goed geklust zie hier het verschil:

Bijgevoegde bestanden:

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nu dus nog iets verzinnen voor het stukje vloer zonder laminaat. Misschien een stukje zeil, er komt toch een bed te staan. en we hebben dat laminaat niet meer op voorraad en overnieuw leggen is ff teveel werk.

De muur maak ik misschien oranje of hij wordt wit met een groot behangbeest of ze erop. Die behangbeesten waren het thema bij het kamertje van Y en vinden we nog steeds leuk dus die blijven nog wel even.

4. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    BUDDYNIEUWS

Unexpectedmom ligt in het ZH ivm overgeven en niks binnen kunnen houden. Ze krijgt nu onderzoeken.
    Vanavond hoor ik meer en zal ik zeker uitgebreider posten!

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Moon: jeetje da's schrikken van unexpected! Hopelijk niets ernstigs!

Maartje: dat gevoel heb ik ook wel een beetje hoor! Er moet naar mijn idee nog van alles gebeuren! Terwijl het grootste deel echt allemaal kleine dingen zijn zoals kleertjes wassen en zo!

Box: hij staat! Binnen 5 minuten zat een van de katten erin. Heb hem gewoon maar ff gelaten. Hij snuffelde even en toen was het goed. De andere 2 nog niet in de buurt gezien!

De gordijnen ook opgehaald. Ze kunnen alleen pas zaterdag worden opgehangen, dan is het rail klaar. Er zitten nl 2 bochten in, dus moet op maat gemaakt worden.
    Ook gelijk nieuwe vloerbedekking voor onze slaapkamee gekocht. Was wel een keer nodig en dan is het voor de kraamtijd ook weer netjes. Volgende week dinsdag komen ze het al leggen!
    Best handig dus, zo'n vrij middagje van vl!

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh jakkie Unexpected!!

Hopelijk niks ergs en gauw weer naar huis!

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Als de bevalling goed gaat wil ik inderdaad geen epiduraal. Maar aangezien ik de vorige keer zoveel pijn heb gehad en het allemaal niet wilde vlotten, werkt alleen een epiduraal.
    Ik weet het ook allemaal nog niet, maar wil wel overal heel goed op voorbereid zijn. Alles van te voren drie keer gecheckt heben en zeker weten dat alles goed afgesproken is.

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wauw dat ziet er mooi uit hoor.
    Hopelijk is je buik nu een stuk zachter geworden

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Ohh bah dat klinkt heftig. Hoop dat het allemaal meevalt. Ik denk aan je.

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zo jullie hebben veel gedaan!! Lekker dat het nu ook op begint te schieten. En ook fijn dat er gelijk een nieuwe vloerbedekking komt.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Gatverdarrie, dat is niet lekker.
    Hopelijk is alles OK met de baby en knapt ze snel op.

12. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @unexpected, ik hoop dat het niks ernstigs is en je snel opknapt!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dat zijn nog eens leuke verrassingen! En ook lekker veel gedaan!

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Fijn hoor nu al verlof!
    En ik hoop dat de ruggeprik deze keer niet nodig is!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik hoop dat je darmen weer snel rust vinden! Goed dat je even thuis bent gebleven!

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ziet er goed uit!

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Unexpected, sterkte! Hoop dat je snel naar huis mag!

18. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Ego: net het eerste wasje opgehangen. Zo schattig al die kleine kleertjes! *smelt*

19. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Bah unexpectedmom! Daar zit je niet op te wachten!
    Vanwaar de onderzoeken? Heb je ook koorts oid? Naja, wel fijn dat ze er ff goed naar kijken. Hopelijk is het relatief onschuldig! Sterkte!

20. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @pookie: Zo, zo, ml is goed bezig geweest!:)
    En gelijk heb je, dat je halve dagen werkt!

@geranium/box: Hier had 1 van onze kattebeesten de box ook al snel van binnen ontdekt, het boxkleed (dubbelgevouwen, dat wel!) werd al snel ingewijd als slaapplek... Nu het kleed maar even in de kast gelegd, als de kleine er eenmaal is maar eens kijken wat hij doet...;)
    En goed aan het vernieuwen boven, goed bezig!

Verder nieuws van Unexpected: Ze is vanmiddag in ZH aangekomen, heeft controles gehad en ze moet blijven omdat ze te uitgedroogd is. Met de kleine gaat alles gelukkig goed.
    Om 16.45 zou ze een infuus krijgen, maar ze is wat moeilijk te prikken, dus er moest iemand anders geroepen worden om het infuus te prikken. Gaan er maar vanuit dat ze inmiddels vocht toegediend krijgt. Zodra ik meer weet, hou ik jullie uiteraard op de hoogte.

@ego: Bleegh wat ben ik moe en wat ben ik het werken ZAT!
    Zo, dat is eruit, hahaha!:)
    Echt aan het aftellen tot mijn verlof ingaat op 9 maart, gelukkig komt het al héél dichtbij!
    Morgen komen de gordijnen, hoop dat de meneer van de winkel ze goed heeft ingemeten... Ach, als ze niet goed zijn is dat gelukkig hun probleem en niet dat van ons...:D

Even 2 praktische vraagjes:
    Wanneer zetten jullie de 'vluchttas' klaar?
    Wat houden jullie ongeveer aan als hoeveelheid kleding per maat?

Deel Deze Pagina