16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Moon: ik ben het ook zat! Haha nog 6 weken, pff!

Vluchttas: ik denk dat ik die klaarmaak als ik verlof heb, met 36 weken dus.

Ik neem gewoon 1 setje mee voor de baby. Past vast wel en anders rollen we het op. De romper en de legging zijn maat 50 en het jrukje 56 want dat merk schijnt klein te vallen.

Hoeveel ik in de kast heb: van 50 niet teveel, dat passen ze zo kort! Van 56 wel wat meer, maar ik heb ook e.e.a. gekregen van een vriendin dus ik ben ruim voorzien. Ik denk dat ik in maat 50 en 56 samen wel 20 shirts/jurkjes heb en een stuk of 10/12 broekjes/leggings. En dan nog wat maillotjes en zo. Hele berg rompers, maar die had ik allemaal nog.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @unexpected, he bah meid, veel sterkte en hoop dat je je gauw beter voelt!!

@geranium, goed bezig jullie! Lekker zeg!

@moon, heeey dan begint mijn verlof ook ;) kunnen we samen aftellen hihi

@vluchtkoffer, ik wil m klaar hebben staan met 35 weken met een briefje erop geplakt wat er tzt lastminute ingepakt moet worden :)
    Maar zo wil ik eigenlijk alles in huis en klaar hebben met 35 weken voor t geval ze net zo nieuwsgierig is als dr moeder ;) niet dat ze dan mee naar huis mag, maar dan hoeven we thuis in elk geval niets meer te doen :)

@fem, oh bah wat een gedoe zeg met die ruggenprik! Snap dat je nu alles goed voorbereid wilt hebben!
    En is anders t pompje met remifentanyl via infuus niks voor je??

@kraamzorg, nee was helemaal geen gezeur gelukkig! Wat je kan verwachten van de hulp, welke werkzaamheden ze uitvoeren enzo. Daar lag eigenlijk wel de nadruk op :)
    En toen ze op t punt stond om weg te gaan vroeg ze of t kamertje al klaar was (ze was gewoon nieuwsgierig, en wilde natuurlijk tegelijkertijd kijken of er geen onveilige situaties waren ;)), dus die hebben we even laten zien :)
    Ook over de bedklossen gehad, bed moet hier minimaal 70cm hoog zijn, begrijp dat dat ook per regio/instelling verschilt ofzo?

Nou, gewoon alles kunnen eten en alles binnen gehouden, dus ga er maar vanuit dat t gewoon ff mn pds was :) morgen weer werken :)

@kleertjes, voor t mooie wil ik er nog wel wat bij hebben in maat 50/56, al denk ik dat we feitelijk genoeg in huis hebben, alleen nog niet genoeg rompers ;)

3. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Moon: hier ligt het kleed er nog niet in. Dus ze kunnen lekker de box ontdekken zonder dat er haren in het kleed komen. Nummer 2 heeft er ook 10 sec ingezeten maar verder kijken ze er niet naar om!

Unexpected: sterkte meis!

Vluchttas: ook hier pas in de verlofweek. Heb 1 pakje voor de kleine in maat 56, shirthe, broekje, rompertje, sokjes, slofjes en mutsje. En verder nog ff kijken wat erin gaat!

Verlof: nog 4 weken!

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo, ml is de kinderen weg brengen (zl naar school, dl naar de psz) en dus nu even lekker me time! Eventjes op de bank met een kop koffie en de ipad, en dan zo lekker poetsen boven :D

Ik heb geen verlof :) als huismama met een webshop hobby zit dat er niet in, ik mag tot de bevalling kinderen vermaken en brengen en halen :) wel gek om te lezen dat er mensen "pas" over 6 weken met verlof gaan, aangezien ik hoop over 7 weken onze kleine in m'n armen te hebben :)

Dames met katten, even een praktische vraag, wij hebben sinds ong een half jaar last van een buurtkat. Deze kat beschouwd ons kleine grasveldje achter (en soms ook voor) als kattebak....ik kan het nu niet opruimen, maar ook dadelijk als het weer beter wordt wil ik de kinderen gewoon naar buiten kunnen sturen zonder risico dat ze onder de poep terug komen.....enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Heb trouwens geen flauw idee van wie de kat is, heeft ook geen halsband) ik hoorde van een geluid om katten weg te jagen, maar onze buren hebben een konijn buiten, dus lijkt me niet geschikt voor onze tuin...

5. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen!

Unexpected, succes meis!! Bah niet leuk :(

Vluchttas; staat zo goed als klaar, nog toilettas, maar kan toch pas op laatste moment. Heb het maar liever klaar staan, vorige keer ook met 34wkn in ziekenhuis gelegen omdat ze bijna kwam en oudste met 36wkn3dgn gekomen. En dan heb ik liever zelf mn tas gepakt, dan dat mijn man alles nog moet zoeken en niet de juiste dingen pakt haha

Kleertjes in vluchttas; aangezien ik 2 keer mini meisjes op de wereld heb gezet en zelfs maatje 44 nog te groot was, zit er bij mij 1 setje maat 44 in en 1 setje maat 50
    Zoals je bij mn foto's kunt zien hebben wij ook echt mega veel, alles nog van de meisjes.

Mone dat heb ik ook, bijna 32 weken en ik zit al dat ik denk oeh nog 5 weekjes dan kan ze komen :D
    Moet je even googlen voor die katten, bepaalde kruiden kunnen ze ook niet tegen, mijn buurman doet dat in zn plantenbakken...kan ff niet herinneren welke. Is niet schadelijk in ieder geval! Iets van kruidnagel o.i.d

Hier gaat alles ok, kindjes hebben vakantie en zijn tot nu toe al elke dag eerder wakker als normaal :(
    Snap dr helemaal niks van, normaal gesproken moet ik ze om 7 uur wakker schudden.
    Straks maar ff cake bakken met ze en kijken wat we de rest van de dag gaan doen met deze manke mama haha

Ik zeg al steeds tegen ze, straks is mama weer "normaal" hoor
    Ben altijd heel actief, veel buiten, lopen, rennen, overal naar toe. Nu ben ik al blij als ik het einde van de straat haal haha
    Maar ja nog ffies ;)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Unexpected; Oh nee he meis!! Ik hoop dat het nu wat beter gaat!!! Denk aan je, dikke knuffel!
    @Kraamzorg; Dit keer was ie hier telefonisch. Dus dat was wel makkelijk.. Heb gevraagd om dezelfde mevrouw die we bij Mira hadden.. Ze was echt geweldig! Hoop dus dat ze de week dat mini geboren wordt beschikbaar is.
    @Vluchttas; Ik wil ook met week 35 alles klaar hebben staan. Moet nog even wat dingen voor mezelf shoppen. Fijn zittende pyjama's enzo. Komt wel goed :D Voor Mini neem ik 2 complete setjes mee.
    @Kleertjes; Mira heeft maanden in maat 50 gezeten. 40 had ze ook zeker gepast de eerste periode. Nu wordt mini nog kleiner geschat dus ik heb gelukkig onwijs veel 50/56 in de kast. Misschien dat ik voor de zekerheid nog even 2 pakjes maar 40 bij de Prenatal ga shoppen.. Wacht eerst even de groeiecho af Donderdag!
    @verlof; Nvt aangezien ik niet werk :p
    @Ondernemende mama; Hier ook normaal gesproken! Maar kan nu echt niets meer.. Vind het soms zo sneu voor Mira! Gelukkig is manlief altijd rond 2 uur thuis, dan neemt hij haar altijd wel even mee naar buiten. Samen naar de speeltuin of even boodschappen doen. Is anders zo sneu.

Gisteren waren we lekker de stad in geweest.. Saampjes geluncht op een terrasje (Was zo mooi weer!!) en nog wat zachte pakjes voor Mini voor thuis geshopt. Dat had ik nog nodig.. Nu alleen nog handdoeken, ben aan het wachten op de babyweken van Wibra. Had toen heel veel handdoeken/badcapes voor Mira gekocht en die gebruik ik nog steeds. Zo fijn en goed zijn ze! Dus die wil ik nu weer.
    Vandaag even een rustig dagje! Manlief werkt nog 3 dagen en is dan van Vrijdag tot maandag vrij! Echt heerlijk.

7. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Heb vandaag weer wat tijd om bij te lezen en bij te kletsen! :)

@unexpected: je laat me schrikken,gaat t alweer een beetje? Je zal waarschijnlijk nog wel in t ziekenhuis liggen...:(
    Hopelijk knap je gauw op!!!

@Ruzie hier: 2avonden kei verdrietig geweest maar uiteindelijk een goed gesprek aangegaan met ML en t is gelukkig uitgepaat nu!
    Vind het gewoon niet leuk dat ik t gevoel heb dat hij t elke keer voor mijn moeder opneemt...eerst zegt ie jah dan moet je maar eens van je af bijten hoor en dan later als ikd at met heel veel pijn en moeite gedurft heb issie boos omdat ik nogal boos/agressief overkwam ?! naja zeg!
    Heb flink duidelijk gemaakt dat ik hier een beetje heel erg klaar mee ben! Anders gaat ie maar weer bij mammie wonen! GRRRR
    kan er nog on huilen! Af en toe heb ik t idee dat zijn moeder er van geniet om me zo te kleineren! Maar heb me voorgenomen voor de baby geboren is nog eens een goed gesprek met der aan te gaan en word ze boos of wat dan ook dan is t dat haar probleem,ik heb geen zin om op mijn tenen te blijven lopen!:'(

@Verlof: over 12 dagen (2/3) ga ik ook met zwangerschapsverlof :D
    wilde eerst wat langer doorpruttelen op mijn werk maar daar ik in de ziektewet zit "moet"ik 6weken van te voren stoppen...maar al bij al is dat ook geen ramp want had nog 2weken vakantie van 2012staan die ik achter mijn zwangerschapsverlof mag plakken en dan 4weken zomervakantie...dan zou ik als ik ukkie te vroeg of op tijd zou komen half augustus weer aan t werk gaan (24u) maar ga proberen per 1/8 mijn contract al te laten verminderen wantdan kan ik er mss een extra weekje uithalen ;) hihi
    Die twee andere weken verlof wat ik over hou bewaar ik ff just in case... en dan kan ik nog altijd zeggen dat ik de laatste weken van t jaar maar 1dag in de week werk en 1dag in de week vakantie opneem als we die vakantie verder niet nodig hebben :D

@Vluchttas: hier al wel een hoop spulletjes gekocht voor in de tas (Mini's bij de etos,pyama,voedingshemdje,etc) ga van de week alles uitwassen en dan vast t eea klaarzetten en idd wat BFG zegt een briefje op de tas wat er dan nog in moet...)
    Voor Ukkie heb ik 1setje maatje 50 en een setje 56 om mee te nemen(heb verder wel nog dingetjes in 56 maar niet in 50,heb ook zoiets van ik rol t wel om...en in t ergste geval is ml nog gauw naar de prenatal gereden om wat bij te kopen :D )

Gisteren was t hier best lekker en zonnig weer, dus ik dacht ik ga naar t winkelcentrum,ff naar de kapper en dan wat rondslenteren in t zonnetje...dat volgehouden tot 14.00,thuis gekomen en met Gismo wezen wandelen en ff uurtje naar bed, toen ik opstond kon ik haast niet lopen van de pijn in mijn stuitje/rechterbil...iemand enig idee wat dit is??? Heb er nu nog aardig last van!
    Gisteren bij de wibra ook een superschattig slaapzakje gekocht...wit met licht paarse biesjes en fel gekleurde hartjes (wat hebben ze daar een leuke babyspullen zeg!!)
    Ook kreeg ik de tip van een vriendin om daar luierzakjes te kopen voor vieze luiers als je ergens bent...kosten daar 1€!!!! voor 100stuks!!!! Gelijk 2doosjes meegenomen hihi ;)
    Verder bij Xenos leuk mandje voor op de commode gescoord...
    En nog wat kleine dingetjes!

@verder vandaag: zometeen slaapkamer ff stoffen en zuigen en bed verschonen dan vanmiddag echt ff poosje naar bed...alweer een aantal nachten slacht geslapen,om niet te zeggen vannacht haast niet geslapen! #$%@& :'(
    Vanavond hebben we "ballenles" bij de yoga...gaan we oefeningen doen met zo een gymbal om op te zitten...
    Morgen naar de musical "de kleine zeemeermin" in utrecht
    Donderdag op visite bij buurman (heeft nieuwe heup gehad)
    Vrijdag ochtend naar gyn in ziekenhuis (controle) en dan naar 9maandenbeurs... s avonds richting Belgie daar blijven we zaterdag ook en dan zondag op tijd weer naar huis!
    Dan komen zwager en schoonzusje op visite...Hoop dat de week gauw voorbij is want t is me een beetje te druk allemaal!
    Maar ook dat begrijpen sommige mensen niet!

Genoeg gezeurd ;)
    Ik ga t hondje uitlaten en in aktie schieten hier :p
    Fijne dag allemaal en ik spreek jullie straks vast nog wel...
    (nu hebben jullie iig een idee waarom ik niet overal op reagerr ivm de drukte ;) )

xxx knuffels

8. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    #2868 MissCandy, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
    Goedemorgen meiden,

@vluchttas, staat al klaar:). Alleen nog toiletartikelen natuurlijk. Ik heb ook 2 setjes voor baby.. Maat 50 en 56, zal vast wel passen hoop ik en anders slaan we de mouwen wel om..

@woerdie, jeetje wat een druk schema heb jij zeg! Die pijn komt waarschijnlijk vanuit je bekken. Veel zwangeren hebben er last van. Zeker als je zo druk bent;). Vervelend die ruzie met je vriend. Kan me voorstellen dat het een vervelende situatie is.

@unecpected, hoop dat je snel opknapt!

@ego, vanavond onze 30 weken- groeiecho. Ben zo benieuwd hoe groot ze haar bij de geboorte schatten. Al weet ik dat ze daar relaas vaak naast zitten.. En of baby al met d'r hoofdje naar beneden ligt. Tot nu toe ligt ze altijd dwars dus hoop wel dat ze gaat draaien!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Voor de kleine;
    1 setje maat 50(Dus een truitje, broekje, slofjes &muts)
    1 setje maat 56(Ook een truitje, broekje, slofjes &muts)
    2 rompertjes maat 50
    2 rompertjes maat 56
    1 pyjama
    2 paar sokjes
    1 omslagdoek
    Jasje & Vestje
    Knuffeltje

Voor mij;
    1 nachtjapon/lange shirt om in te bevallen
    1 nachtjapon/lange shirt voor het geval dat(extra)
    1 pyjama voor als we moeten blijven
    Lekker zittende trainingspak voor als we het ziekenhuis uitgaan
    Badjas voor als ik de gang op moet/wil.
    Sokken
    Grote onderbroeken(Had gewoon 2 van manlief zijn boxershorts gepakt -- en 1 grote die ik zelf al had van de Hema)
    Voedingsbh(vorige keer wel, dit keer niet ivm flesvoeding)
    Toiletspullen

Voor manlief;
    Een trainingsbroek
    2 shirtjes(1 om in te slapen en 1 voor het geval dat zijn shirt bij de bevalling vies wordt)
    Sokken/Ondergoed

Overig;
    Trouwboekje
    Onze paspoorten
    2 euro muntje(bij ons is een rolstoel 2 euro)
    Verzekeringspasje
    Boekje met alle controles van de VK&GYN
    Dextro &druivensuiker
    Liga's
    FOTOTOESTEL!

Ik had alle spullen van Mira in de luiertas gedaan &alle spullen van mij en manlief in een aparte tas.
    We namen dus 1 grote tas, 1 luiertas en de Maxi Cosi mee.

Nog even het lijstje naar boven gehaald van mijn vluchttas!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend Elina! Ben benieuwd naar jullie groei echo.. Ik tel ook de dagen af tot Donderdag.. Wil nu wel eens weten wat ze nou denken over Mini's groei.

Woerdie, dikke knuffel! Inderdaad; anders maar een goed gesprek aan gaan met schoonmoeder. Niet over je heen laten lopen hoor!

Veel plezier iedereen met wat jullie gaan doen!
    Nog heel even en dan krijgen we de sleutel van beneden, ml is al beetje bij beetje bezig alles in dozen te gooien. Ik kijk er echt naar uit dat we straks beneden zitten.. Zoveel meer ruimte!!!

11. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Bloemmm: fijn dat je de lijst even weer terug hebt gehaald! Superhandig! :D En heerlijk dat je straks meer ruimte hebt! Over 2 daagjes de groei echo, spannend hoor.

Woerdie: fijn dat jullie erover gepraat hebben. Hopelijk gaat het nu beter meid! En wat heerlijk, al bijna verlof. Ik nog tot 15 maart. Wat heb je een drukke week! Denk je wel een beetje aan jezelf? Laat anderen maar lekker zeuren, als zij niet begrijpen is dat hun probleem en niet dat van jou! Succes met alles!!!

Unexpected: nog nieuws hoe het met haar is?

Kraamzorg: donderdagmorgen intake. Ben wel benieuwd, heb nog wel wat dingen die ik haar wil vragen!

Hier: bah, het regent. Ik wilde nog even de stad in maar dat wordt hem niet. Nou ja, dan maar lekker in huis rommelen en beetje schoonmaken. Morgen controle bij de vk. Onze uk is superdruk! Gaat van fladderen tot echt schoppen. Morgen maar eens vragen of dat normaal is :) en ff overleggen over de groei. Ik vind het zo gek dat alleen het buikje zo'n 2 weken voorloopt en de rest hooguit een week!
    Vind het wel steeds spannender worden!!!!

Mijlpaal: jippie! 32 weken vandaag!

12. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ik wil ook een groeiecho !! :) ;)

nou ja ik krijg met 36 wkn een liggingsecho..

20wkn echo is het laatste dat ik ukkie heb gezien..

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @minnie, o das wel een tijd geleden zeg!

@bloem, kan me voorstellen dat je niet kan wachten! en bedankt voor de lijst! :)

@woerdie, vervelend zeg zo'n situatie...en idd beetje "apart" (zo zullen we t maar even noemen) dat je man eerst zegt dat je van je af moet bijten en als je dat dan vervolgens doet t ook niet goed is.
    en drukke week zeg! goed op jezelf letten hoor!

@verlof, nog 2,5 week werken :):):) komt nu lekker dichtbij! helaas komt t punt van "tijd uitzitten" ook steeds dichterbij......
    dus moet maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam mn dingen afronden ;) (kan ik niet....). dan ben ik wel heel blij dat ik geen hele dagen meer werk zeg!!

@werk, even langs mn baas gelopen of t uberhaupt een mogelijkheid zou zijn om na mn verlof een halve dag vanuit huis te werken wekelijks. gezien het nieuwe werken wat ze hier gaan introduceren zou t gewoon moeten kunnen :p
    ik kreeg niet gelijk een nee en 'het is niet onmogelijk, ik zal er eens over nadenken en dan hebben we het er nog over'.
    ml gaat ws solliciteren, dus dan vind ik iets meer financiele ruimte om een goede back up op te bouwen ook wel een prettig idee....maar ik zou zo graag maar 3 dagen op kantoor zitten...
    dus nou ja goed, we hebben t er nog over en ml moet ook maar gauw een knoop doorhakken.

@babyspul, met volgend salaris de laatste spullen bestellen :) doen we dan wel afhalen want zul je net zien dat ze niet aan de deur brengen, want we hebben geen lift (1e etage) en dat ze alles beneden dumpen (terwijl ze dan wel naar boven moeten lopen om aan te bellen want we hebben open portiek :p), dus om te voorkomen dat ik straks een hele dag buiten kan zitten waken op al t spul, halen we t wel gewoon op ;)
    en ga binnenkort ook maar eens op jacht bij de wibra :) zag dat ze leuke nachtjapon voor 3 euro hadden van betty boop :D vond die wel wat om in te bevallen ;)
    morgen alweer controle bij de vk en volgende week weer een groeiecho! :)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @verlof, als ze op tijd of eerder komt zou ik per 1 juli weer moeten beginnen, maar ik kom toch echt pas begin augustus terug hihi, lekker zeg!! zie nu bij mn vriendin hoe hard de tijd vliegt, die 10 weken stelt wat dat betreft echt niets voor:)

en kijk er al helemaal naar uit straks met lekker weer, lekker met de meid in de wagen naar buiten, eendjes voeren (al heeft ze er geen hol aan), lekker naar t winkelcentrum en naar mn schoonouders :)

15. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ik denk er precies t zelfde over....zo lang mogelijk bij je ukkie blijven
    Ze zal vaak zat naar iemand anders moeten :(
    Ook ik zat al te fantaseren over met kinderwagen door t dorp lopenen dan idd de eendjes te gaan voeren hihi :D LEUK!!!

@ Weer een vervelend kwaaltje erbij hier....had al een paar keer na de tioletgang een bebloed papiertje nu ook een vervelend pijnlijk gevoel aan mijn poeperd :( Blijk ik een flinke aambei te hebben! GRRRRR
    Net om Curanol geweest...iemand anders nog bruikbare tips??

Net ons bed verschoond en een wasje gedraaid en opgehangen en boodschappen gedaan...
    IK eet gauw mijn broodje op en dan ga ik echt een uurtje of twee naar mijn bedje! Ben gewoon emo en gammel van de slaap...Nog iemand tips om de nachten wat uitgerust door te komen...vannacht weer maar alles bij elkaar 1.5geslapen ofzo! PFFFF
    Nou niet zeuren nog +/- 8weekjes volhouden!
    Wat ik wel erg grappig vind is als ik zit te huilen of verdrietig ben mijn woelmuisje opeens begint te wiebelen en trappelen zo van kop op mammie komt allemaal goed...nog ff flink zijn!!! <3
    Lieffies! Ik ga naar bed spreek jullie strakkies...

bedankt voor alle lieve woorden en knuffels,deze doen me goed!

Dikke knuffel voor iedereen terug!
    xxxx
    =BabyFG;14549854]@verlof, als ze op tijd of eerder komt zou ik per 1 juli weer moeten beginnen, maar ik kom toch echt pas begin augustus terug hihi, lekker zeg!! zie nu bij mn vriendin hoe hard de tijd vliegt, die 10 weken stelt wat dat betreft echt niets voor:)

en kijk er al helemaal naar uit straks met lekker weer, lekker met de meid in de wagen naar buiten, eendjes voeren (al heeft ze er geen hol aan), lekker naar t winkelcentrum en naar mn schoonouders :)[/QUOTE]

16. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga zo ff bijlezen maar voel me niet helemaal lekker vandaag.

Gisterenavond ook een zeurend menstruatiegevoel beneden. En net had ik het weer even. Geen opkomende en wegtrekkende krampen of weeen o.i.d maar echt zo'n menstruatie gevoel.

Herkent iemand dat?

17. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @Maartje:had ik ook...komt door verweking volgens vlos...
    als je t niet vertrouwd ff bellen!
    knuffel xx

18. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Woerdie; verweking ja? Is dat vanaf deze termijn normaal? Punt is dat ik dit gevoel dus helemaal niet herken. Morgen heb ik controle dus dan maar ff vragen misschien.. Maar vraag me af of het normaal is?

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Maartje: dat klinkt mij als indalen.

Verweking? Van de bmm? Dat moet toch nog helemaal niet?

20. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Woerdie; een aambei.. vervelend! Ik zal ze na de bevalling ook wel weer hebben. Ik heb het ook al een paar keer gehad.. Geen tips verder sorry, ik heb er nooit wat aan gedaan.
    En van het slapen, herken ik. Ik slaap ook echt slecht. Echt irritant.. Gelukkig nu antagel voor de maagzuur en dat helpt wel snachts! Dikke knuffel voor jou trouwens nog, fijn dat het uitgepraat is met manlief. Ik herken het heel goed.

@BFG; zou fijn zijn als je een halve dag per week thuis zou kunnen werken! Hopelijk gaat je baas akkoord!

@ Groeiecho; ik heb em morgen.. Normaal kijken ze ook naar de ligging maar dat hoeven ze hier niet te doen. Spruitje ligt lekker met zijn hoofdje beneden.

@ Kraamzorg; nog steeds niks van gehoord. Horen we pas met 32 weken, dan bellen ze.

@ Geranium; proficiat met je 32 weken!

@ Vluchttas; ga hem vandaag ook weer opnieuw inpakken hihi. In het zwangerschap topic staat ook een fijne lijst hiervoor!

@ Elina; heel veel succes bij de groeiecho!

@ Unexpected; hoe is het met je meid?

@ ego; morgen groeiecho en daar zie ik best naar uit ! Ook weer controle. En aangezien ik nu dus zo’n menstruatie gevoel heb af en toe, zie ik daar dan weer tegenop. Maar van de andere kant.. over 2 dagen alweer 31 weken.. en het gaat nog steeds goed. *Heb vertrouwen!!!*
    Manlief raakte voor een keer niet helemaal in de stress toen ik zei dat ik een menstruatie gevoel had ;) Da’s ook voor het eerst haha.

Deel Deze Pagina