even gebeld met ze, ze konden idd niet wijzigen, maar hij heeft nu maat 2 toegevoegd, en dan kan ik morgenavond aan de bezorgen gelijk een dualding maat 1 meegeven of deze later retourneren dus al met al wordt t gewoon geregeld kost alleen iets meer moeite... maar alles stond al helemaal voor me in t magazijn haha lekker snel! kunnen ze bij de h& m nog wat van leren ga die bestelling maar vast plaats ook strakjes, heb ik t gewoon op tijd binnen voor in de vluchtkoffer haha
Ik mis de belangrijkste Buddy bellen of smsen En volgens mij krijg je papieren van de bevalling mee...(weet ik niet zeker, dat doet ml)
Verschilt per pensioenfonds, en ook nog per werk (ligt er aan welke afspraken ze hebben). Bij mijn man moet hij het direct aan het fonds doorgeven, bij mij gaat het via een formulier op mijn werk.
Even spuien hoor! We hebben nogsteeds geen laptop.. Kregen nu een mailtje dat er een ander defect is gevonden dan wat ze vorige keren hebben gerepareerd, dus dat we opnieuw de reparatiekosten en verzendkosten voor onze rekening krijgen. Dus we hebben al dik 3 maanden geen werkende laptop. Hebben het ding nu voor de derde keer achtereen opgestuurd. En dan zouden we nu voor alle kosten opdraaien, inclusief het heen en weer sturen, wat echt schandalig veel geld kost. Ze hadden dan mijn inziens de eerste 2 keer beter moeten kijken wat er mis was.. Pfft.. Komt echt stoom uit mn oren.. En het is niet dat er nu iets totaal nieuws aan kapot is, het ding heeft het gewoon nooit goed gedaan. Toen we hem net gekocht hadden heeft ie ook al 3 maanden in reperatie gestaan. En nou weer.. Ben het helemaal zat... Van de reperatiekosten hadden we dus gewoon een nieuw apparaat kunnen kopen. Ben ik nou zo onredelijk?
Fijn dat het geregeld is BFG! Want 6 pakken maat 1 is inderdaad een beetje teveel.. Haha en er komen vast nog andere goede aanbiedingen hoor! @Frommel; He wat balen weer! Wat een gedoe met die laptop van jullie zeg...
@frommel: kijk hier even naar Garantie | ConsuWijzer.nl Ik weet niet hoe oud je laptop is maar dat hij zo lang uit de roulatie is slaat nergens op. Eerst even boos bellen en met een aantal termen gaan gooien, en dan zeggen dat je wilt dat ze met een voor jou acceptabele oplossing komen. Als ze dat niet doen, ga je brieven schrijven. Ik heb een hekel aan verkopers en bedrijven die je met een kluitje in het riet sturen. Komt waarschijnlijk omdat overeenkomstenrecht en garanties een deel uitmaken van mijn werk
@bfg, heb ook luiers besteld! En ik kreeg geen verzendkosten te zien @woerdie wat een gedoe met sm! Dikke knuffel! En mag idd hopen dat ml achter je staat! Is je relatie met sz wel goed?
Hoeveel luiers in maat 1 heb je ongeveer nodig? Ik heb laatst 4 pakken in maat 2 gekregen van collega van vriend, omdat zijn kindje eruit was gegroeid. Vraag me nu dus af of en hoeveel luiers en in welke maat ik nog nodig heb? Hoe lang dragen ze maat 1 en 2 ongeveer?
luiers... verschilt echt zo per kindje.... wij hebben twee keer kleine kindjes gehad en moesten zelfs maatje 0 van het kruidvat halen... dus die heeft maatje 1 weer lang gehad. Maar als je een gemiddeld kindje krijgt...denk dat als je 2 pakken maatje 1 hebt, heb je wel genoeg hoor. Maatje 2 gaat ook best hard en maatje 3 blijven ze wel even is.. is mijn ervaring, maar ieder kindje is anders, dus zou gewoon niet teveel inslaan.
Woerdie: jeetje meid wat een verhaal! Wat kunnen sm's toch nare wezens zijn he! Hopelijk kunnen jullie voordat ze op vakantie gaan alles nog bespreken, dat lucht vast op. En natuurlijk staat ml achter je! Helemaal nu! Sterkte, dikke knuffel! Frommel: wat belachelijk zeg van je laptop! Ik zou dit ook niet pikken! Unexpected: is er nog nieuws???? Luiers: ook maar ff besteld! Zit alleen wel een week levertijd op nu! Maar ja, als het goed is is onze uk er voorlopig nog niet Bewegen: nou ja, die van ons is dus enorm druk. Voel hem/haar de hele dag door! Eigenlijk pas sinds afgelopen weekend hoor, daarvoor gewoon een paar keer per dag. Controle: weer helemaal goedgekeurd! Bd was ietsjes hoger nu, 60/100, maar nog steeds supernetjes. Ben alleen sinds de vorige controle (3 weken geleden) 3,5 kg aangekomen! Schrikken! Ach ja, ik eet gezond dus daar zal het niet aan liggen. En kon ook door het vocht komen zei ze. Verder was ze erg tevreden over ukkie. Ze heeft alleen een beetje verklapt wat het geslacht is. De vorige keer stuurde ze daar al een beetje op aan, maar nu vroeg ze er echt naar. Aan de ene kant wel jammer, maar het bevestigd wel wat ik zelf al een beetje dacht. Maar 100 % zekerheid heb je nooit, want ze heeft er niet naar gekeken. Ga het hier ook niet vertellen, omdat er bekenden meelezen en ik dat gewoon nog voor onszelf wil houden. En het is natuurlijk niet zeker! Verder: lekker met mams op stap geweest. 2 nieuwe dekbedovertrekken gekregen van haar, alvast voor m'n verjaardag. En natuurlijk fijn voor de kraamtijd! Ze gaat ze zelfs voor me uitwassen en strijken! Zo lief! Nu wel lekker ff op de bank kruipen, weer iets teveel van het goede vandaag!
Hier ook veelwitte kleertjes met weer opgedoken vlekken. Ik heb ze een paar dagen laten weken in de oxi action white en vervolgens gewoon gewassen met nog een schepje oxi. Toen waren de vlekken weg, dar is alweer een paar weken geleden geweest dus ik hoop dat ze nu nog vlekvrij zijn
@frommel; laptop, alleen het lezen van jouw verhaal doet bij mij stoom uit de oren komen. Ik sluit mij helemaal bij het advies van Juul aan. @juul; aanmelden pensioenfonds?? oei, ik moet dan meteen controleren of we dat bij Y ook gedaan hebben. @wehwinkel; hier ook maar meteen 4 pakken besteld. 2 maat 1 en 2 maat 2. Wat hier al gezegd wordt ieder kindje is anders dus meer durf ik niet op de gok te kopen. Y zat in ieder geval eeuwen in maat 2 en 3. Maar zij is echt een smalletje Pampers waren ook 1 van de weinige merken die haar ook goed zaten. Net de was met daarin de 2 "eerste" pakjes gedaan. Kan ik die in de vluchttas doen. De rest was ik wel als ik met verlof ben en de kast en commode echt ga herinrichten voor babybroertje.
@ woerdie; knuffel meissie.. Goed dat je voor jezelf op bent gekomen!! @ luiers; hier kruidvat, vind ze ook een stuk fijner dan pampers. @ kleertjes; heb nog steeds geen leuk new born setje voor hemzelf.. Toch maar eens shoppen nog! @ groeiecho; alles oke. Het hoofdje kon niet gemeten worden helaas dus niet zo betrouwbaar maar hij wordt nu op 1700 gram geschat, prima dus! De gyn was trots op me dat ik het zolang uithoud! Moet trouwens na de bevalling wel fysio gaan volgen, om weer aan te sterken. Enorme pijn nu weer dus ga rustig ff liggen.. @ kleertjes met gele vlekken; thnx voor de tips!! @ frommel; hebben we dezelfde leverancier of zo? Hier kregen we vandaag een brief.. Externe oorzaak dat het beeldscherm kapot is. Huh? Heb em niet laten vallen of niks. Kosten om te repareren: 160 euro. Ohja en als we em niet wilden laten maken, kost het nakijken alleen al 70 euri. Wat een schandaal!!! Dat hebben ze niet eens tegen manlief gezegd. Ben er woedend over. Slaat toch nergens op dat je dat achteraf even wordt medegedeeld of wel??!!!
pffff,spannend sm heeft inmiddels met der man gesproken... belde net op dat ze t liefst vanavond nog willen praten! dus we gaan er zo heen... heb een flinke knoop in mijn mag! ben ook best bang voor reactie sp! hou jullie op de hoogte... xx
Goedenavond meiden! De werkweek zit er voor mij weer op dus tijd om bij te kletsen! Ondertussen wordt ik helemaal gestoord van alle collega's en cliënten die vragen wanneer ik op verlof ga. Nu nog 2 weken dus het einde komt eindelijk in zicht. Ik heb ook al wat kadotjes gekregen van mensen voor het geval ze me niet meer zagen. Zo lief! Maar de tijd kan me nu even niet vlug genoeg gaan. Ben echt ZO klaar met werken en toe aan mijn verlof! Het einde van mijn verlof valt trouwens ook in de zomervakantie. Maar omdat wij juist een regel hebben dat je maar 3 weken vakantie mag opnemen in die periode, komt het voor mij eigenlijk slecht uit. Al met al moet ik begin augustus weer beginnen. Heel handig, precies paar dagen voor suikerfeest. Maar ja, meer kon ik niet opnemen. Iedereen roept nu tegen me dat mn buik gezakt is. Moet wel zeggen dat ik laatst flink wat steken en gerommel had van onderen. Maar voor een derde lijkt me het indalen nog n beetje vroeg eigenlijk... Morgenochtend eerste controle bij de gyn. Heb heel wat recht te zetten wat in dossier staat (zelfs de namen van mn kinderen kloppen niet, hoe slordig is dat....) En mn bevallingsplan onder zn neus schuiven. Dus ben heel benieuwd! Ben ook heel benieuwd of ik nog n echo ga krijgen. Laatste keer dat ik naar uk heb mogen spieken was ik 19 weken, dus is alweer even geleden...... @Femm; zo wat lekker zeg. Nu al verlof. Ik moet nog 2 weken, valt mee, maar ben toch zwaaaaaaaaaaaaar jaloers. Hopen dat je deze keer geen ruggeprik nodig hebt. @Moon; ik tel met je mee af! Ik ben het werk ook he-le-maal zat. Geen motivatie meer, geen energie. Nog 2 weken, 6 maart is mn laatste dag..... @vluchttas; ga ik inpakken als de babykleding gewassen is denk ik. Neem ongeveer 2 of 3 setjes/ mogelijkheden mee. En 1 jasje, 1 wikkeldoek en 1 dekentje. En dan zien we daar wel. @kleding; ik heb ongeveer 6 pakjes maat 50 en 7 in maat 56. Maat 62 heb ik nog niet geteld. Ga ik ook later pas wassen. @kaartje; Mijn zusje maakt het ontwerp want die is grafisch vormgever. Dus het wordt een heel uniek kaartje. Maar ze is er nog meer bezig. Ik heb gezegd dat ik nu binnen 2 weken wel wat op papier wil hebben. Dus ben heel benieuwd. @pookie; begint er al op te lijken! Handig zo'n klussende man. Fijn dat je minder mag gaan werken. @geranium; goed bezig hoor. Zo is straks je hele huis weer netjes. @babyfg; fijn dat je intake soepeltjes verliep. Meestal is het inderdaad meer een voorlichting en afstem-gesprekje. Over wat zij doen en wat jou verwachtingen zijn etc. Klossen deden ze bij mij niet zo moeilijk over. Heb aangegeven dat het niet echt kon, mijn bed op klossen, en dat mijn man het bed wel verschoond. Ik beval toch in het ziekenhuis als het goed is, dus dan maken ze er minder een punt van. Hopen dat je thuiswerk plannen doorgaan! @bloemm; fijn dat je een leuke kraamhulp had. Hoop inderdaad dat ze weer kan komen. Lijkt me heel gezellig om die dan weer terug te hebben. En die schuldgevoelens naar je dochter toe; zo herkenbaar. Vooral nu het weer een beetje mooier weer wordt vind ik het zo jammer dat mama geen puf heeft voor speeltuin, kinderboerderij, wandelingetje in het bos etc. Ze hadden hier laatst bij de Wibra hele leuke badcapes voor jongetjes (voor meisjes ook). Ik had er ook 2 meegenomen. Wanneer zijn die babyweken trouwens? @woerdie; fijn dat de ruzie weer uitgepraat is! Sja mannen en hun familie, tis wat af en toe..... Maar wat een gedoe met je schoonmoeder en schoonzus zeg, pfffffff. Blij dat manlief met ze om de tafel wil en aan jou kant staat! Succes met het gesprek! Ga je niog ouderschapsverlof opnemen trouwens? Is vaak voordeliger als je contract verlagen. Maar dan ben je soms wel verplicht om na afloop weer je oorspronkelijke uren te gaan werken. Ik neem trouwens de eerste 6 weken na mn verlof, 1 vakantiedag per week op. Die pijn lijkt me trouwens je rug/ bekken. Waarschijnlijk te veel gelopen........ Drukke week voor de boeg! @Juul; geniet van je vakantie! @frommel; zou het niet pikken van je laptop! @unexpectedmom; nog steeds in het ziekenhuis? heel veel beterschap en knuffels!