16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zucht. Dochterlief ligt weer in haar bed te bleren. Laatste weken is het slapen echt n drama. Ze gilt continue dat ze niet wil slapen, komt haar bed steeds uit, doet haar slaapzak en pyamabroek steeds uit. Ik wordt er echt knettergek van, zo vermoeiend. En iedere keer neem ik voor om echt eens lekker vroeg te gaan slapen. Is dochterlief weer tot 22 uur aan het feest vieren........
    En laatst was juist dochter vroeg in slaap gevallen. Ik lekker vroeg erin, blaadje lezen, wilde ik me net lekker onder de dekens gaan nestelen...... Komt mijn zoon weer kloppen aan de deur dat ie niet kan slapen. Grrrrrrrrrrrrr. Dat 'nu-even-niet!' gevoel is zo herkenbaar met kindjes. :D

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha, zit kleine baby's grote zorgen...zie ik een gyn waar ik les mee heb gegeven, echt leuk! :)

3. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha dat programma kijk ik dus echt niet he!

@ ego; heb zon enorme buikpijn, het doet echt zeer, ook als ik lig. Hoop dat het snel wegtrekt

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik kijk het programma nu ook, kan dat beter niet doen want het is hier gelijk een tranendal.
    Vooral de ks nu bij de baby van 32 weken...... Tja zover zijn wij nu allemaal. Het is wel een echt kindje maar toch ook wel heel klein.

5. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt pookie.. Niek was 30 weken.. en maatje 44 gewoon veelste klein.. Echt een piepklein mensje, zo raar!

6. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje wat een drukte hier!;)

@Woerdie: Dikke knuffel! Spannend hoor, hoop dat het een beetje mee is gevallen vanavond!

@frommel: Wat $%^%$ van je laptop zeg, héél frustrerend!

@geranium: fijn dat je goedgekeurd bent en mooi cadeau hoor! Daar heb je echt iets aan zometeen!

@maartje: gelukkig was de groeiecho goed!

@shahrazed: Tellen we samen af...ik 2 daagjes langer, maar het einde komt in zicht! Héél slordig trouwens dat je dossier niet klopt, vreselijk irritant!

Geen nieuws meer vernomen van unexpected, zodra ik iets hoor laat ik het uiteraard weten!

@ego: Zo, de gordijnen hangen (sinds gisteren), helemaal super! Nu is de babykamer echt helemaal AF!:D
    Heb vandaag trouwens een gesprek gehad met mijn leidinggevende, ik ga vanaf nu uit de zorg en doe 'alleen' nog medicijnen en vooral administratieve taken. Liep mezelf echt voorbij de afgelopen dagen/weken en merkte dat het niet goed ging met mij.
    Gelukkig reageerde ze heel begripvol, zo kan ik de laatste 10 werkdagen tenminste goed doorkomen en met een goed gevoel afsluiten!

7. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    BERICHT UNEXPECTED:
    Hoi Moon, nog steeds ja. Voel me nog echt beroerd en overgeven nog steeds niet over. Helaas. Ben het wel zat nu, alles gaat pijn doen enzo. Maar helaas moet ik het maar uitzitten. Hoop het weekend wel weer naar huis te mogen/ thuis te zijn. Groeten van mij aan iedereen op het forum.

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Was net een jongetje met 31 weken geboren...hij heet Niek :D en hij deed het supergoed!

9. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha jongetjes die niek heten zijn gewoon sterk!!

Pfff hier de hele avond al enorme buikpijn.. Weet niet zo goed wat ik ermee moet eerlijk gezegd

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hoi.....
    Mooi tijdstip he, zucht!
    Ben maar aan het draaien en draaien.
    Mijn kies doet ook weer pijn, wat is er toch $|*]^[\ met die kies?!..
    En vandaag is natuurlijk de tandarts gesloten, Fijn.
    Hoop dat het over gaat.. Want we hebben ook de echo vandaag.
    Ik ga maar weer eens proberen te slapen -__-

11. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aangezien mijn buddy bloem nu vast weer slaapt, doe ik mijn eigen nieuws maar.

Vannacht kreeg ik om half 12 harde buiken. In bad geweest en om 1 uur zakte het en ben ik in slaap gevallen. Om half 4 werd ik wakker van de harde buiken en enorme buikpijn dus zijn nu onderweg maart zh. Ben enorm misselijk en enorme plasdrang. Hopelijk valt het mee.

Ik laat wat weten

12. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update..

Nog steeds krampen en pijn. Om de 3 a 4 minuten en ze duren een minuut Baarmoedermond is inmiddels verkort naar 1,9 cm. Heb nu 1 weeenremmer gekregen en moet nu afwachten tot 8 uur. De diensthebbende gyn wil geen beslising zelf nemen. Om 8 uur hebben ze vergadering met alle gyns dus dan horen we of ze gaan remmen of niet.

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Jee Maartje, ik schrik hier echt wel van! Heel veel sterkte en succes. Hoop zo erg dat ie nog heel even magblijven zitten. Hoe je ons opde hoogte? Dikke knuffel en ik denk aan je

14. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Lieve Maartje,

Schrikken meis!!
    Hopelijk wil kleine uk nog ff blijven zitten!!!
    Ik duim voor je en denk aan je...
    Ga zo een kaarsje voor je branden!
    Dikke knuffel xxx

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Nee toch Maartje! Wat ontzettend naar! Je kleine uk moet gewoon nog lekker warm bij 'n mama blijven hoor! Heel veel sterkte meis, denk aan je! Knuffel xx

16. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Klopt, ik kan er ook nog steeds niet tegen. Al die piepjes en die mini baby's, en die ouders die helemaal in de stress zitten. Bah dat komt iets te dicht bij :) Ik kan ook tegen heel veel dingen maar soms heb je hier op ZP zo'n topic van iemand die de zwangerschap niet meer trekt om wat voor reden en dan wel graag ingeleid wil worden met 34 weken of zo 'want de baby is dan toch wel af'. Oh daar kan ik echt giftig om worden!

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Maartje, wat schrikken! En het ging zo goed en dat je bmm nu ineens zo verkort is! IK hoop dat ze remmen en dat alles goed gaat. Ik denk aan jullie.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh Maartje!! Had mijn telefoon in de lader gelegd na het berichtje hier!
    Ik schrik er ook van :(.. Hopelijk gebeurd er verder niets en blijft jullie kindje gewoon nog een tijdje zitten!!
    Dikke dikke knuffel.

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh Maartje!!! Sterkte meis ik duim voor je dat hij nog even binnen wil blijven!!

20. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @maartje het leek zo goed te gaan. hoop dat de weeenremmers aanslaan!

Deel Deze Pagina