He meiden, Fijn kerstfeest!! Ik heb echt een super super leuk cadeautje gekregen. Wij doen dus eigenlijk niet aan grote cadeautjes voor onszelf...gewoonweg het geld niet. Kindjes zijn ook altijd blij met iets kleins dus prima zo. Maar dit jaar heeft mijn man voor het eerst iets gekocht, geld ervoor gespaard..zo leuk...het is een kettinkje van een moeder met 3 kinderen. Hij had ze via internet gezien maar die leken allemaal zo nep, net allumuminium zei ie. Dus heeft 'ie deze speciaal laten maken. Nou ik wist niet waar ik 't zoeken moest zeg...pfff vond het zo geweldig! Maar helemaal omdat we het nooit doen, we hebben het niet zo breed en dan toch heeft 'ie dit voor elkaar gekregen... echt super! Het had me niks uitgemaakt, je hoeft niks te kopen, maakt ook niet uit wat het is, maar dat iemand zo veel moeite voor je doet is geweldig! Nou ik ga weer lekker genieten hier van mn kindjes. xxxxx
Maalox werkte bij mijn orige zwangerschap super. Maar uitkijken met de omeprazol, het is een middel waar je niet makkelijk vanaf komt als je er eenmaal mee begonnen bent.
Fijne feestdagen trouwens vanuit Barcelona! Na een drama vlucht waarbij we zijn geland in Girona ipv Barcelona en na 5 uur wachten op de koffers eindelijk bij mijn schoonzusje zijnaangekomen genieten we nu van de kindjes het mooie weer (zon!) en kerst.
Ik ga er maar vanuit dat mijn huisarts weet wat ie doet.. is een zeer kundige man die me vast niet iets zou voorschrijven wat niet goed voor me is.
Afhankelijk van de dosis omeprazol moet deze idd afgebouwd worden, maar is appeltje eitje hoor (been there, done that ) T is in elk geval niet dat je afkickverschijnselen ofzo krijgt hoor @minnie, echt waanzinnig zeg!!! En wie zegt trouwens dat je voor kerst en/of sinterklaas dure cadeaus zou moeten doen Maar helemaal fantastisch wat je man heeft gedaan! @hier, 1e kerstdag zit er weer op, zo even eierkoek eten, stukje film kijken en ws kijken we m af in bed (santa clause 3 is net begonnen ) en morgen weer een dagje weg Maar de bomen staan geschetst op de muur! *trots*, was even "eng" om te beginnen maar toen de eerste lijnen erop stonden was t eigenlijk appeltje eitje Morgen de uiltjes erbij tekenen en donderdag verf halen en beginnen met verven!
Bfg, welke verf gebruik jij voor de muren? Ik hoorde dat niet elke verf goed is voor als je zwanger bent. Maar weet niet welke verf ik wel kan gebruiken.. Goedemorgen iedereen trouwens! Hopelijk allemaal fijne kerst gehad gister en eergister! Hier reuze gezellig geweest. Weer ouderwts gegourmet.
Als je zwanger bent moet je verf op waterbasis gebruiken. Verf op terpentinebasis mag niet. Zorg ervoor dat je de ruimte goed ventileert als je er werkt (ramen open) en ik laat mijn man de kwasten schoonmaken en zo want terpentine. En omdat ik het een rotklusje vind
Heel erg bedankt voor de uitleg. Heb je dat verschil ook tussen muurverf? (Ik ben een leek op dit gebied) ik ken het verschil alleen van houtverven.
volgens mij is muurverf tegenwoordig bijna standaard op waterbasis, en als het met water te verdunnen is, dan is het sowieso op waterbasis. Fijne kerst iedereen! Ik zit al zo vol van 2 dagen eten eten eten dat ik volgens mij vandaag beter kan gaan vasten @bfg, ik heb heeel benieuwd naar het eindresultaat straks!
@unexpected, latex is op waterbasis, en de lakken voor hout enzo liefst ook op waterbasis gebruiken (dus hoogglans is geen optie ) Ik heb echter wel al gezondigd, want t raam en de deur moesten nog geverfd worden, en als alles in hoogglans verf is wil ik dat ook. Hebben toen gewoon goed gelucht, en de voordeur moest ook nog van de zomer toen ik al zwanger was, maar toen heeft ml t gedaan Raam moet straks alleen nog een keer maar wacht nog wel eventjes En voor de muurschildering gebruik ik (hobby) acrylverf, deze zijn kleurvast tov muurverf Als je meubeltjes wilt verven zoals bijv. Ledikantje moet je wel erg uitkijken want baby zet natuurlijk tanden in bedje en bijt daarmee ook verf af. Hier zijn speciale verven voor op de markt in elk geval, en volgens mij niet standaard te koop bij een bouwmarkt. @schildering, ben ook erg benieuwd naar t resultaat , Net de uiltjes erbij gezet, toen ik eenmaal door had hoe ik die t best op kon bouwen op de muur ging t vrij vlot en heb glazen gebruikt om de ogen goed rond te krijgen @hier, nu maar even douchen en mn haar doen en alles en dan richting mn mams en stiefpaps Fijne dag allemaal! X
Bfg, bedankt voor alle uitleg! Super, kan dus met een gerust hart samen de muren doen. Bedje hoeft gelukkig niet geverfd te worden. Ben beniewd naar je muurschildering. Wij gaan zo lekker naar buiten. Fijne dag vandaag!
Hi meiden, Wilde even met jullie delen dat mn vriendinnetje vanmorgen is bevallen van een prachtig gezond meisje genaamd Isa Lois! Ze zijn allemaal weer thuis
Ik ben ook zooo benieuwd naar alle kamertjes... hier moet nog begonnen worden.. pfff zou het zo graag af willen allemaal, maar goed, straks is het vast prachtig allemaal. Als ik in mijn verlof maar rustig kleertjes kan vouwen heb ik gezegd dat vind ik het best..dus ze hebben nog 2 maanden de tijd
Ook hoogglans is op waterbasis mogelijk...bijv: Histor - Verf | Kleuren | Trends | Inspiratie| workshops | Histor
Meiden, Allemaal een fijne kerstdagen! @bfg, leuk een kerstkindje! Hier krijgen we zodadelijk de derde lading voor kerst En dit is de relaxte, voor en hoofd wordt geregeld en hier gebracht, en toetje doen wij. En ml is hier van de toetjes. Ik kan dus lekker rustig zitten en niets doen! heerlijk!