@unexpected, gelukkig gaat t beter!! @maartje, pfff kreeg hier weer een halve hartverzakking, maar gekukkig zit ie nog mooi binnen!!! Hoop echt dat jullie knul voorlopig nog blijft zitten hoor!! Ik blijf voor jullie duimen! @elina, wat onwijs leuk zeg!! Ikweet wel dat ik babyshower krijg (mn mams regelt t en moest emailadressen enzo en verlanglijstje doorgeven ), en ml weet wanneer,,,maar wil niets zeggen als ie er maar voor zorgt dat ik aangekleed en wel klaar zit en niet nog in pyjama.....dat zou ik hem echt niet in dank afnemen (en heb m dat ook al vaker laten weten ) (Zou me ook niks verbazen als morgen opeens iedereen voor de deur staat ofzo, ml gaat naar feyenoord en mn mams komt me even gezelschap houden....ja ml vertrekt om 11 uur, wedstrijd begint om half 1, en mn mams is er dan rond 2 uur/half 3 terwijl ze verder geen plannen had .....zal mij benieuwen ) @hier, al voer ik geen hol uit vandaag toch steeds harde buiken....zit een halve regelmaat in, niet dat ze echt heel pijnlijk zijn ofzo, maar prettig is ook anders....ook ni dus weer, maar heb app op mn tel staan dus ga maar weer even timen.... T heeft in elk geval nog niet een uur lang regelmatig aangehouden, dus voorlopig kijk ik t gewoon even aan... Dinsdag weer een groeiecho, mogen we weer even naar ons meisje kijken Merk wel dat t me moeite kost om hier goed bij te blijven, en zal straks als iedereen verlof heeft en t nog drukker wordt wel steeds moeilijker gaan worden ben ik bang. Als ik je dus even oversla, neem t me niet kwalijk Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden. Zit bij de spoed (eisende hulp) tandarts.. Hoop dat ik zo aan de beurt ben want ga dood van de pijn. Weer die rot kies, ben er zo klaar mee!
Nou hier kom ik beneden, weer een pak sneeuw..ja leuk hoor not Gisteren hebben we de boel omgegooid en is de oudste naar zolder gegaan, kamertje was eindelijk af! Huilen huilen huilen toen het zover was, ze vond het toch ineens heel spannend, zo stoer als ze was de afgelopen weken hihi, dus gister avond even in ons bed laten slapen en daarna overgelegd, toen was het goed. Jongste dus ook op haar "nieuwe' kamer, alleen, ging hartstikke goed. Dus nu alle kamertjes zo goed als af! Geboortekaartjes; ik heb van de week nog een x een proefdruk besteld, er stond helemaal niks op van de meisjes en dat miste ik nog, maar er is niet zo heel veel plek, dus nu heb ik er boven gezet: welkom lief zusje Hij is helemaal leuk, dus dat word 'm... kan ook weer afgestreept worden. Heb trouwens ergens anders mn enveloppen besteld, veel goedkoper en net zo mooi én ik kan ze van te voren schrijven. Bij die website kon je ze ook wel bestellen, maar dan kreeg je +8,50 verzendkosten... nou nee dank u, nu ben ik 8,50 kwijt voor alle enveloppen en verzendkosten bij elkaar Hoe is het met de misselijke meiden? (dat klinkt raar haha) Hier nog steeds elke dag wel, gelukkig niet de hele dag, ook niet zo erg als in het begin, maar wel misselijk/tegen het spugen aan. Maar ja vind het nu minder erg, vorige keer moest ik nog 35 weken en nu misschien nog maar 4,5 Nou ik ga er weer even vandoor, tot strakkies!
Bloemmm: hoe is het met je kies? Heb je ondanks dat nog een beetje kunnen slapen? Minnie: hier ook een pak sneeuw bah! Ben er wel een beetje klaar mee zo langzamerhand! Vitamines: wist ik ook niet! Heeft de kz niets over gezegd! Maar ff vragen dan. Kaartje: jawel, we hebben er eentje uitgekozen! Ik had een proefdruk besteld want vl toonde niet echt veel interesse. En ja hoor, helemaal verliefd! Kan voor beide geslachten, hoef alleen de achtergrondkleur maar aan te passen! En de naam natuurlijk! Verder: veel last van m'n buik. Met name als ik op sta of omdraai in bed. Pijn zit bijna alleen onderin. Herken het nog wel van de vorige groeispurt dus dat zal het nu ook wel zijn. Af en toe ook wat harde buiken, maar zolang ik gewoon zit is er niks aan de hand. Ook m'n rug begint steeds meer op te spelen. Nou ja, verder gaat het hartstikke goed dus als dat alles is! Vanavond lekker uit eten met vrienden en de rest van de dag maar ff lekker niks doen. Misschien nog in bad, heerlijk! Gisteren nog wat laatste spulletjes voor ukkie gekocht. Rompertjes en 2 jasjes van nijntje! Zo schattig!!!
Heb gelukkig kunnen slapen.. Moet om de 6uur 2x paracetamol nemen. Zodat de pijn weg blijft. Morgen ochtend gelijk bellen naar mijn eigen tandarts.
Fijn dat je kon slapen Bloem! Kan die kies er niet beter helemaal uit? Hoe is het met Maartje vandaag? Is alles nog steeds rustig? @vitamines: Stomme vraag misschien, maar hoe geef je die dan aan de baby als je alleen borstvoeding geeft? Of moet je ze zelf slikken dat ze via de borstvoeding opgenomen worden?
Wat naar dat je zo'n last hebt van je kies Bloemm! Gelukkig heb jr wat kunnen slapen. Hopelijk neemt de pijn gauw af.. Hier een enorme baaldag. Baalweekend eigenlijk. Kan de vinger er niet echt op leggen maar zit gewoon echt niet lekker in mijn vel. Pijn aan mijn lijf, angsten voor de bevalling en alles daarna, kamer nog altijd niet af dus kan niets nuttigs doen.. Dus ik ben vandaag maar in bed gebleven.. Blegh.
@Maartje: Wat een gedoe zeg, dikke knuffel voor jou! @Elina: Wow wat een superlieve vriend heb jij zeg!!! Helemaal te gek dat hij dat allemaal geregeld heeft voor je! @frommel: Ik heb vit K en D in huis gehaald op aanraden van een vriendin, heb me er verder eigenlijk helemaal niet in verdiept... @bfg: En, heb je vandaag je babyshower gehad? @Bloemmm: Neem toch een kunstgebit meis... Serieus, wat een gedoe zeg! Hopelijk kom je er nu echt eens van af! Knuff! @Amezen: Beste wat je kunt doen op een baaldag/weekend: Lekker in je bed blijven meis! Bij mij wisselt het heel erg per dag/moment, lijk soms wel labiel... Weekend gewerkt, nog 8 werkdagen...
Pfff sorry hoor probeer bij te lezen maar is echt moeilijk op mijn tel. Sorry meiden. Denk allemaal aan jullie lieverds!!! Hier gaat het goed. Ze kunnen niets meer doen dus mag morgen naar huis. Ben benieuwd!
Zooooooo pfff, alles bijgelezen. @Maartje, wat schrikken zeg! dacht dat het nu echt gewoon beter zou gaan. Hopelijk blijft die kleine nog even binnen. elke dag is er 1. Wat moet dit zenuwslopend zijn. Ook vooral omdat ze in de verschillende ziekenhuizen wat anders zeggen. Knuffel @ego: Ben weer thuis en opgeknapt. Nog alleen een beetje slap maar dat is alles. Het was allemaal heel snel gegaan ineens. Ik had niet gedacht dat ik al uitgedroogd was. Achteraf blijkt dat ik de eerste maanden met HG ook al een paar keer uitgedroogd moet zijn geweest. Gelukkig heeft het geen negatieve invloed allemaal gehad op mijn kindje. Maar er zitten natuurlijk wel risico's aan. Dus er is er hier eentje goed met haar neus op de feiten gedrukt. Ziekenhuis ervaring was boven verwacht goed. (had altijd een negatief idee over het ziekenhuis) De baby werd goed in de gaten gehouden, elke dag een CTG, bloed prikken, urine getest, bloeddruk en temp opgemeten. Helaas kan ik niet tegen antibraak middelen en was het dus een kwestie van uitzitten. Gelukkig was het een virus en ging het dus uiteindelijk weer over. @vluchttas: die stond dus al klaar, was wel zo makkelijk.
Ze adviseren nog steeds vit D voor baby's, en dan in een hogere dosis dan toen met je dochtertje. En vit K voor als je BV geeft.
Ze hebben bij mijn zoontje (dus een jaar geleden) ook geadviseerd om vit D bij FV te geven, maar dat was volgens mijn CB meer omdat veel moeders BV en FV combineerden en de kindjes dan niet voldoende kregen. Ik zou geen extra Vit D in huis halen als je volledig FV geeft, en dan gaat je kraam vanzelf wel of niet piepen
Hier een beetje gaar. Vanmorgen om 4:45 uit Oostenrijk vertrokken in een sneeuwstorm, en ik heb ML om ongeveer 10 uur afgelost met rijden. Heb de laatste 500 kilometer gereden met sneeuw en regen. En nu alles uitgepakt en in de wasmachine.....wow ik ben best moe Kinders straks in bed kieperen want die zijn ook moe (te oordelen naar hun slechte humeur ) en dan ml lekker chinees laten halen. En dan.....in mijn eigen bedje jippie!!!! Morgen begint mijn dochtertje te wennen op school. Ik geloof dat ik het spannender vind dan zij
Amezen, heb er ook van die dagen tussen zitten. Er maar aan toe geven en lekker in bed blijven Hopelijk morgen een beetje lekkerder in je vel! Unexpectedmom, fijn dat je weer wat opgeknapt bent! En dat het meeviel, in het ziekenhuis.. Uitdrogen gaat idd sneller dan je verwacht, maar gelukkig heeft je kindje daar geen lastvan gehad Maartje, spannend. Dubbel ook lijkt me.. Fijn dat je naar huis mag, maar wat spannend dat dit het dan was.. En dat als het toch weer begint ze er niks meer aan doen.. Hoop dat je snel over die 32 weken grens bent!(dan mag je in een gewoon zh bevallen toch?) En dan op naar zo lang mogelijk in je buik.. We blijven meeduimen. @vitamine, toch maar weer in huis halen dan! Dochterlief heeft tegenwoordig vitamine tabletjes met de juiste hoeveelheid vit d. Vond die druppels toch altijd een gedoe Juul, zeker spannend! Hoop dat ze een leuke wendag heeft! En niet al te spannend voor mama! Verder een knuffel voor iedereen die het gebruiken kan!