16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Sorry minnie maar het was al mijn 2e poging te posten dus ik werd wat kortaf.
    Ik haat het ook te reageren vanaf mijn telefoon.

Wat een eigenwijze babys hier. Ze wilen te vroeg komen of ze willen niet goedop echo's verschijnen.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh Pookieee!
    Lag ie de vorige keer bij de vk nog goed?

Ik ben net wakker :p erg he.. Haha

3. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar Pookie ik snap het niet helemaal, ons meisje lag ook in stuit met de echo, en die wilde prima op de foto, maar ze was nog niet ingedaald, is dat het verschil dan? hoofdje lag heel hoog.

4. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    en lekker bloem! Ik heb van 8 tot 8 op bed gelegen, dus ik mocht vandaag écht niet nog meer slapen van mezelf, maar ik heb met grote regelmaat verlangend naar mijn bedje gedacht. Ik had eerlijk gezegd verwacht om 4 uur vannacht klaarwakker te zijn, en dan lekker vol energie aan het werk te kunnen, maar dat gebeurde dus niet :( Vannacht nieuwe poging! (ik ben 's nachts doorgaans klaarwakker en heel productief dus daar probeer ik mijn werkritme dan maar wat op aan te passen :D)

5. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Pookie, nou hoop dat je eigenwijsje nog lekker draait dan!

@stapelledikant, ja we hebben zo'n kinderdagverblijf bedje. Peuter beneden in een ledikant en baby daar bovenop. De bedjes openen van opzij. Een andere oplossing past hier niet.. Maar het ziet er wel leuk uit, hoop alleen ook dat het in de praktijk werkt, en ze elkaar niet wakker houden ;)

@suiker, hier bij de bloedafname in het eerste trimester gewoon nuchter. Met 24 weken zon test met een vingerprik, glucosedrankje, en 2 uur later bloedafname. Die laatste test wordt nu met 32 weken herhaald. Nou, doe mij dan maar een vingerprik. Kreeg ook nog eens maagzuur van dat drankje en mocht niks nemen.. Mja, hopelijk gewoon een goede uitslag.. dan ben ik allang blij ;)

Hier vanavond bv informatieavond. Had aangegeven dat mn vrouw graag mee ging naar de infoavond, en dat was prima, het was toch rustig. Vervolgens herhaalde ze wel drie keer dat HIJ dan wel de enige prtnrr was.. Dat vindt ZIJ gelukkig geen probleem, maar kreeg vervolgens wel een rekening voor 1, dus of het nou goed is doorgekomen?.. We zullen het zien ;)

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Het grootste probleem werd mijn placenta die ligt er precies voor.

7. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    haha ja ken het Pookie, echt irritant vanaf je telefoon reageren, maar wel balen zeg dat de echo niet goed gelukt was dan!
    Hopelijk draait ie nog he!

Lekker toch bloemm, gewoon van genieten hoor die dutjes ;)

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ha bloem ik zie dat jij ook donderdag 7 maart een afspraak hebt voor de pretecho.
    We lopen elkaar echt achterna;)

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jaaa! Hoelaat moet jij Pookie :D

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ze had nog een gaatje om 10:00 uur.
    Hopelijk is babybroertje dan wel weer teruggedraaid.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik hoop met je mee!!

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik hoop het voor je! Hopelijk draait hij nog. Officieel kan hij nog alle kanten op. Op welk termijn 'moeten' ze eigenlijk goed liggen voor ze een versie gaan proberen en zo?

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    #3193 Skatje, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
    AUWWWWWWWW AUWAUWAUW

Pok
    :x

Ik haaaaaat kramp!
    In mijn voet, dan weer in mijn kuit... Dan weer van kuit naar voet.

Als ik nou iets bijzonders doe, maar ik zit verdorie gewoon op de bank.

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @skatje; misschien magnesium slikken dat schijnt te helpen als je veel last hebt van kramp.

@bloem; en hoe laat moet jij? S' middags gok ik, dan kan je man ook mee.

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Skatje: naar he die kramp! Doet zo'n pijn! Weet eigenlijk wanneer ze gaan draaien....... lijkt me vreselijk!

Pookie: hoop ook voor je dat meneertje zich nog gaat draaien!

Frommel: vage bedoening dan bij die voorlichtingsavond!

Maartje: hoe is het met je?

Hier: al lekker in bed. Morgen nog een ouderavond :( dus maar ff op tijd erin gedoken. Gelukkig staat ons bed weer. Met een matras op de grond slapen is ook biks hoor. Helenaal niet als je steeds moet plassen 's nachts!
    Vreselijk last van jeuk aan m'n (.) (.)!!! Word er knettergek van! Hoop dat ik ondanks dat kan slapen. Truste allemaal!

16. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles oke.

Uren harde buiken gehad nu is het weer rustig. Zo lekker slapen. Heb pijnstilling gehad en nu gaat het wel weer. Trusten meiden

17. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @ Gizmo is bij dierenarts geweest...arm zielig ding!
    Hij heeft een flinke maag en darmontsteking (zelfs flink bloed in poep) en een oorontstekling!
    Heeft 2prikken gehad,mag tem morgenavond NIKS eten alleen elektrolytenwater drinken...:(
    Heeft ab kuur voor week en ab zalf voor oren! Hij is zooooo zielig!
    Net wekker gezet,ga vannacht wel paar x kijken ho et met mijn hondje gaat! :'(

Verder weer lekker flink maagzuur!! Grrr zo maar eens gaviscon nemen...

We hebben net de box ook naar beneden gesleept,morgen soppie erdoor en mss vast aankleden :D dat zie ik nog wel :p

Nu eerst lekker naar bed!

@skatje: knuffel!

ohw ja hier gaat kleine uk ook gelijk in der eigen bedje slapen hoor!!!
    Geen plek voor een wieg dus keuze was snel gemaakt ;)

Slaap lekker allemaal! en tot morgen :D
    XXX

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen!

Ah zielig woerdie voor je hondje...

Fijn maartje, nu op naar een goede nacht! Bijna ben je 32 wkn..!!

Kleine van mij vind t nodig om om 5.15 wakker te worden , ja leuk... En dan om 6.30 zeggen dat ze moe is...ja daaagg hahaha
    Nou ik ga maar douchen en ons klaarmaken, straks "afscheid" nemen op mn werk, laatste woensdag en vrijdag echt laatste dag.
    Werkte al heel lang niet meer maar ging toch 2x p.w er naar toe.

Fijne dag xxxx

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Ben er nog steeds hoor, MET baby in de buik. Nog een dagje
    ...voor mijn mijlpaal. Heb geen morfine gehad, wilde zonder proberen. Ging goed, heb lekker geslapen.

Nog steeds zon menstruatiegevoel dus de vraag is of mijn lichaam een dezer fagen gaat besluiten of het genoeg is. Ben eigk wel heel benieuwd of die bmm ook weer korter is, want dan is het gewoon wachten tot ik een keer weeen krijg. Alleen zullen ze die nu nie meten, denk als ik naar huis ga. Zal straks wel horen hoe of wat

Begint nu toch echt spannend te worden hoor.

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, als je naar huis gaat?? was toch nu de bedoeling dat je in het zkh blijft of niet?? (misschien begrijp ik het gewoon niet zo goed hoor :))
    klinkt wel alsof jij hele fijne gyn hebt! wel zo prettig...en idd maar gewoon trots zijn op jezelf dat je ukkie al zo lang in je buik hebt zitten!!
    en klagen, lieverd, daar zijn we voor :)
    (en als ik dan bedenk dat die k*t van een k.im k.ardashian zwanger is en wil gaan dieeten enzo :x)

@pookie, ja placenta in de weg....ken t probleem ja met echo's! meid van ons duwt graag dr neus erin, maar draait ook graag dr hoofd de andere kant op ;) ik hoop wel dat ie nog even op tijd gaat draaien hoor uit zichzelf!!

@rest, uhhh??? *zeef*....en best veel pagina's bij moeten lezen ;)....echt he die hormonenhersens, pfff als mn hoofd niet vast zat zou ik die ook nog overal vergeten ;)

@groeiecho, natuurlijk weer helemaal goed, zit een klein vreetzakje hoor in mn buik ;) ze krijgt in elk geval genoeg te eten :D ze weegt nu al meer dan ik woog toen ik werd geboren met 35 weken!
    ze wordt nu geschat op zo'n 23zoveel gram (en als ze nog 8 weken blijft zitten wordt ze geschat op 3600 gram). volgende groeiecho vind de vk dan eigenlijk niet zo nodig, maar we krijgen m wel tegelijk met de liggingsecho zeg maar :) meet ze nog even snel op :)
    maar zowaar lag mini er gister wel goed voor, dus we hebben goed naar dr profieltje kunnen kijken en ze was lekker druk met t mondje bewegen, zo schattig! <3
    ook aangegeven van mn harde buiken van zaterdag, zolang ze wegzakken (en ze niks doen, maar hoe weet je dat zeker zonder controle?) kan het geen kwaad en ze keek er ook niet raar van op. zouden van de indaling kunnen komen, maar kon ook al wat voorwerk zijn. zodra ze een uur aanhouden moet ik wel gelijk bellen.

nog maar 6 daagjes werken :)

Deel Deze Pagina