16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee het is ook erg verwarrend. Ben opgenomen omdat ik er doorheen zat en veel pijn had. Mja hier weten ze het niet zo goed. Het kan nu geboren worden of miss pas over 4 wekwn. Wie zal het zeggen. Zal toch een x naar huis moeten.

We gaan het nu per dag bekijken. Eerst 32 weken halen. En dan kijken of het rustig is. Zoja, zal ik weee naar huis moeten

2. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Oh ik begreep uit je posts gisteren dat je nu niet meer zonder baby naar huis zou gaan? Nou ja verkeerd begrepen..
    In elke geval fijn dat je een goeie nacht hebt gehad zonder.morfine èn natuurlijk dat de kleine nog binnen is.
    Nog maar één dagje tot de 32 weken en dan zie we van daaruit verder.

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, ja okee, dan snap ik t nu :)

@pookie en bloem, wat doen ze tot jullie nog tot laat pretecho's...waar wij zijn geweest doen ze t maar tot hooguit 33 weken

4. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja dat dacht ik zelf haha. Maar hij zit nog steeds lekker warm binnen!

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    de echoscopiste vindt de late echo's juist het mooist, komt vast omdat ze dan echt af zijn.
    Ik zal het de volgende keer eens vragen.

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik krijg helemaal geen echo's meer. Laatste was met 30 weken.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik krijg er volgende week nog 1 en dan met 36 weken.

Maar ik ben er eigenlijk wel zat van :) Wist niet dat dat kon met echo's, maar heb er nu al *telt*... 8 gehad. Vind 't wel mooi eigenlijk haha!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, onze pret echo mevrouw vind het het mooist rond de 34/35 weken!

@Maartje; Ik vind het maar vreemd dat ze je steeds naar huis sturen.. Maar kan aan mij liggen hoor. Ik zou er niet mee eens zijn, maar goed bij mij liep het dan ook heel heel heel anders. Ik MOEST blijven tot minimaal week 34.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh en Pookie ik heb inderdaad in de middag de echo.
    Om 15.00! Haha doordat mijn man dan thuis is inderdaad :p

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    als babybroertje in stuit blijft liggen zitten er nog wel een paar echo's aan te komen.

Maar ik had echt heel veel zin in de 3D echo. Ik ben zo nieuwsgierig naar het koppie.
    Ze heeft wel wat gemeten en hij wordt geschat op zo'n 3600 gram bij geboorte. Koppie was precies op termijn alleen zijn beentje was al op een lengte van 36 weken.
    De echoscopiste schatte dat hij misschien wel wat eerder geboren zou worden, maar dat scheelde nog niet eens een week.
    Dat wacht ik wel af:)

@maartje; lekker naar huis en dan maar wachten tot de baby komt.

Zometeen aan het werk, vanmiddag een vergadering waar ik bij moet zijn. Nu dus lekker thuis achter de PC en dochterlief is gezellig bij mij aan het puzzelen. Ik sta er iedere keer weer versteld van hoe goed ze dat al zelf kan:D

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
  12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik zat al te kijken Skatje..
    Moeilijke keus.. Ik vind bed 1 namelijk een stuk mooier (en ik ben dan zo'n muts die dat heel belangrijk vind:p) Maargoed, bed 2 heeft weer de perfecte afmetingen....... Moeilijk moeilijk moeilijk :D

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja dat heb ik dus ook :)

14. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Vind bed 1 ook het mooist!!! :D

15. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Tsjonge jonge...stelletje lichtkogels hebben we hier op aarde toch zeg!
    Ik heb al ruim een hele week last van een genant probleem...
    misschien zijn er wel meerdereonder ons die er last van hebben en wil ik t graag delen omdat ik niet meer weet wat ik er aan kan doen!
    Begon met een mini aambeitje...curanol gehaald smeer ik nu al ruim een week,word pijnlijker groter en gaat jeuken :(
    Ik net de huisarts gebeld, assisitente aan de telefoon!
    Ja mw daar moet u echt ff voor langs komen...
    Euhmn nee ik weet dat t aambeien zijn en kom daar niet voor langs mevrouw! Ik wil een recept voor zetpillen zodat ze wegtrekken!
    nou euh mw u moet toch echt ff langskomen om t te laten bekijken...dus ik zeg heel rustig nou laat dan maar ik kom niet langs en dan overleg ik t wel met de verloskundige!!!
    Euhm mevrouw....ik overleg t zo wel ff met de dokter en dan bel ik u terug!
    Word ik net terug gebeld...mevrouw er ligt een recept bij de apotheek voor u voor een zalfje!
    Dus ik vraag ohw welk zalfje is dat dan?
    Lidocaïne-vaseline zalf mw
    Oh ma die kom ik niet ophalen dat hoeft ik niet! waarom niet mw?
    Nou omdat ik niet om een verdovende zalf gevraagd heb!
    Bedankt voor de moeite ik overleg t morgen wel met mijn verloskundige,misschien luisterd die wel naar me en krijg ik daar wel iets van wat helpt!
    Fijne dag verder mevrouw!
    Ik heb de foon erop geknald
    ben zooooo boos!!!!
    Heeft iemand anders nog last eo helpende tips?
    Spoel in de douche al met koud water...
    Nja beetje genant dit maar zit er echt mee!

ik ga hier wat doen..ff box soppen en wat opruimen!
    tot straks!
    xxx

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Skatje: Ik zou toch voor praktisch gaan dus bed 2. Je kunt over een paar jaar altijd weer switchen.

Woerdie: Je bent neit de enige hoor, alleen wordt er gewoon amper over gepraat. Hier sinds mijn vorige zwangerschap ook op en af last van. Ook van obstipatie. Heb eerst van de HA zakjes gehad zodat de ontlasting zachter wordt. Maar omdat ik last en ook vreselijke jeuk (ja genant maar het is zo) bleef houden ook gebeld om zalf. Ik geloof dat ik hydrocortisol oid heb nu en dat werkt prima, wel in combi met de zakjes en veel drinken.

Curanol heb ik ook een tijdje gebruikt, de zalf en de pilletjes maar bleek toch niet afdoende. Sterkte ermee wantik weet hoe vervelend het is. Zorg dat je straks voor na de bevalling ook wat in huis hebt want het kan door eht persen ook erger worden helaas.

17. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
  18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tnx! Ik neig ook naar de 2e hoor, ook omdat de matrassen die bij de 1e erbij zitten, heel dun zijn.. Dus die moet ik sowieso kopen en zijn duurder omdat het een gekke maat is.

19. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook voor de 2e gaan, de eerste is misschien een klein beetje mooier, maar zo groot is het verschil nou ook weer niet. Trappetje van bed 2 lijkt me ook veel fijner.

20. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    2e bed skatje! Anders loop je altijd te klooien met die maten!

Deel Deze Pagina