16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gelukkig gaat alles goed maartje!!!

Ik duik ook zo mijn bedje in, Sam is morgen vrij..
    Kan ik even uit slapen hihi

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    I looooooooove my banner hihi. 32 weken gehaald!

Ze zijn vannacht heel de nacht met mijn buurvrouw bezig geweest en die ging pas om 5 uur naar een andere kamer. Dus heb maar 3 uur geslapen. Ben doodop. Hopelijk straks lekker maar huis.

Heb alleen nog steeds een menstruatie achtig gevoel en enorm veel steken en veel afscheiding dus hopelijk doet dat niks.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Maartje: goed man! 32 weken, die heb je mooi in de pocket!! Gaan ze je bmm nog meten voor je weggaat?

4. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Maartje, gefeliciteerd hoor! Die 32 weken heb je maar vast! Nu nog zo lang mogelijk, maar dit maakt natuurlijk al een groot verschil. Hopelijk mag je naar huis en blijft het weer ff rustig!

5. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd maartje! goed nieuws :D ennuuh een gezellige buuf is een uitstekende reden om niet online te zijn :D

6. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    @ maartje de 32 weken heb je maar mooi gehaald en alles wat hij nog binnen blijft zitten is meegenomen.hoop dat je lekker naar huis mag en dat ukkie besluit nog even te blijven zitten succes meid!

sorry dames dat ik niet zoveel reageer en ook steeds minder meelees ik ben gewoon helemaal gesloopt voel me zo moe de laatste tijd.
    voor de rest gaat wel alles goed dus mag eigenlijk niet klagen.
    we zijn weer op controle geweest alles was goed hebben het over de groeiecho gehad gyn vind het niet nodig om extra groeiecho's te doen hij verwacht gewoon een wat kleiner kindje net zoals de andere 3.
    bij de volgende controle,afspraak maken bij de anesthesist en datum plannen voor de keizersnede word wel erg spannend nu komt het echt dichtbij.kids zijn er ook erg mee bezig.

7. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Hoeraaaaa voor maartje!!!!
    Zet em op meid! komt goed...

dikke knuf!!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeej! Die 32 weken neemt niemand meer van je af Maartje!!

Hier een druk dagje. Controle bij de vk en we moeten naar mijn vaders huis. Die is op vakantie, dus even alle post controleren.. Naar de plantjes kijken en zijn medicijnen bij de apotheek halen.
    Tot vanavond meiden!

9. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @maartje jippie 32 weken. gefeliciteerd meid.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hi meiden!

ben ik ook weer even ;)

@maartje, jeeeej 32 weken!!! zou wel aangeven hoor van wat je nog allemaal in je buik voelt, en je niet te snel naar huis laten sturen ook....maar dat is dan misschien weer die "overbezorgde hormonenmuts" die bij mij even om de hoek komt spieken hihi

@wondertje, ook slordig dat ze t niet even gevraagd heeft aan jullie! wel leuk nu een jongetje!

@rest, uhhhh??? t is ff allemaal teveel nu.

@hier, bijna weer weekend gelukkig! en dan nog maar 4 (halve) daagjes werken! en dan verlof! kijk er echt naar uit! al ben ik ook wel beetje bang voor verveling....maar gewoon mezelf niet meer elke dag vroeg uit bed te slepen en me met moeite naar t werk te sleuren, ja lijkt me lekker :)

11. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben weer thuis... Manlief was het er niet zo mee eens. Hebben de laatste week wat irritaties. Maar ik snap em heel goed. Ik kan nu eigk alleen nog bellen als het echt begint. Krijg geen remming meer en hoef niet meer naar veldhoven dus ze kunnen me alleen daar paracetamol geven.

Bmm niks veranderd trouwens.

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, okee op t wachtbankje dus feitelijk ;), hoop dat jullie strakjes wel weer goed met elkaar door 1 deur kunnen hoor *knuf*

@praktisch vraagje...luieremmers he....hebben jullie nou allemaal zo'n sangenic, diaper champ of gewoon zo'n "goedkope" emmer met los deksel en verder geen fratsen?? (en dan evt gewoon met luierzakjes in de weer elke keer om vieze luchtjes tegen te gaan??)

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ben ik nou echt zo onredelijk??

Vanochtend was ik BOOS! Vl en ik gingen gewoon rond 22.00 naar bed, allebei lekker geslapen, vanochtend zou ik er pas om 8.30 uit hoeven (heeeeerlijk!) maar de oudste riep en mijn vriend zei doodleuk dat ik er maar uit moest omdat hij wilde blijven liggen! Jaaaaa doei! Meneer is werkloos, dat is op zich niet zo erg maar dan moet je NIET je zwangere vrouw om 7.00 uit bed sturen om zelf te kunnen blijven liggen.

Hij meteen klagen dat hij me altijd in het weekend ook laat liggen (eigenlijk de afspraak dat ik 1 dag uitslaap en hij 1 dag, meestal laat hij mij 2 dagen uitslapen..) en dat dit weekend hij 'zijn' dag gewoon gaat claimen.. Zucht.. Doe maar lekker joh. Koos werkloos.

Ik ben dus gastouder en 3 dagen in de week staan de oppaskids al om 7.45 voor de deur, 1 dag om 9.00 (vandaag dus) en de andere dag moeten we er ook op tijd uit want dan gaan onze eigen kinderen naar het kdv (ben zelf dan vrij, nou ja, poetsdag eigenlijk..)
    Maar met dit werk zitten middagdutjes er voor mij dus écht niet in!

Meneer was echt serieus kwaad op mij dat ik het vanochtend vertikte een uur eerder dan noodzakelijk op te staan.. :)

14. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Lekker weer thuis Maartje! Maar snap ook wel dat het spanningen op kan leven. Het zijn ook spannende tijden..
    Hopelijk blijft kleintje nog even zitten, maar ik hoop vooral dat jij zelf even geen pijn meer hebt.

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Maartje: top zeg dat je bmm nog hetzelfde was. Lekker weer thuis. Ik ben benieuwd hoe lang hij nog binnen wil blijven!

Bfg: Ik heb een doodnormale, maar ik vind het zo vies ruiken, als ik een luier verschoon, neem ik hem gewoon mee naar beneden en gooi hem daar weg. We hebben in de tuin, net buiten de deur, een prullenbak staan met van die speciale zakken waarin je de luiers kunt weggooien en gratis wegbrengen naar daarvoor bedoelde containers.
    Die sangenic gevallen vind ik echt geldverspilling. Je ruikt de pies en poep echt nog wel en de navullingen zijn duur.
    Luierzakjes (die geparfumeerde) vind ik nog viezer ruiken dan de luier zelf :p

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @skatje, nee ik vind je niet onredelijk hoor! had m dr mooi uitgeschopt met de melding erbij dat ie gelijk de vacatures kan bekijken in de krant ;)....

en de luierzakjes die ik tot nu toe geroken heb vond ik niet zo stinken, haha vond t wel lekker :D

17. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owh ik heb zo'n sangenic ding gekocht, die waren op de huishoudbeurs in de aanbieding voor 19 euro met 1 zo'n vulding erin....miskoop dus?

En Skatje, nee hoor, niet onredelijk! wat BFG zegt ;)

@Maartje: fijn, thuis! (denk ik? of had je liever zelf ook in het ziekenhuis gelegen?) Hopelijk zijn de spanningen straks weer weg tussen jullie, als de kleine dr is.

18. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    helloooow :)

@skatje: :( niet leuk!

@luieremmer (heb ze allebei de gewone met deksel en de sagenic of hoe hij ook heet haha) maar denk ook dat ik mezelf ga aanleren gelijk de vieze luier buiten in de kliko te gooien...

@ vlos: net op controle geweest en de metingen ff doorgenomen van de groeiecho...ons meisje word geschat rond de 3-3.5kg bij de geboorte :D klein ukkie dus!
    Nu krijg ik volgende week nog een nieuwe groeiecho in t ziekenhuis ben benieuwd of ze opeens hard gegroeid is dan :p
    Ze had ook kortere beentjes dan gemiddeld zei de vlos maar daar moest ik me geen zorgen om maken (ml en ik hebben ook geen lange benen)
    2Weken geleden werd ze 1500gram geschat!(30+5)
    Mijn man zei gelijk ooh das wel fijn voor jou dat ze klein geschat word met de geboorte (net of t dan minder zeer doet haha)
    Ach ja we zien t allemaal wel...

@box: is gesopt en staat EIN-DE-LIJK op zijn plek jippieeee :D
    Ik ga weer ff mijn schoonheidsslaapje houden hihi... vannacht aardig geslapen maar toch heeeeel erg moe vancdaag!

Tot strakkies!

xx

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ luieremmer: hier ook gewoon een simpele. Plas luiers even in een zakje en regelmatig legen. Poepluiers gaan hier meteen de klojo in, wel met een zakje erom dat vind ik wel zo fris.

20. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    #3260 MissCandy, 28 feb 2013
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
    @luieremmer, ik heb ook zo'n gewone, maar denk dat ik ze gewoon meteen in de afvalbak ga gooien.. Heb ook van die geparfumeerde zakjes trouwens..

@maartje, nou hopen dat je voorlopig thuis zit. Maar je hebt al mooi die 32 weken in je zak:)

@skatje, dat is ook geen stijl zeg!!

@hier, laatste paar dagen weinig last van harde buiken. *klopt af*

Deel Deze Pagina