16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem

Hier woont ook wel een klojo, die kan ik er natuurlijk ook mee bekogelen :D :D

2. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Whiiiiiiiihihi

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Van mij mag je hoor! Ik had mijn vent allang het bed uit of aan het werk geschopt;)
    Maar zonder gekheid, het is wel lullig dat je vent er niet uitgaat.

@maartje; 32 weken dansje.

@luieremmer; hier bij nr 1 een sangenic gekocht maar daar waren we na 2 navullingen al klaar mee. Nu gebruiken we hem gewoon als luieremmer maar dan met luierzakjes. Maar zoveel gaat er niet meer in. Dochterlief heeft alleen nog s'nachts een trainer aan omdat ze te vast slaapt en dus niet altijd wakker wordt als ze moet plassen.

Joehoe; mijn verlof is begonnen, vandaag dus wel 6 uur gewerkt ipv 4 en nu maar hopen dat het allemaal goed komt daar.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh whahaha ik bedoel niet mijn vriend hoor :D We hebben een buurman die zeikt in zijn eigen tuin. Gelukkig wonen we er niet direct naast, maar wil hem best een keer een (niet zo) verse luier naar zijn kop gooien!

Vl is uiteraard hard op zoek naar werk maar het is gewoon moeilijk.

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Gatverdamme dat is dan ook een klojo.

En mooi dat vl wel op zoek is naar werk.
    Het kan zeker lastig zijn iets te vinden.

6. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha ska, ik dacht dat je je vriend bedoelde...

*oh trouwens, heel terecht hoor, had em ook zun bed uit gegooid...*

@ luieremmer; hier een gewone.. Maar ik vind het best wel stinken. Je ruikt het eigenlijk niet, tot je de deksel eraf haalt. Gooien hier de poepluiers er wel in, ik zoek het niet om dan weer helemaal naar beneden te lopen, de deur open te maken en naast het huis dat ding in de luierzak te mieteren in de kou. hehe, maakt me dat een luie mama? ;)

@ hier; ben helemaal happy datk weer thuis ben. Niek lekker uitgebreid geknuffeld. Hij tijgert nu heel hard door de kamer sinds gisteren.. Super leuk!!! Hij wordt zo groot nu...

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Jeee voor Maartje met 32 weken! Weer een mijlpaal!

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik heb een gewone emmer, en die leeg ik elke dag. Maar ik verschoon de baby toch meestal beneden en knikker ze dan direct in de kliko.

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Skatje, grrr je hebt groot gelijk dat je boos werd! Mijn man gaat de meeste keren nu uit bed zelfs als hij de volgende dag moet werken!

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    En ego, net controle gehad. Eerst bij de POS langs voor screening voor de sectio, alles goed. Ik ben wereldkampioen POS intakes :D Er staat 40 minuten voor en ik was in een kwartiertje klaar. Twijfelachtige voordeel van een dochtertje met schisis die meerdere keren geopereerd is, zelf meerdere operaties en ik heb in dit zkh gewerkt dus ken alle procedures :D

Echo was goed, en ik heb gezegd dat ik er geen meer hoef. Gyn was het met me eens. Mijn reguliere gyn was ziek en degene die hem zou vervangen is een oelewapper dus ik was al nijdig, maar gelukkig sprong een van de andere gyns bij en die kreeg ik ;) Dus een co die weer mijn bloeddruk moest meten, en ik weet dat ik heel moeilijk te horen ben.....kijkt 'ie heel moeilijk naar de gyn en zgt: 140/100. Ik kijk naar de gyn en zeg rustig: Net op de POS was hij 140/80 met een Dynamap. Dus de gyn kijkt naar die co, zucht en zegt: dat schijf ik die meting van de POS wel op. k ben ook niet al te aardig voor co's :D

Nog even bij de autogarage langs om een schouw te doen wat ze allemaal moeten bestellen om de passagiers airbag uit te kunnen zetten, want dl moet straks op de voorstoel anders past het niet. Was dioe kerel gewoon een half uur eerder naar huis gegaan :x Nu ben ik nijdig, moet ik morgen alsnog. En ik heb morgen dl naar school brengen en halen, zl gewoon thuis, intake van de kraamzorg, boodschappen doen, dl naar peuterballet en dan ook nog naar de garage???? Grrr eikels.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Thnx meiden :)
    Wij hebben geen beneden en/of een kliko ;) dus gezien t prijskaartje zullen we wel kiezen voor een simpele :) met luierzakjes ;)
    Mocht t niet bevallen kunnen we altijd nog een andere halen.

@juul, nou lekker is dat als ze opeens eerder naar huis zijn....had je een afspraak?

@skatje, hahahaha ik dacht ook dat je je man wilde bekogelden ermee :D:D:D

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier geen luieremmer, nooit gemist ook :D
    Ik ben erg van het alles willen kopen, maar vind dat dus echt een grote miskoop en dus geldverspilling :p

Haha, ik ben nog erger dan jij.. Dus ik kan niets tegen je zeggen :p
    Mijn man staat elke dag om 03.45 op om naar zijn werk te gaan en op dagen dat hij thuis is staat hij ALTIJD voor Mira op nu ik zwanger ben :):) Ja ik weet het, heel erg.. Maar hij is zelf ook niet bepaald een uitslaper en vind het niet erg. Een enkele keer zeurt ie even, maar dan staan we gewoon samen op.. Komt bijna nooit voor hoor haha

Leuk dat de box staat en fijn dat de controle helemaal goed was!! :D
    Trusten :D

Jeej! Gelukkig!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!!!!!!!!!!!!!*

(*Ik dacht ook je vriend, vond mijn whaha in kleur te leuk om weg te halen :p)

Nu lekker van je verlof genieten! Het komt vast allemaal goed op je werk :D

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @tumtum, dat kost ie ook standaard bij de babydump ;) mn schoonzus en zwager (en genoeg anderen) zweren erbij hoor bij de sangenic ;), alleen die navullingen enzo moet je dan ook halen en dat kost toch weer hoop meer centjes uiteindelijk....

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben ook weer goed gekeurd bij de VK.
    We zijn wat spullen aan het inpakken.. Maar ben nu toch wel moe, dus als Mira straks om 19.00 naar bed gaat ga ik ook languit op de bank :D

15. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @ luierzakjes: ik had ze gekocht bij DA in de aanbieding,was er van de week een vriendin hier...vraagt ie om een zakje was dehare vergeten en der zoon had een poepbroek!
    Zegt ze Jeee je moet die dure zakjes niet kopen joh!
    Ik haal ze altijd bij de wibra 100stuks voor 1€ en die zijn geparfumeerd en ik vind ze prima...
    dus ik gelijk naar de wibra gesjeest de volgende dag en 2doosjes gehaald hihi!
    Dus goeie tip mss voor iedereen die aan de luierzakjes wil :p
    ohw ja leuke bijkomstigheid ze zijn lila paars en ruiken aardig lekker!!

xx

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik heb ze ook van de Wibra Woerdie!

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, manlief is thuis en vanavond toch maar ff flink wat aandacht aan elkaar besteden. Hij is op (logisch). Maar vooral niet enthousiast dat ik thuis ben... Ik zeg, ben je blij dat ik thuis ben?

Zegt ie: ik ben blij... dat het niet erg genoeg is dat je daar hoeft te blijven. Pfff wat een antwoord haha.

Ik weet wel dat ie blij is me te zien maar hij blijft het dubbel vinden. We irriteren ons alleen maar even aan elkaar. Echt wel heel jammer.. Terwijl we elkaar zo nodig hebben nu.

Nou, komt wel goed maar tis toch wel jammer zo.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ja, de wibra zakjes rulen:p In ons filiaal zijn ze alleen niet altijd heb ik gemerkt.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja in Zaandam heb je ze inderdaad niet altijd.
    In Alkmaar wel!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dikke knuf meis!!!!

Deel Deze Pagina