16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het weer *gezellig* hoor.

Meneer loopt zich alleen maar te ergeren aan mij en ik vind dat ik dat niet verdiend heb!

Hij ergert zich al als ik om drinken vraag. Nee, dat had ik dan maar een half uur geleden moeten bedenken dat ik dorst zou krijgen, en niet toen hij op de bank zat, want dat was irritant.

En toen we frietjes zaten te eten, vroeg ik om een snack. Ik had er 2, en die lagen voor hem binnen handbereik. Ik moest er weer voor opstaan en aangezien ik enorme buikpijn heb, is dat gewoon niet handig. Dus hij geeft me een snack aan. Ik zeg pak die andere ook even, dan heb ik ze meteen allebei.
    Ik kreeg me toch een zuchtpartij...

Nou, ik vind het echt niet leuk zo. Ik vind zo dat ik dat niet verdiend heb! Dus ik ben uit teleurstelling maar naar boven gegaan, waarop ik natuurlijk ook weer een hele zuchtpartij over me heen kreeg.

Overdag lig ik veel boven, nee dan ergert hij zich niet. Ik heb daar een pak drinken staan en eten vraagt hij wel. Maar ik vind het zo, zo, ZO oneerlijk dat ik naar beneden kom om te eten, en ik alleen maar gezeur en gezucht naar me toegeslingerd krijg.

Echt, ik ben zo teleurgesteld in hem. En als ik er iets van zeg, dan schiet ie in de verdediging en reageert ie zelfs boos. Nou, dat heeft ie nooit dus het zegt genoeg over hoe hij zich voelt. Alleen deelt ie dat gewoon niet met mij omdat hij (denk ik) vindt dat hij de sterkste van ons 2en moet zijn. Wat ik ook probeer, hij praat niet. Hij uit het zo.
    Fijn hoor.

2. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zei trouwens uit frustratie: dan ga ik zelf wel weer alles doen als jij niet eens drinken voor mij wil pakken.

Waarop hij natuurlijk zei dat ik niks voor de baby over had.. Nou MEDUNKT! (of hoe je dat ook zegt!) pfff

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hè Maartje wat rot :(

Ik snap jou heeeeeel goed en hij moet zich er maar gewoon overheen zetten hoor! Jij MAG niks en hij wil het eigenlijk ook niet doen, maar hij wil ook niet dat jij het zelf doet. Dat is niet fair.

Maar ik snap ook dat het voor hem ook heel zwaar is. Hij moet nu voor de kleine zorgen en alles overnemen wat jij normaal doet, plús ook nog eens voor jou zorgen. Dat is ook klote, maar het is niet handig dat hij het op jou afreageert.

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Maartje: pfffffff wat een rotsituatie zeg! Je hebt het toch al zwaar genoeg zonder dit erbij. Ziet hij dat dan niet? Alsof jij voor je lol in bed ligt!!!! Erg balen dat hij steeds weer in hetzelfde patroon vervalt. Frustrerend dat hij niet zegt wat hem dwarszit of waarom hij zo doet!
    Sterkte met alles, dikke knuf!

5. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk, het is voor ons allebei niet leuk. Dat weet ik, en dat snap ik heel goed. Maar PRAAT er dan over, ipv het zo op mij af te reageren.

Het is inderdaad niet eerlijk vind ik. Voor mij is het ook frustrerend maar ja ik ga ook niet de hele dag lopen zuchten. En waar praten we over.. alsof ik vraag of hij het hele huis wil re-organiseren. Ik vraag alleen maar om iets te drinken.

6. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik er naar vraag dan krijg ik dus als antwoord dat het aan mij ligt, en niet aan hem. Ik vraag hem altijd alles op het verkeerde moment. Het liefste zou hij hebben dat ik sochtends alles zeg wat ik wil, zodat ie de rest vd niks meer hoefde te doen voor mij. Maar ja zo werkt het gewoon niet .

En net nu ik dat hierboven typte kwam hij op mn kamer vragen of ik nog wat wilde... Hebben erover gepraat en hij beloofd verbetering. Het is gewoon nog een paar weken volhouden.. tis lastig maar we moeten wel elkaar blijven waarderen anders werkt het niet.

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Maartje, dikke knuffel voor je. Lastig zo'n binnenvetter!t

8. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo allemaal!

Zo te lezen geniet iedereen van het lekkere weer! En nu maar hopen dat we veel van zulke mooie dagen mogen krijgen als de kleintjes er zijn!!:D

@frommel: fijn dat je weer thuis bent, hopelijk houden je suikers zich goed!

@maartje: dikke knuffel! Hoop dat jij en ml er samen uitkomen, het is voor jullie allebei niet makkelijk! Nog een paar weekjes...

Ik krijg trouwens honger van al jullie verhalen over McFlurry's enzo....:)

Hier nu vanaf onze nieuwe tablet aan het reageren, moet er nog wel erg aan wennen, maar dat komt in mijn verlof vast wel goed... Vooral het typen moet ik echt nog onder de knie krijgen...

Morgen 1 dagje vrij en dan nog 2 dagen werken...:$

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Stuiterbaby en lektieten :x

Ik wil slapen!

10. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, skatje, slapen dan!!! ;)

Die lektieten zijn irritant he. Ik heb het al weeeeeeken, wordt er knettergek van... heb hier een pak compressen liggen en heb ze echt nodig!

11. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Skatje: heb je nog een beetje kunnen slapen??? Hier gelukkig geen lektieten :D wel een drukke beeb!

Maartje: idd lastig. Goed dat jullie gepraat hebben! Nog even volhouden!

Moon: heerlijk, bijna verlof! Ik ben ook echt aan het aftellen! Nog 7 daagjes werken!

Hier: het wordt steeds zwaarder om 's ochtends m'n nest uit te komen merk ik. Ik ben net zo'n oude diesel en moet echt even opstarten. Begin nu last te krijgen van m'n liezen en onderbuik. Geen echte pijn, maar het trekt en staat strak. Als ik zit is er niets aan de hand, maar zodra ik opsta...... pffff! Nou ja, deze week nog 3 daagjes en volgende week nog 4 en dan eindelijk verlof!

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn nest uitkomen wordt hier ook steeds moeilijker.

Ik heb echt bagger geslapen. Ik kijk uit naar de dag dat ik me weer lekker kan omdraaien zonder pijn en plotselinge kuit- en voetkrampen.

Vannacht eruit om te plassen en ja hoor, madammetje weer wakker. Ze heeft ook een talent om midden in de nacht de hik te hebben.. Pff. Maar goed, het is alweer woensdag. Morgen 33 weken alweer!

13. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog ff meiden... Oh echt de nachten na de bevalling vorige keer waren heeeeerlijjk. Geen irritant dikke buik in de weg, geen maagzuur en alle andere kwalen weg. Echt heerlijk. Komt goed

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    I knooooow! Dat is het ergste! Ik wéét hoe heeeeeerlijk dat gaat zijn :D

Joh Maartje, vorige week dacht je de 32 nog niet te halen en nu zijn wel morgen al 33!!! Woehhhh!

15. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Lijkt me ook heerlijk, weer liggen zoals je wilt zonder kussens en niet overal pijntjes. Gewoon normaal om kunnen draaien:)

Inderdaad, morgen alweer 33 weken!

@maartje, vervelend de situatie met je man.. Jullie hebben het ook niet bepaald makkelijk tijdens de zwangerschap!

@hier, net terug van de mondhygiënist dus alles is weer spik en span. Hoop dat het zonnetje straks weer komt!

16. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Oeh wat vervelend en irritant maartje! Bah dat zit je toch niet op te wachten! Je voelt je al lullig genoeg dat je niks kan.

Maar nu is het aftellen geblazen..!

Moon, lekker hoor, bijna verlof!

Hmmm beetje raar misschien maar ik wil ook lektieten whahaha hopelijk heb ik wel genoeg melk straks? Of heeft dat er niks mee te maken *ikbeneenleek*

17. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    ohh ja ik ben een buikslaper, dus kan niet wachten om weer lekker te kunnen slapen!!!

Die van mij heeft ook 's nachts de hik skatje zo gek he!

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Minnie, lektieten zegt niets.... Enne ik ben ook een buikslaper, maar dat gaat bij mij na de bevalling nog steeds niet aangezien ik dan last heb van big boobies.....

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha Minnie ik heb de 1e zwangerschap ook geen lektieten gehad hoor en ik had melk in overvloed. Dus maak je geen zorgen dat staat er los van.

Fijne dag allemaal! Ik ga weer braaf aan het werk!

20. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ok haha in dat geval hoef ik ze nu niet dan:) !

Deel Deze Pagina