Hmm.. Zo zie je maar hoe het verschilt per ziekenhuis. Loop hier ook 3 weken voor, nu dus bezig met dieet. Heb met 35,5 de volgende groeiecho, maar moest er toch wel vanuit gaan dat ze eerder gaan inleiden. Zou dan rond de 38 weken zijn. Ben benieuwd wat de gyn de volgende keer gaat zeggen. Vond het wel een beetje vreemd dat ik pas weer over 16 dagen terug kom, terwijl me vk me anders nu elke week wou zien.. Lekker onduidelijk allemaal
Ik heb helemaal geen groeiecho gehad. En dat doen ze ook niet, juist omdat die metingen zo weinig zeggen.
Balen dat het niet gelukt is Heb je nog even lekker kunnen slapen? Dan doen ze het gewoon omhoog! Hier ook veel te veel kleding.. haha, maar ik hou ervan. Dus lekker belangrijk Balen dat je veel bent aangekomen.. Komt vast helemaal goed hoor! Fijn dat alles goedgekeurd is in huis, ik wist niet dat je thuis wilde bevallen! Fijn dat het dit keer wel goed ging op controle! En vooral dat ze je zo serieus nam.. Gek dat je bent afgevallen, heb trouwens nog nooit gehoord dat dan de bevalling nadert Ben benieuwd! Ach, wat vervelend meis Kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt.. Maar in principe zou dat betekenen dat als hij met 37/38 weken komt of wordt gehaald hij op het gewicht is van een 40/41 weken baby.. Dat is nog best te doen toch? Plus die metingen zijn niet altijd even betrouwbaar.. Een dikke knuf voor jou! Ja, hij heeft nu een eigen kamer Dat probeerde ik te zeggen.. Die echo's zijn niet heel betrouwbaar. Dat weten ze zelf ook.. Ik hoor en lees om me heen ook heel vaak (echt heel vaak!) dat het niet klopt.. Ze hebben het geloof ik meer fout dan goed. Ik heb bij Mira ook helemaal geen groeiecho gehad.. Dus ja dan weet je het ook niet allemaal, en ik vond dat eigenlijk veel fijner. Want er valt toch niet veel aan te doen.
Cute bloem!! @groeiecho's, wij krijgen er nog een met 37,5 weken, is dan ook gelijk de liggingsecho @unexpected, idd wel beetje apart die tegenstrijdigheid zeg...anders even de gyn bellen?? Gewoon doen hoor als je je zorgen maakt! @hier, jaa verlof begonnen, en enkels dikker dan ooit Kan nu dus serieus indrukken en dan blijft er een deuk achter...... Morgen maar ff lekker rustig aan dus alleen klein boodschapje halen en mn schoonmams komt langs om de bekleding om de wieg te doen ben erg benieuwd hoe t is geworden! @pookie, balen dat t weer niet gelukt is en dat de kleine in stuit ligt!!
Wow bloem, bij jou is de echo dusgelukt. Wat fijn! En wat een mooi mannetje. Lijkt hij veel op zijn zus? @groeiecho; deze schijnen er inderdaad vaak naast te zitten. Ik vind het wel vreemd dat je extra echo's krijgt maar dan niet de gyn te spreken krijgt. Of maar 1x per 2 weken naar de gyn. Het lijkt mij juist dat je wat extra in de gaten gehouden moet worden zeker als je eerder moet bevallen.
Balen van de vocht die je vasthoudt BFG! Erg lastig Heb je het alleen als je te druk bent geweest? Ja eindelijk gelukt hier Pookie! Ze zei nog dat je vertelde dat je mij (van het forum) kon Omdat je Mira's naam noemde wist ze gelijk dat ik het was haha.. Hij lijkt echt helemaal niet op zijn zus voor zover ik nu kan zien Het is zo duidelijk een jongen qua gezicht (en niet alleen qua gezicht ) Mira was echt een meisje, zo'n poppetje. Hij heeft wel veel haar zei ze..
Bij Janneke hebben ze tot de inleiding gemeten....maar wie weet is het nu anders, maar volgens mij krijg ik over 2 weken ook weer een echo....
Mooi bloemm! Hier krijgen we ook geen groeiecho. Wel een liggingsecho over 2 weken. Hier helaas ook de kleine in stuit, ze begon al over een draaipoging brrr....iemand hier daar ervaring mee? Ik hoop dat de kleine zelf nog draait....
Nog even een snelle zwaai voor ik het bed in duik! Ik had een late veragdering vanavond en door al jullie geklets gisteren over McFlurry's heb ik er eentje bij de McD opgehaald en lekker opgegeten op weg naar de vergadering Mmmmm McFlurry Lion En toen kwam ik net thuis en heeft man al heel schattig de hele woonkamer versierd met slingers voor mijn dochtertje, en haar stoeltje versiert, en het cadeautje erop gelegd. Smelt. En ik heb het hem niet eens hoeven zeggen dat hij het moest doen
Arghhhh ik zie nu dat zaterdagavond een 3doc op tv komt met Elbow. Mijn allerfavorietste band. Leuk maarook niet......nu krijgen ze vast nog meer fans in NL. En ik kan het niet kijken, ik ga met pookman mee naar zijn optreden....in Wormer Zometeen maar weer proberen te slapen. Het maagzuur en de hooikoorts zijn echt drama.
Bloem: je hebt even moeten wachten, maar het resultaat is prachtig!! Juul: mmmm lekker! Ik wil ook! Pookie: maagzuur en hooikoorts: succes Hie wakker door bekkenpijn en vooral door snurkende vent :x Grrrr aanstoten helpt niks. Hij doet dan welgeteld 1 normale ademhaling en snurkt dan weer keihard door. Wedden dat ik een half uur voor de kids wakker worden weer in slaap val? Is altijd zo. Nog 7 weken, pfff. Vanmiddag nog maar ff m'n bed in anders.
Goedemorgen! Het is weer vrijdag, kindjes ff met oma mee, ik even lekker niks doen! Straks naar fysio en verder... NIKS Groeiecho's; ik snap d'r ook niks van, ik heb er geen een gehad. Krijg wel een liggings echo over 2 weken! Frommel; hoe moet ik dat voor me zien zo'n dieet? geen koolhydraten of? heb hier totaal geen ervaring mee Wauwwww bloemmm supertof!!!! Nog maar heel even en dan kun je 'm in het echie zien!! oeh vervelend Zora! Kun je dan niet weigeren een draaipoging, ik zou dat echt niet willen hoor. maar misschien draait de kleine nog wel joh.. En? beetje geslapen Pookie? vervelend dat je er zo'n last van hebt.. nog ff paar weekjes volhouden! Gefeliciteerd met je dochter Juul! Gaat ze vandaag ook echt naar school? Jeetje Skatje, wat vervelend van je bekkenpijn..weet precies hoe je je voelt... je doet natuurlijk ook wel veel, werkt lang door, maar snap ook wel dat je misschien niet heel veel keuze hebt met de kindjes en het is nu nog heel even doorbijten, maar ik vind het knap van je hoor!! Ik vind het al zwaar met mijn 2 eigen kindjes thuis, laat staan als er nog een paar bij komen. Nou ik zie jullie zo nog wel XX
jaja nog wel wat geslapen. Van een uur of 4 tot 7 uur. Vanmiddag maar een middagtuk proberen te doen. En zometeen beter anti-maagzuur spul halen. Bij vorige zwangerschap had ik antagel dus daar ga ik nu maar weer voor naar de apotheek. De hooikoorts zal nu oook wel weer minder worden nu de temperaturen zakken en het morgen gaat sneeuwen......getver! @skatje; zo'n snurkende vent is ook niets. Heb je nog wel wat geslapen? @Juul, vandaag voor het echie. Gefeliciteerd met je dochters verjaardag. Lief dat je man alles al had voorbereid voor vandaag.
Nee, vandaag is haar laatste wendag en maandag begint ze hele dagen. Maar we houden haar lekker thuis vandaag, ze is al moe genoeg van de hele week ochtenden naar school, en dan heeft ze dit weekend ook nog wat energie over voor alle feestjes