16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jup die waren er vandaag ook.

Enne ga eens lekker bellen of zo als je de kleine niet voelt! :$

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Maartje, als je er nerveus van wordt kun je altijd even bellen. Dan ga je gewoon weer even aan het CTG. Ik heb het ook gehad, vooral in de zwangerschap van mijn zoontje, en als je dan die gedachte in je hoofd hebt gaat hij ook niet meer weg. Is er een houding die de baby niet fijn vindt, en dan gaat 'protesteren'? An ders zou ik gewoon even bellen en na laten kijken, al is het voor je eigen gemoedsrust. Maar neem wel even een vluchtkoffertje mee want gezien jouw voorgeschiedenis zullen ze je misschien wel een nachtje willen houden.

****En dan naar 34 weken****

3. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik twijfel. wil ook weer te snel panieken f zo. beebje gaat altijd bewegen alsk op mijn zij ga liggen. dan krijg ik altijd harde buiken. en nu gewoon totaal niet. hij geeft gewoon geen reactie. dacht net wel 1 heel klein schopje te voelen. heel licht. mja....

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Maartje: ik zou gewoon bellen! Dat adviseren ze hier ook bij de vk. Beter voor niets gebeld dan dat er echt iets is en je belt niet!

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gewoon bellen! Of anders flink ff porren :p

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Oei ja eng is dat als je ze ineens niet meer voelt!
    Had ik pas ook, heb gelijk de doppler erbij gepakt.
    Ik zou gewoon bellen hoor, beter te veel dan die ene keer te weinig.

7. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja porren en duwen en hem verschuuven naar de andre kant. allemaal geprobeerd. gewoon geen reactie

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Maartje bellen!
    Minder voelen kan wel eens een dagje, maar niet voelen is bellen!

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou hup bellen meid!!

10. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja... ik weet het ik weet het... maar ik wil niet zeiken! Die denken vast van IS ze weer...

En wat is niet voelen.. Ik heb denk ik 2 keer een licht schopje gevoeld (dacht dat het schopje was) sinds vanmiddag 4 uur... En daarvoor had ik hem eigenlijk al een tijdje niet meer gevoeld, want om 4 uur besefte ik me dat, dat het al langere tijd stil was.. Geen idee dus wanneer ik hem echt goed gevoeld heb. Meestal issie savonds heel druk en sochtends wat rustiger maar eigenlijk altijd wel druk met woelen, duwen, draaien etc.

Daarom zeg ik.. hoevaak moet je ze voelen? Ik neem aan dat 2 x een klein schopje (echt minimaal) wel weinig is sinds de middag? (daarvoor geen idee)

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Meid, bellen! :)

12. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke gedaan. ze zei meteen komen. ga ook meteen vragen om een bmm meting. ivm de krampen van afgelopen dagen

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Spannend, ben benieuwd! Succes meis!

14. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Heel veel succes meid! Duim voor je dat alles goed is!!!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Even vanuit mijn bed, ben doodmoe;
    Succes Maartje!!! Hoop dat er niets is..
    Dikke dikke knuffel!

16. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Gelukkig dat je gebeld hebt maartje! Altijd doen hoor.

Ben benieuwd hoe het gaat! X

17. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Maartje; Gewoon bellen! Al is het maar om gerustgesteld te worden.. Heb het ook weleens dat ik hem minder voel, maar meestal is dan even rustig gaan liggen voldoende om in ieder geval een kleine beweging te krijgen.. Wanneer voelde je de kleine voor het laatst?

@faciliteiten ziekenhuis; Hier gelukkig wel toilet/douche prive op de verloskamers. Daarnaast ook individuele kraamsuites, waar naast douche/toilet ook een slaapbank voor partners staat. Deze kraamafdeling werd geopend een dag voordat dochterlief werd geboren. Was erg luxe. Hier lag ik trouwens ook afgelopen maandag bij opname. Alleen dan op een 2 persoonskamer. Maar bracht wel een hoop herinneringen terug. Inmiddels hebben ze ook de kinderafdeling compleet verbouwd. Maar hoop dat dit keer niet nodig te hebben ;)

Hier vanmorgen naar de kapper geweest. Was al een hele tijd terug, dus ze konden er een heel eind af halen. Voelt weer heerlijk fris en licht..

Verder echt gewoon geen energie. Ik wil zoveel doen, maar loop echt tegen mezelf aan. Dagelijkse dingen zijn eigenlijk al een beetje teveel.. laat staan dat ik me echt kan overgeven aan de nesteldrang ;) of nog een beetje extra kan doen. Daarnaast slaap ik heel beroerd en zit flink vol hormonen. Dus moet echt een stap terug doen nu.. en dingen ook uit handen geven (ben ik niet zo goed in )

34 weken vandaag :)

Mn vader heeft aangeboden om a.s. maandag en donderdag langs te komen om mij wat werk uit handen te nemen en dochterlief bezig te houden.Wel fijn.. Hopelijk kan ik me er dan ook een beetje aan overgeven.. En ff ontspannen ;)

Verder kwam vl thuis met een tablet. Is ff wennen, maar zoveel fijner dan op mn mobieltje. Als het goed is komt ergens volgende week ook onze laptop terug..

18. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @maartje succes meis

@hier echt doodmoe zo lekker me bedje in en hopelijk morgen weer wat fitter

19. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maartje, hoop zo voor je dat alles goed is! knuffels!

@verloskamers ziekenhuis. Waar ik ga is gewoon een eigen badkamer o de kamer. Dan mag je onder de douche je weeen opvangen. Wilde eerst in een ander ziekenhuis waar ze een bad hebben, maar de berichten over dit ziekenhuis waren beter.

@me, druk druk druk. Ben nu ruim 34 weken. Nog 2 weken en dan kan ik het rustiger aan gaan doen. Hoop ik.

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Succes Maartje! Hoop natuurlijk dat jullie ventje je lekker voor de gek heeft gehouden :)

Deel Deze Pagina