16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    @maartje succes hopelijk is alles oke

@geranium knuffel, en goed dat je erover gepraat hebt en hij beloofd heeft wat meer rekening met je te gaan houden succes meid

@woedie leuke foto

@ bloem 35 weken alweer en wat fijn dat jullie in jullie nieuwe huisje zitten.

@ minnie leuke foto mooie buik

@ skatje fijn dat de groeiecho goed was en jullie meisje nog steeds een meid is :D

@ juul nog gefeliciteerd met jullie dochter!

@ belastingaangifte deze week ook maar een gaan regelen

Voor de rest weet ik het niet meer sorry dames als ik iets vergeten ben

Hier vandaag buik gegipst erg leuk geworden nu laten drogen en dan kijken wat we ermee gaan doen zal een foto toevoegen.
    Voor de rest de laatste dingen halen en dan is het echt aftellen wat gaat het snel begin nu wel zenuwen te krijgen maar heb er ook zin in!
    Hier ook nog steeds erg moe en laatste tijd erg veel last van harde buiken

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,3 KB
      Weergaven:
      6
  2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh vind het zo spannend hoe het met maartje is. Ik hoop zo dat het goed is met de baby!

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben ook al regelmatig aan het kijken.... Is bloem al naar bed?

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Echt heel spannend voor maartje! Hoop zo dat het niks is!!!

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ctg was perfect hihi... Kleintje had me idd flink voor de gek gehouden. Banden om mijn buik en hup meneer ging meteen schoppen. Apart dat ik dan al de hele dag probeer hem te voelen, te porren en weet ik het allemaal wat. En dat meneer dan zo eigenwijs is daar niet op te reageren.

Kreeg wel meteen super pijnlijke harde buiken, maar dat was dus van die banden want toen ik eraf mocht, werd het meteen weer rustig gelukkig.

De VK zei ook van houd het laagdrempelig om te bellen. Gewoon bellen. Altijd doen. Al is het over een uur weer ivm harde buiken ofzo. Gewoon komen. Kleintje heeft in ieder geval geen last van de harde buiken. Gelukkig maar.. Kan ik met een gerust hart gaan slapen straks.

Morgen nog wel ff terug, doen ze altijd standaard. Even voor de zekerheid nog half uurtje aant ctg.

6. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje, wat een opluchting! En inderdaad, als je ergens mee zit gewoon bellen! Beter een keer te veel dan te weinig.
    nu lekker slapen :)

7. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    Gelukkig maartje dat alles oke is en de volgende keer inderdaad gewoon bellen! Slaap lekker

8. geranium32

Fijn dat alles goed was maartje! Slaap lekker voor straks!

9. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @maartje, ooh gelukkig maar zeg!! Is toch altijd wel even schrikken. Hopelijk houden de harde buiken niet aan.

@mamavandrie, mooi die gipsbuik. Ik heb er ook aan zitten denken maar ik heb geen idee waar ik dat ding dan moet bewaren/ophangen..

@hier, veel last van harde buiken gehad.. Hopelijk zo een beetje slapen en is het morgen weer over

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Gelukkig maartje dat jullie voor de gek gehouden zijn door kleintje!

Zo, ik ben nu moe. Welterusten allen

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Maartje, wat fijn dat alles zo goed was en de VK heeft groot gelijk hoor. Op een gegeven moment als je al zo vaak in het zkh geweest bent dat ze je gewoon bij naam kennen voel je je soms gewoon bezaard om weer te bellen, en omdat er vaak ook zo'n heisa achteraan komt, maar je bent niet voor niets zo goed bekend in het zkh. Jij valt voor hun echt niet meer in de categorie 'overbezorgde aanstaande moeders die om elke scheet bellen' hoor ;)

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Maartje, wat een opluchting!

13. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Fijn Maartje dat alles goed is! Heb je ook nog lekker kunnen slapen?

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn dat alles goed was Maartje!!

Goedemorgen meiden..

15. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Goedemorgen!

Fijn Maartje dat alles goed was!

@ gipsbuik, erg gaaf inderdaad! Ik ga er ook 1 maken!
    Mijn schoonzus heeft m in het trapgat in een lijst hangen met het behang vd babykamer erin gelijst. Is erg gaaf! Misschien een ideetje ;)

Manlief is zwemmen met de kleine! Ze zit sinds 2maanden op zwemles dus wilt graag oefenen!

Vanmiddag een verjaardag dus nu even aanklungelen.

Fijne zondag allemaal!

16. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga straks op de pc ff reageren op iedereen.

net pas wakker hihi. ik moet echt zooooo vaak plassen. steeds maar een halve blaas of zo. maja ik krijg wel steeds een harde buij dan dus dan word ik wakker en moet ik wel gaan.

zijn jullie ook zo moe? sow echt ik kan wel de hele dag slapen vort.

@ juul; dat zei de vk idd. ze zei ook dat ik gewoon moet bellen ivm mijn snelle bevslling vorige x. dat ik beter meteen kan komen ipv op de badkamer zijn. al doet het :-100 x niks... een keer zal ik toch wel gaan bevallen. hij moet er ooit uit he haha.

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @gipsbuik; wat is die mooi! Maar inderdaad wat lastig om een plekje ervoor te vinden?

Optreden van manlief was leuk, buik hield zich ook redelijk. Mijn buik Reageerde wel wat op de harde muziek dus niet helemaal tot het einde gebleven.
    Nu zometeen dochter weer ophalen, het is altijd akelig stil in huis zonder haar.

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Gelukkig Maartje!!!! Fijn om te lezen!

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wauw die gipsbuik is gaaf!!

Maartje: fijn dat alles goed was! Hebben ze je bmm nog gemeten?

20. geranium32

En er ligt weer sneeuw. Gelukkig niet zoveel maar ben het best zat!

Junior is lekker druk, schopt alleen steeds op dezelfde plek. Da's wel irritant!

We zouden vanavond uit eten gaan, maar vl stelde voor om dat vrijdag te doen want dan ben ik jarig. Vier het toch pas zondag dus dan hebben we vrijdag lekker met z'n tweeën!

Deel Deze Pagina