16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ De hik; hier heel soms, maar voel dat echt heel laag, beetje regelmatig tikken dus denk dat dat de hik is hihi.

@ Pookie; das niet leuk van pookman!! Knuffie

@ BFG; ik word als ik dat haal met 38 weken ingeleid.. waarom? Omdat dat voor mij en mijn lijf beter is :) Ben afglelopen week elke dag in het ziekenhuis geweest, voor harde buiken, ctg's, spuiten afspreken, etc... De gyn wil mij niet tot 40 weken zo laten lopen.

@ Bloem; hihi fijn dat alles nog goed dicht zit! Altijd fijn om te weten he.. Wedden dat jij over die 40 gaat? ;) Ik dacht eerst dat jij de eerste ging zijn maar als alles nog dicht zit denk ik het toch niet hihi. Hoelang was je bmm?

@ ego; hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht. Niek nog steeds ziekjes. Vanochtend zetpilletje gegeven en smiddags wilde ie toch wel even spelen gelukkig, koorts was ook al stuk gezakt. Maarja toen die was uitgewerkt natuurlijk weer 39 graden koorts ;) Hij heeft gelukkig wel wat gedronken en gegeten vandaag, ben benieuwd morgen!

2. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Heel verhaal getypt alles weer weg... maar

Goedemorgen!

3. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Nog 34 dagen zegt mn banner:$:$:$

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Goedemorgen!

Voor de dames die een kruidvat voordeelkaart hebben: vandaag is de aanbieding maximaal 4 midpack New baby Pampers met 50% korting. Dus die heb ik direct even geactiveerd ;)

Oh heerlijk, dochtertje zit op school, zoontje ligt in bed. Eventjes helemaal alleen beneden. Ze doet het al zo goed op school! Helemaal geen drama's meer met wegbrengen, en ze loopt de hele dag liedjes te zingen die ze geleerd heeft.....smelt

Hier vanmiddag weer controle, ik ben benieuwd. Mijn nichtje die altijd gelijk met mij zwanger is (ook van haar 3e, loopt 3 weken voor) ligt al 3 dagen in het zkh met hoge BD. Nu was dat altijd mijn ding, zij zeilt altijd probleemloos door de zwangerschappen heen, dus ik heb gisteren als een dolle alles van mijn to-do list gedaan omdat ik ineens dacht: 'o jee wat als ik ook weer in het zkh terecht kom?' :) Dus mijn Zen was even overboord gisteren. Maar vandaag weer aanwezig want alles is af :D

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @maartje, fijn dat Niek weer een beetje opknapt, dat laatste staartje koorts en naar zijn blijft vaak nog even hangen merk ik.

@pookie: :$ Inderdaad dat dit weekend zijn actie is om het hol op te ruimen!

@minnie: hopen dat je over tijd gaat want 34 dagen is nog veeeeel te weinig :D Jeetje wat ga je hard!

@geschopte ribben: meneer ligt schijnbaar al een hele tijd goed maar hij 'schuurt' vooral, dus ik heb zowel bij mijn blaas als bij mijn ribben last. Heeft hij vast jeuk of zo en dan lekker even heen en weer tegen mama....niet fijn!

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Minnie, dat soort opmerkingen.....we lopen gelijk op....ik vind 34 dagen ook nog te kort...en bij mij zou het dan dus zomaar nog 20 dagen kunnen zijn.... :$

@Juul, dat gevoel ken ik, ik had nergens haast mee...totdat mijn vriendin voor de 2e keer werd opgenomen in haar zwangerschap (andere nooit echt problemen gehad...) zij had haar kleertjes nog niet gewassen etc....nou toen moesten hier alle kleertjes direct gewassen worden....en tja die liggen nu natuurlijk al weken in de kast....;)

Dit weekend denk ik maar eens de box naar beneden, kunnen de kinderen er alvast aan wennen...maar misschien wordt het wel een weekend later...ml heeft dit weekend al veel plannen, vandaag en morgen dispuut weekend, en zondag gaat hij meedoen met de mud masters...dus alhoewel hij zegt dat hij dan ook de box kan doen, ben ik al moe bij de gedachte.... :p

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik selecteer en kopieer alles voor ik op versturen druk....scheelt weer als het niet lukt :D en.....goedemorgen!

8. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Ik selecteer en kopieer meestal ook voor ik op versturen klik, maar op de een of andere manier gaat het toch altijd mis op de momenten dat ik dat vergeet :D

@hik, hier echt heel vaak, en afhankelijk van hoe ze ligt voel ik het meer of minder duidelijk. met name 's nachts als ik wakker ben kan het heel irritant zijn. Was ik gister nog blij de hik onderin te voelen, inmiddels zit de hik weer links en het getrappel onderin :/ Schijnbaar heeft ze echt nog alle ruimte om vrolijk rond te blijven tollen!

Fijne dag allemaal! ik voel me weer een klein beetje opgeknapt en ga er een productieve dag van maken! (owh, daar ben ik wel wat laat mee, het is al 10 uur geweest :D)

9. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Goedemorgen!

Weer een slechte nacht. Heb de halve nacht wakker gelegen, voelde me gewoon niet moe?! Uiteindelijk maar wat tv gekeken maar er was natuurlijk niks boeiends.

Vandaag ook maar eens m'n to do list bekijken, krijg de kriebels van jullie!

10. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Elina; Knuf; ik heb ook zo’n slechte nachten.. Word er echt chagrijnig van!

@ to do – lijst. Wat staat er nog bij jullie op? Ik moet eigenlijk nog de kleertjes in de kast leggen (schoonma heeft alles gewassen, en dat was veel haha) en verder hier mijn slaapkamer en slaapkamerkast opruimen. (klinkt raar haha, maar goed, ik woon hier in de slaapkamer dus het is best een rotzooi vind ik zelf). Mijn moeder heeft gisteren de badkamer en de wc’s enzo gepoetst, en dat was ook echt nodig dus da’s ook schoon voor het geval dat ;)
    Jozef gaat dit weekend de nieuwe babyfoon even uittesten. We hebben er al zo 1 dus da’s ook zo gebeurd.. Mijn tas moet nog even opnieuw uitgezocht worden. We hebben de eerste pakjes al uitgezocht (setjes 44 en setjes 50) maar daar moet nog even een jasje bij ook. Het badje moet nog opgezet worden en voor de 36 weken mijn bed hoger. En verder hebben wij alles al van Niek natuurlijk dus heb ook niet veel andere dingen hoeven te regelen.

Oh shit ik bedenk me nu, dat we alle flessen, spenen etc even goed moeten uit gaan koken..En bij elkaar moeten zoeken. Damn toch nog wel wat dingen doen.. En een pak voeding kopen.. En kleine luiertjes.. Damn haha. Toch nog wel wat in de planning dus.

@ Minnie; uhmm… van die 34 dagen wil ik niet horen, ik raak nu al in de stress hihi.

@ tumtum; wat ga je allemaal voor productiefs doen???!

@ Mone; da’s dus hier het voordeel.. Box en alles staat er nog. De bak van de kinderwagen moeten we nog wel even naar beneden halen en schoonmaken. Maar we hebben ook een duo wagen. Niekje gaat 2 dagen naar opa en oma en ga dan natuurlijk ook een stukje met kleintje lopen, dus denk dat ik de bak ook maar naar beneden haal. Vinden ze het spannend, de kinderen?

@ Lekker in het leven bonnen; kan ik nog iemand blij maken met de pampers bonnen? Wij gebruiken kruidvat luiers, vind ik echt stukken fijner!

@ ego; Niekje nog steeds ziek, nog steeds hoge koorts. Morgen maar even aankijken dan wat het doet. Zielig is dat altijd bij die kleintjes.

Pff wat ik echt echt ECHT heel irritant vind.. Zijn van die mensen die dan tegen me zeggen van ach geniet er nog maar ff van, hoogzwanger zijn is toch leuk!! Offuh het is toch het mooiste wat er is!! Ja uiteraard.. maar niet als je enorm veel pijn hebt, last hebt van kwaaltjes en niet kunt slapen. .Sorry maar ik vind hoogzwanger zijn dus echt NIET leuk. Ik heb de vorige keer niks gemist merk ik wel haha.
    Ik ben erg dankbaar dat ik al zover ben, maar ik vind er echt niks aan. Ik geniet wel elke dag van dat spruitje in mijn buik maar daar houdt het wel mee op geloof ik. Kan mezelf gewoon amper uit bed hijsen. Nou, dat vind ik echt NIET leuk.

Zo en nu hou ik op met klagen!

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Die bonnen voor luiers maak je mij altijd blij mee hihi! Kyran draag ze ook nog wel even.

Kruidvatactie: ik moet dat toch maar eens aan gaan zetten, die e-mailnotificaties..

Zodadelijk lekker poetsennnn en strijken en zo! Zin in! Nesteldrang is echt onnatuurlijk voor mij haha!

12. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maartje: Vooralsnog bestond mijn productiviteit uit douchen, stofzuigen, wc schoonmaken, een wasje draaien, google maps markers invoeren voor een klant, emailtje naar een andere klant, spoed vertaalklusje aannemen (dat moet voor dinsdag af dus ik moet ook wel productief zijn) En verder bleek ik ook nog tijd te hebben voor facebook en zwangerschapspagina...vlug weer verder met de google maps markers, want die site moet nu echt af!

@maartje2: Knuffel! Ik kan me voorstellen dat hoogzwanger zijn helemaal niet leuk is als je continue pijn hebt en niet slaapt. Ik voelde mezelf al zo zielig na een paar dagen verkoudheid met baggernachten, maar dat haalt het in de verste verte nog niet met wat jij moet doorstaan!

13. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Mijn waardes zijn vanmorgen weer goedgekeurd door de diabetesverpeegkundige. Blijf nog wel 3 keer p.w. een dagcure prikken. Vermoeiend. Heb dan donderdagmiddag een afspraak bij een andere verpleegkundige die me meer moet aan vertellen over de mogelijke gevolgen na mn zwangerschap (50% kans dat ik binnen dan en 10 jaar echt diabetes krijg) en met dan ook weer even mn waardes bespreken.

Het "dieet" op zich is niet zo heel vreemd van wat ik at, dus wat dat betreft prima vol te houden. Toch valt het me zwaarder dan buiten mn zwangerschap. Heb gewoon continue trek..

Donderdag ook weer de greoiecho, ben erg benieuwd hoe het met de groei van onze kleine man staat. Hopelijk heeft het dieet wel een beetje effect en trekt de groei nog een beetje gelijk. Ben best bang er straks een 9 of 10 ponder uit te moeten persen..

Verder ben ik moe, moe en nog een moe.. Ik slaap nauwelijks en ben overdag niks waard. Daarnaast al 3 dagen hoofdpijn.. Heb genoeg dingetjes die ik zou moeten/kunnen doen, maar ik kom er niet toe.. erg frustrerend.. Begin er nu toch wel naar uit te kijken dat de kleine man er is, en ik me hopelijk weer iets meer mezelf ga voelen.. Morgen 35 weken..

14. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Herkenbaar hoor maartje! Ik ben ook heel blij dat de baby nog lekker zit, maar met het hele zwanger zijn ben ik toch echt wel klaar mee!! Als je fluitend de zwangerschap doorgaat is het toch heel anders denk ik.

Op mijn lijstje staat qua baby niet zoveel meer. Alleen vluchttas nog aanvullen en naar de drukker. Zouden we gister doen, maar toen had ik helaas teveel last van m'n buik.
    Maar we gaan eind augustus trouwen en ik wil voordat de baby er is de meeste dingen daarvoor toch wel geregeld hebben, want straks hebben we natuurlijk al genoeg aan ons hoofd:)

15. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi elina ja leuk. Wij hebben het dus ook zo gedaan met trouwen. poeh wel enorm druk hoor dat regelen maar wel super leuk. Wij hebben dus binnen 15 maanden 2 kinderen en zijn getrouwd. Hierna maar even de rem erop haha.

@ frommel; knuf meissie. Ik heb natuurlijk niet wat jij hebt maar herken het geviel van moe zijn en er doorheen zitten. Tis ook allemaak niet niks. Lekker van je afschrijven. Hopelijj krijg je het niet buiten je zwangerschap!!

@ skatje; even zo voor de zekerheid kijken dat manlief ze niet heeft weggegooid maar anders mag je de pamper bonnen hebben hoor! miss zitten ee nog meer kortingsbonnen bij die kunt gebruiken? ik pb je straks ff alsk uit bad ben.

@ tumtum; klinkt druk maar goed bezig joh!! thnx voor je lieve berichtje!

@ belasting is klaar yeah. nu even lekker in bad relaxen

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ook als je fluitend de zwangerschap doorkomt ben je er op een gegeven moment klaar mee..... Ik kan niet wachten tot de kleine er is (al kan ik me dat nog niet helemaal voorstellen) en ik lekker kan gaan babykroelen!

17. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog geen besef...

gelukkig hoeven wij geen olifantendracht te doen... al voel ij me wel zo!

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Nou de vk is net langsgeweest thuis....
    Ik had vanmorgen slijm verlies en het rook precies als vruchtwater en ik schrok me kapot, toch ff niks mee gedaan en vanmiddag ging ik op bed zitten en kwam er weer wat... toch maar ff gebeld.
    Heb ook al mega krampen de hele dag.

Maar alles zag er goed uit gelukkig, dinsdag was ik op controle en toen was ze nog niet ingedaald en nu dus zo goed als wel.
    Ze was helemaal verbaasd want meestal gebeurt dat niet zo snel met een derde.
    Dus de krampen s van indalen en waarschijnlijk duwt zij er wat vocht uit nu daaronder .

Wel "grappig" want ik voelde me al helemaal niet fit vanmorgen, verkouden en niezen enzo...en dat had ik de vorige twee keer ook net als ik zwanger was en net als ik bijna moet bevallen . Zegt natuurlijk helemaal niks maar vodn het wel toevallig dat ik dan nu de vk moest bellen. Maar laat die kleine alsblieft nog maar ff zitten hoor!

Zo lang verhaal, maar weer genoeg sensatie voor vandaag

19. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Gelukkig was t niks! Ik had met indalen ook opeens veel afscheiding terwijl ik daar de rest van de zwangerschap geen last van had. Schrok toen inderdaad ook wel even

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @minnie; dat is zeker sensatie, je zou zo ineens maar de eerste hier kunnen zijn et de baby. Hopelijk kan je haar nog ff binnen houden.

@ frommel; heftig hoor die diabetes en al dat meten. Ook geen fijn idee dat je ern verhoogde kans hebt op diabetes na de zwangerschap.

@elina; best heavy hoor binnen een half jaar na geboorte nog even trouwen.... Hoe simpel je het ook wilt houden het blijft een hoop geregel.

Rest..... Alweer vergeten:(
    Voetje gaat gelukkig al een stuk beter, ik kan gewoon lopen. Alleen traplopen en zo is nog pijnlijk.

Deel Deze Pagina