Net terug van de gyn. Bloeddruk was een beetje hoger, onderdruk van 90, dus ik kon weer bloed en urine inleveren, en ik moet donderdag weer terug voor een echo (alweer? Ja alweer ) en weer een high risk afspraak. Ze nemen geen risico met mijn voorgeschiedenis en daar ben ik ook wel blij mee, maar ze beginnen me weer langzaam in hun klauwen te krijgen
Meiden hoop dat alles goed gaat hier! Ik kom zo lezen en reageren als Mira in bed ligt.. Ze heeft de hele nacht liggen spoken met koorts en van 4 tot 6 zaten we binnen..... De koorts is gelukkig afgezakt maar ze is niet te genieten... Ben echt even aan het einde van mijn latijn.... Tot straks!
@ Bloem; knuffie. HIer ook een ziek kindje maar gelukkig slaapt Niek snachts wel door. pff vermoeiend hoor!! @ Juul; wel goed toch dat ze het in de gaten houden.. En een extra echo is toch nooit erg Mijn onderdruk was 96 (normaal 85) dus moet het ook even in de gaten houden. @ Pookie; fijn dat je pootje weer beetje beter is. Is het ook weer goed met pookieman?
lieve meiden... ff.snelle zwaai... sorry dak jullie verwaarloos! hele week slecht geslapen en super drukke agenda deze week tandarts,fysio,vlos,gyn...racen tegen de klok en smiddags wat slaap inhalen! mogen komen mijn ouders en zus gezellig uit belgië... ik ga mijn best doen van t weekend ff bij te lezen en reageren! dikke knuffel voor iedereen... liefs, xxx
Zo daar ben ik ook weer even @maartje, ah duidelijk (zie je, toch heel wat gemist in die 20 pagina's!) is de rust nu wel beetje teruggekeerd in je buik?? @zwangerschap, ondanks dat ik toch weinig te klagen heb (okee, extreme vermoeidheid, inmiddels diehard oedeem, en wat andere ongemakken zoals bijv alle harde buiken (die nu gelukkig al tijdje heel wat minder zijn!)), vind ik t nu wel zwaar worden....omdraaien in bed doet gewoon erg veel zeer, alles gaat op een slakkentempo, en de meest simpele dagelijkse dingen kan ik eigenlijk niet meer.... Duidelijk dus die beruchte laatste loodjes.... Wat natuurlijk niet betekent dat ik niet meer geniet van t gehobbel in mn buik, of dat ik niet dankbaar ben dat ze nog warm binnen zit En weet ook zeker dat dit voor ons allemaal geldt @minnie, das wel even schrikken dan! Gelukkig gaat alles gewoon nog goed! @hier, heb t inmiddels al aantal keren gehad, maar vandaag opeens wat heftiger, als ik op de wc zit ruik ik echt zo'n menstruatiegeur...geen spoortje bloed ofzo te bekennen gelukkig, maar vermoedelijk verlies ik al aantal weekjes kleine stukjes slijmprop ofzo (wat verder natuurlijk ook helemaal geen kwaad kan), maar die geur vind ik zooo vreemd. Maar ken iemand die t ook had en die op uitgerekende datum bevallen hihi @hik, ja zo gemiddeld 2-3 keer per dag wel ja is alleen maar goed toch @hier, mini zit me vandaag beetje dwars ze is opzich heel rustig (ongezellig ), maar als ze wel actief is doet ze me zo'n zeer onderin en bovenin voelt ook niet prettig...en tijdens de hik gaat ze ook flink zitten draaien met dr billen enzo, vraag me dan echt af of ze t nog wel naar dr zin heeft Zal best wel, ws ligt ze met een grote glimlach beetje eigenwijs te doen ofzo Ennnn vandaag 35 weken! Spannend wel! Ben zelf met 35 weken geboren, en mn broer ook....zal t toch fijn vinden als ik op 36 weken zit, denk dat ik een vreugdedansje doe hihi. En pfff nog ca. 30 dagen gaat zoooo snel!!! Al vind ik t idee dat t net zo goed nog 7 weken kan duren wel weer erg lang klinken Morgen bestelling bij babydump ophalen, en de koffer bij mn mams, en dan hebben we alles in huis (okee, behalve de laatste spulletjes die ik begin volgende week nog moet halen) Vanmiddag mn dutje gemist (had m wel erg nodig eigenlijk ), dus nu zak ik helemaal in hihi, mjaaah eten is strakjes klaar...dus nu een dutje heeft ook niet veel nut...
Hey meiden, Ook ik heb jullie enorm verwaarloosd.. Het is zoooooo ongelooflijk druk op mijn werk dus we allemaal overwerken. Ik werk dus meer uren per dag en zelfs op mijn eigenlijk roostervrije dagen en zaterdag. Met als gevolg dat ik 's avonds echt KAPOT ben en niets anders doe dan op de bank hangen, een beetje tv kijken en dan slapen.. Morgen weer werken en dan maandag en dinsdag nog en dan mag ook ik einnnnndelijk met verlof! En ik beloof plechtig dat ik hier dan vaker zal komen posten en lezen, want ik vind het nog steeds heel leuk en spannend zo met zijn allen die laatste loodjes aftellen.
Even ego berichtje van mij. .. Vanmiddag controle gehad & baby groeit ineens niet meer zo goed. Hij groeide de hele tijd netjes mee op de middellijn & nu zit hij er ineens onder Moet over 10 dagen terug komen & dan moet hij wel bijgegroeid zijn....zobniet dan gaat de gynaecoloog de navelstreng doormeten. .. Verder echt rust houden ook ivm. De vele harde buiken .. Hij vroeg of mijn man geen zorgverlof op kon nemen Nou...Helaas niet Bah zit me ineens niet lekker & maak me best zorgen. ...
Zo, ein-de-lijk! Lijkt serieus wel een nachtmerrie hier.. Manlief ziek, Mira ziek... Ben als de dood dat ik het ook krijg. Zie mezelf al helemaal ziek bevallen, brrrrr... Dikke knuf voor iedereen die 'm nodig heeft. Ik ga een kopje thee voor mezelf zetten en kom niet meer van de bank af, hoop zo op een goede nacht! Heb het echt nodig.. Sorry voor mijn ego berichtjes *vergeef me*
Is het wel allemaal door dezelfde gemeten? Ik moest ook extra terug komen voor navelstreng en vruchtwater te meten, en weer een week later weer een groeiecho en toen zat ze opeens weer op haar lijntje en bleek er niets aan de hand te zijn (had de "tussendoor muts" waarschijnlijk niet goed gemeten....).
@ mone, ja is elke keer door dezelfde gynaecoloog gemeten. ... Wat een zieken overal! Beterschap! ! Hier ook man & dochter ziek. Keelontsteking, hoesten bah bah
Scheelt het heel veel? Bij mij ging ze van de 30 procentlijn naar de 5 procent lijn...en toen weer terug...
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen. Je ziet in de groeicurve dat hij al die tijd net in de middellijn zat en nu ineens eronder....
@butterfly; wat naar dat baby ineens onder de groeilijn zit. Hopelijkis het maar een meetfout. Ook beterschap voor de huisgenoten. @bloem; manlief en mira ziek, balen. Hopelijk is jouw weerstand nu super nu je zwanger bent en gaat dit virus je voorbij. Ziek bevallenis inderdaad niet handig, maar volgens mij wacht e lichaam ook wel totdat je fit bent. To do list; nog steeds oneindig.... Wiegje + dekens en lakentjes moeten nog van zolder Buggy inzet + voetenzakken naar zolder Kinderwagen bak + toebehoren van zolder af Maxi- cosi van zolder af. Kleertjes maat 62-68 waarbij ook nog veel babyspul zit moet nog van zolder af en uitgezocht. Kamertje decoreren Adreslijst geboortekaartjes afronden Enveloppen adresseren Pfffffff, hier vermaak ik mij nog wel een weekje mee naast alle lopende zaken.
Heb jullie ook schandalig verwaarloosd de afgelopen dagen! Enorm druk geweest met de laatste dingen regelen op m'n werk voor de overdracht, laatste gesprekken met de ouders enz. Maar nu........VERLOF!!!!!!!! Eindelijk! Gisteren m'n laatste dag gehad. Was ook nog jarig gisteren dus dat viel leuk samen. Met de kids een gezellige dag gehad en erg verwend met leuke cadeautjes. Gisteravond met vl uit eten geweest. Morgen verjaardag vieren voor de familie dus straks maar eens boodschappen doen. Vanaf nu dus ook meer tijd om hier te zijn Ga ff teruglezen!
@geranium, alsnog gefeliciteerd! @hier, straks naar 2 ziekenhuizen (open dag) om een indruk op te doen waar ik het liefste wil bevallen.. Eindelijk weer eens goed geslapen vannacht
Geranium alsnog gefeliciteerd!!! Hier ook eindelijk weer goed geslapen.. Mira ziet er ook een stuk beter uit (hoop dat het zo blijft). Mijn vader komt zo een paar uurtjes oppassen zodat ik met Sam de laatste dingetjes (flesjes etc.) voor mini kan halen.. Gelukkig is ze dol op opa en anders en ik binnen 10min weer thuis. Vandaag 36 weken!!!
@zieken, he bah beterschap allemaal!! Nu al wel bij aantal mensen om me heen meegemaakt dat ze pas gingen bevallen nadat ze weer helemaal hersteld waren van de griep enzo en ze dus weer beetje op kracht waren. Ds denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn bloem @butterfly, hoop dat t een mismeting is en over 10 dagen alles goed is! Rustig aan doen lijkt me een goed advies om op te volgen, zeker ook gezien je harde buiken... @hier, heb een patroon ontdekt madame wordt wakker, gaat flink zitten draaien en doen (en doet me daarbij vreselijk zeer onderin), en heeft vervolgens de hik En eigenlijk elke keer als ze me dus zo vreselijk zeer doet, heeft ze daarna de hik Straks laatste spulletjes halen bij de babydump, en ga maandag pas de koffer ophalen ws bij mn mams, dus misschien straks nog even over t winkelcentrum alvast, maar moet even kijken... Ml gaat vanavond snookeren met de mannen (dat is hun uitgaan zo ongeveer ) en ik wil nog wel even mee op t begin dus moet daar ook beetje mn krachten voor sparen hihi Voor ml ws voorlopig de laatste keer dus heb bij m aangedrongen om t nu nog even te doen vond ie zelf toch ook wel een goed plan Maar hij wilde ook niet heel erg later dan half maart ivm de 35 weken hihi
Sorry dames. Ik ben druk, druk, druk. Ik kom niet eens aan mn eigen to do lijst toe. Ben continue buiten de deur om van alles te doen. Manlief is nu pas bezig de laatste klussen af te ronden. Ik zeur er maar niet meer over maar eigenlijk had meneer beloofd dat het KLAAR was als ik met verlof ging........ Mijn dochter houdt me ook behoorlijk bezig moet ik zeggen. En moet ineens ook voor school van mn zoon vanalles regelen en doen. Pffffff Ik zit nog niet echt in de uitrust-modus. Op de to do lijst: gordijnen ophangen (voor de inbouwkast) wiegje in elkaar en opmaken ledikant opmaken, klamboe ophangen kastje ophangen speelgoedzak ophangen Babywas strijken etc etc etc
Sodeju ik kreeg me net toch kramp in mijn rug...net een rugwee! En meteem daarna een grote sliert slijm ( sorry als je zit te eten ). Zou dit iets kunnen zeggen?