16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja minnie en jij bent al bijna 36 weken... om je nog ff op te butsen ;) hahaha. Wie weet ben jij wel de volgende ;) Bloem niet, die gaat deze keer over tijd denk ik ! Of Pookie? ;)

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg ook echt de kriebels. Volgens mij zitten we nu allemaal te stuiteren hier van opwinding en spanning.

adem in, adem uit, adem in, adem uit.....

3. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook... hihi. Ga vandaag mijn vluchttas maar weer eens even opruimen en opnieuw inrichten. Mijn kleding kast opruimen, manlief de 'to-do' lijst geven en zorgen dat de slaapkamer op orde is.. voor het geval dat :$

4. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL

Pas op dadelijk krijg je nog weeen... niet gaan bevallen he :D

5. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en skatje, hoeveelste kindje is ook wel leuk om te weten!!! voor in de bevallingslijst. Haha sorry, geef je veel opdrachten ;)

6. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk had ze die inmiddels klaar staan :D (toch een soort voorgevoel?)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    *Maakt haar bed netjes op*

8. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahaha ik ben al vast begonnen met puffen hahahahaha je weet maar nooit.

oh mijn bed moet nog op pootjes! Wilde daar zo lang mogelijk mee wachten want lijkt me zo irritant om in zo'n hoog ding te moeten kruipen. Maar misschien toch wel handig om het binnenkort even omhoog te zetten. Ik heb een verhoogde kans op een eerder geboren kindje. (hoewel, wat zegt kans) sowieso zal hij niet later komen dan over 4,5 week. :$ Vluchttas staat al een tijdje klaar. Alle spullen staan en liggen klaar, gewassen en gestreken. Maar heb nog echt wel wat dingen te doen voor de 37e week. Dus hij mag niet eerder komen! hahahaha dat komt moeder niet uit!

9. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Jaaa ik sta ook te stuiteren hoor (bij wijze van spreken haha)

Lekker maartje hihi wrijf het er nog ff in, nee hoor heb er super veel zin in!! Mijn gevoel zegt nog weekje of 2 /2,5 na de pasen....

10. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buddy bericht

(Ik vroeg of het met moeder ook goed ging)

quote:
    "Moe, maar zielsgelukkig! Daan ligt nu op de IC, krijgt extra ondersteuning met ademen maar hij doet het goed." einde quote

11. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Oja hier is gister de kledingkast opgeruimd, even alle zwangerschapskleren bij elkaar gelegd en m'n oude kleertjes weer wat geordend..duurt nig wel ff Voordat k het aan kan maar shirtjes enzo wel.
    Ook weer hoop weggegooid.

Verder hoop ik dat als ik bevallen ben dat m'n man er wat gezelligs van maakt voor als ik thuis komt, Want moet toch paar weekjes boven blijven. Zal ' m wel wat hints geven van de Week haha

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen :$

@moon83, die zag ik even niet aan komen! Maar meid, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad en dat t goed gaat met jullie allemaal! (Ik woog 2200 bij geboorte met 35 weken, mocht na 9 dagen naar huis, misschien toch een "troost":))

Wauw....

Ben er beetje ondersteboven van hoor....
    Omdat ik en mijn broer allebei 5 weken te vroeg zijn geboren vind ik deze week wel erg spannend....
    Mn regelmatig zeurende buiken dragen daar ook hun steentje aan bij natuurlijk ;) (komen ook als ik niets doe..)

@bloem, wow nog 6 dagen :$ vind t voor ons al zo dichtbij :$

@maartje, elina etc :)...is idd erg vervelend als mensen niet weten hoe ze ermee om moeten gaan en daarom maar niks van zich laten horen...
    Ik ben zelf vaak wel dat ik iemand de ruimte geef, en als ze willen kunnen ze bij me terecht, maar als ik weet dat er iets speelt stuur ik wel regelmatig op zn minst even een berichtje hoe t gaat enzo
    Minste wat je kan doen toch...

@hier, keelpijn was weg....maar lijkt nu toch terug te komen :( en natuurlijk zijn de keelsnoepjes bijna op, want ml heel ook beetje last ;)...gaat wel lekker
    Daarnaast nog een gigantisch olifantenpootje van gister, en zit met zeurende en harde buiken op t moment, en heb echt nog niks anders gedaan dan ontbijten ;)

Maar goed, zal zo wel weer zakken :)
    Vanmiddag high tea met mn mams, gezellig :)

Ik blijf nog wel even rustig zitten, vind t best :)

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Oh een verhoogd bed is echt heerlijk, ik heb die klossen er gewoon nog 4 weken onder laten staan de vorige keer (sprak de oude vrouw, het was net een seniorenbed) :D

14. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel? Is dat fijn ja die klossen? De vrouw van de kraamzorg zei tegen mij dat ik het met 36 weken moest regelen (als ik dat zou halen)...

Fuck, dat is volgende week al.... damn..... * staat in 1 keer met 2 benen op de grond *

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik krijg helemaal de kriebels van jullie met jullie lijstjes :D Ik zal boven de gewassen babykleertjes maar eens gaan vouwen in plaats van de rozen snoeien (prioriteiten :D)

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Alleen niet zo fijn als je maar 1.60 bent en een knip hebt gehad :D

17. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind 80 cm toch wel heel erg hoog... Maar ik kom er niet onderuit. Toch binnenkort maar even op klossen zetten.

edit: ik ben ook vrij klein...

en.... hier even de stofzuiger door t huis halen en wat opruimen. :D

18. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha kan die vent van jou dat niet doen.. rozen snoeien hihi. Jij hebt betere dingen te doen!

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL

aaaah hou op daar wil ik niet aan denken, * krijgt spontaan last van dr doos hihi *:D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn duimen draaien voor Daan! Fijn dat het met Moon goed gaat!!!

Deel Deze Pagina