Bedankt iedereen voor het meeduimen, heb voor morgenochtend een fotoshoot weten te regelen. Heb er helemaalzin in. Hoop dat vl het ook wel een leuke verrassing vind Nu ff bedenken wat we voor kleren aandoen en of iknog wat extra kleren of attribruten meeneem.. Ik wil er een leuke shoot met zn 3tjes van maken, en niet teveel aandacht op alleen mn buik, al moet ie er natuurlijk wel goed op komen te staan tips anyone? Verder echt ontiegelijk verrot geslapen. Ik kan gewoon op geen enkele manier nog relaxt liggen/zitten... Heb het eerst 3 uur zien worden voor ik uberhaupt sliep, en daarna steeds weer wakker.. manneke was ook erg druk. En toen ik uiteindelijk toch sliep heb ik heel naar gedroomd, was er elemaal van slag van vanmorgen.. buh.. hoop niet dat het zo nog 5 weken doorgaat...
Frommel; pff t valt ook niet mee allemaal.. Ik moet zeggen dat ik nu weer een paar nachtjes goed heb geslapen maar het breekt op als het niet zo is he. En fftjes in bad slapen of hebben jullie geen bad? Qua fotoshoot geen idee hihi.. sorry... heb er niet zoveel verstand van! Hebbenze daar geen attributen dan?
Ik heb werkelijk geen idee! Heb zoiets ook nog nooit gedaan! Ze zullen vast wel iets hebben, maar kijk toch ff rond voor ideeen.. Dan is het straks een beetje naar onze smaak En helaas geen bad, op een krukje onder de ware douche is heerlijk, maar slapen zal daar ook niet gaan.. haha... naja hopelijk vancht weer wat beter..
Ik heb hier; Noppies, Name it, Babyface, Dirkje, Lief!, Retour, XS feet en Mexx liggen bijvoorbeeld.. Ben niet echt van één merk, maar vind inderdaad ook Noppies het fijnst. Zijn eerste pakje is daarvan.. Zo lekker zacht! En het blijft altijd heel mooi. @Frommel; Balen dat je zo slecht hebt geslapen! Knuf! Wel fijn dat de fotoshoot geregeld is
ik hou het bij noppies, name it en Zeeman En Benetton. Ook een hele boel van MP gekocht. Het ging om 7 leuke setjes maar uiteindelijk heeft die vrouw een doos vol gestuurd. Verder durf ik niet teveel te kopen omdat ik bij Y heb gemerkt dat kleertjes zo verschillend kunnen vallen. Ik wacht dus ff af met inslaan tot ik weet wat voor een kindje we in de wieg hebben. En voor Y is winkelen nu echt lastig. Online shoppen bij H&M doe ik niet meer want ze voor veel van die kleertjes veel te smal. Kleertjes.com heeft wel leuke dingen maar als het dan niet past is het weer zo'n gedoe met terugsturen en geld retouren. Misschien dat ik wel eens wat bestel bij Wehkamp, kan ik gelijk de luiers bestellen
Ik heb al zijn kleren in de sale geshopt Pookie.. Heb echt voor niets (buiten het eerste pakje om) de volle mep betaald.. Dus dat is meer slim shoppen haha
Ze was 33+1 maar heel erg dysmatuur, ze woog maar 1290 gram. Dat was ook wel logisch omdat ik vanaf 27 weken al HELLP had en mijn placenta toen niet meer goed werkte, maar het is wel een heel lange zit geweest. Bah, nu Daan zo vroeg geboren is en op de IC ligt, en mijn nichtje ook al opgenomen is in het zkh, komt het allemaal een beetje dicht bij. Klaag klaag klaag terwijl ik helemaal niets te klagen heb en me kiplekker voel (geeft virtuele schop onder de kont ) Ik hoop dat Moon zich een beetje goed voelt en lekker kan buidelen met Daan, en dat hij snel van de beademing af kan en geen brady's heeft, dat scheelt weer in draden en bewegingsvrijheid. Duim duim duim
Kleertjes: een aantal dingen nieuw gekocht, zoals het geboortepakje, maar ook veel dingen via mp of op de rommelmarkt. Vorige week nog een pakket met 60 stuks gekocht met rompertjes, shirtjes, broekjes,sokjes,mutsjes via mp. Was maar 30!!!!! Nu alles in de wasmachine gedaan, dus kan het mooi in de kast!
@kleertjes: Ik haat winkelen (zei moppersmurf ) dus ik koop eigenlijk alleen wat als ze het echt nodig hebben. En op verjaardagen vraag ik altijd van alles, en ze krijgen veel omdat ze de laatste in de rij van neefjes en nichtjes zijn. Dus ik heb echt van alles, van Hema tot C&A tot Mexx tot Ralph Lauren en Noppies en alles daartussen.
Jee...een weekendje niet geweest & nu dit! Gefeliciteerd Moon. Hoop voor je dat alles snel goed mag gaan! Onze dochter was met 36+4 2460 gram. Ze moest in totaal 12 dagen blijven. ... Hou je taai meis. @ ikke..ja ben wel wat rustiger maar ik baal zoo erg. Hopelijk is hij vlg week dinsdag bij gegroeid. .. Die harde buiken blijven vaak komen, maar t doet (gelukkig) nog niks.
Wow wow wow we hebben gewoon al een baby! Moon83 gefeliciteerd met Daan! Ik ben nog echt helemaaaaal niet bezig met bevallen. Denk serieus dat ik de laatste van hier ga zijn. Morgen nog 1 dag werken en dan heb ik ook eindelijk verlof en ga ik langzaam aan eens een vluchttas pakken en eerste pakjes van de dame uitzoeken enzo. Ik denk zomaar dat ik daar nog meer dan voldoende tijd voor heb. Vandaag echt in janken uitgebarsten op mijn werk, ik zit er ZO doorheen. Nog één dagje, nog één dagje, nog één dagje, nog één dagje. Na morgen kom ik hier vaker. Het is nu echt even teveel voor me.. Liefs voor iedereen.
Dag lieve meiden, Jeetje ik schrik me rot... Eerste baby geboren ! Van harte gefeliciteerd Moon ! Hopelijk gaat alles goed met Daan en mag ie gauw mee naar huis !! Verder bij iedereen alles goed? Hier lijkt buik ook onrustiger te worden...nog steeds menstruatieachtig gevoel en regelmatig zeurend gevoel in onderrug . Beeb lijkt ook rustiger te worden! Voel der nog wel hoor...dus geen paniek! Verder weinig slapen dus erg moe! Babykamer en babytas staan klaar in de maxicosi...morgen toch maar mijn eigen tas ook inpakken... heb een beetje de kriebels te pakken nu! Oh sorry voor de knuppel Moon Aan alle andere die lekker geslapen hebben dankzij mijn knuppel... graag gedaan hihi Zo lekker douchen en met een kop thee op de bank en lekker vroeg naar bed... Sorry dat ik niet uitgebreider gereageerd heb maar ben zooo ontzettend moe! Tot morgen! Xx
@moon gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon daan. En fijn dat het allemaal goed gaat. @vluchttas krijg er helemaal de kriebels van moet zelfs nog dingen halen misschien morgen toch maar doen. @Amezen knuffel voor jou. Ik kan me heel goed voorstellen dat het nu echt teveel word. Gelukkig nog 1 dagje en dan heb ook jij lekker verlof. @hier echt zo slecht geslapen vannacht en Mirre was ook nog eens heel vroeg wakker dus beetje moe nu. Vanavond maar lekker op tijd naar bed.
Wat zijn jullie toch vreselijke kletskousen haha gewoon niet bij te houden. Moon: huh? Al bevallen, de 1e baby van het topic. Van harte gefeliciteerd net jullie zoon. Hopelijk blijft hij het goed doen en mag hij snel mee naar huis. Leuke naam ook! @ shoppen: heerlijke bezigheid! Voor zowel mezelf als dochterlief en baby. Baby heeft al een uitgebreide garderobe. 1e pakje is van z8 newborn. Dat vind ik zo"n lieve collectie. Heb daar meerdere setjes van geshopt. Verder ben ik voor de kleintjes fan van bfc, lief!, Hema, noppies, name it en feetje. Dat ligt dan ook in de kast nu. Dochterlief heeft ook een hele kast vol, eigenlijk teveel zelfs: z8, Hema, name it, mimpi, tumble And dry, carbonne, dutch design bakery, noppies, babyface, jottum, nono etc. Ben wel van de merk kleertjes maar shop idd net als bloemm zegt slim. Maar een paar dingetjes nieuwe collectie en verder sale. Soms shop ik ook al een jaar vooruit. 😃 Tot nu toe de maat nog altijd goed gegokt. Nesteldrang: heeft hier ook toegeslagen zeg pffff, vandaag naast gewone huishouden zoals was, wc's , stofzuigen etc. Ook alle keukenkastjes gesopt en opgeruimd, kamer dochterlief helemaal gesopt, babykamer opgeruimd en een deel vd vluchttas ingepakt. Ben echt helemaal op nu. Deze en volgende week nog paar daagjes werken en dan klaar gelukkig. Want wil kasten van ons en dochter ook nog uitsoppen en opruimen en zomerkleding erin en winterkleding uitzoeken.
Hi meiden, @moon, 2 weekjes, zal vast een eeuwigheid lijken te duren....hoop dat de tijd vliegt voor jullie en jullie Daan gauw mee naar huis mogen nemen! @kleertjes, lief (alleen met korting), uhh hema, zeeman, prenatal en hoop ook gekregen, ook 2e hands @ego De harde buiken van vanmorgen zijn weggetrokken, duurde maar kort gelukkig. Toen kwam ik thuis van hightea, was toch best moe dus ik zat ff rustig, zeurbuik wel weer begonnen, maar goed, mini was erg druk vanmiddag ook (wel gezellig hoor ) Anyway, kwart voor 6 begonnen de harde buiken weer. Om 6 uur ben ik op mn zij gaan liggen en geprobeerd toch nog even dutje te doen, maar ben uiteindelijk maar de harde buiken gaan timen. Een uur lang kwamen ze elke 2,5 tot 5 minuten en duurde gemiddeld 1,5 minuut, echt pijnlijk waren ze niet, maar ook niet geheel pijnloos. Net even wat vervelender dan normaal... Na t uur zakte t wel weer wat af, kwamen ze zo om de 10 minuten, maar omdat t al wel langer dan uur bezig was heb ik toch maar de vk gebeld omdat ik toch niet echt op mn gemak zat. Omdat t inmiddels aan t afzakken was denkt ze dat t voorweeen waren of indalingsweeen ofzo, en ze kwam liever niet voelen omdat dan t eea geprikkeld kan worden... Dus kreeg advies om 2 pcm's te nemen, kruikje op mn buik te leggen en morgenochtend even voor de zekerheid urine inleveren bij de ha. (Ds straks niet vergeten even alvast potje klaar te zetten voor morgenochtend hihi) En als de weeen (vk noemde ze zelf zo) weer terugkomen en weer om de 4-5 minuten komen moet ik weer bellen. Dus nu heel af en toe nog harde buik, net 2 pcm's naar binnen gewerkt en ml is nu kruikje aan t maken voor me wel heel lief, hij heeft ook mn tosti's klaar gemaakt kon ik even op de bank blijven. Maar alsof die harde buiken nog niet genoeg waren had ik net ook 20 minuten menstruatiekrampgevoel wat doortrok naar mn benen (hebk altijd met menstruatie...ben daarom ook eigenlijk wel beetje bng voor beenweeen), maar dat was dus constant en duurde dus zo'n 20-25 minuten en is nu weer weg. In de auto vanmiddag ook 2x soort krampachtig gevoel onderin, maar had net zo goed mini kunnen zijn ...kon t niet goed beoordelen In elk geval, ik doe vanavond helemaal niets meer behalve t noodzakelijke opstaan om te plassen en af en toe wat verschuiven voor mn drinken (moeten echt eens dienblad kopen, kan ik t gewoon naast me op de bank zetten ). Sorry dat ik even niet op de rest reageer, ik ga morgen echt de laatste dingen halen voor de vluchtkoffer en wasjes draaien, kan ik de koffer zo snel mogelijk wegzetten... Baal nu ergens wel dat ik niet weet of ze iets gedaan hebben zeg maar, maar moet er maar op vertrouwen dat dat helemaal goed gaat
Hi Ladies, Moon bevallen!! Wil het toeval dat ik een mail in mijn inbox heb van de eerste van de ZW gym die bevallen is van Daan!!!!!!! Grappig om er op deze manier achter te komen dat we hier allebei op t forum zitten haha! En bij elkaar in t stadje wonen. In de mail stond trouwens zelfde info als hier, dus volgens mij verder geen andere bijzonderheden! Bijna iedereen verlof nu? Vluchttassen klaar? Ego: heb helaas weer opvlamming van mijn crohn, zit aan een prednison kuur. Na de pasen gaan ze kijken of mijn bmm rijp gemaakt kan worden, maar als ik het zo lees denk ik dat velen dames mij hier voor gaan met bevallen, want ik zat bij mijn eerste zoon met 41 weken nog pot dicht!
Wat een verschil he... onze oudste is met 36+5 geboren, woog 2646 gram en mocht na 2 dagen weer naar huis... Verschilt zo hoe het gaat, misschien gaat het wel zo goed met Daan, dat ie ook wel eerder naar huis mag...