16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @bloemm, wat naar zeg, het is altijd vervelend als je kindje wat heeft en je kunt er zelf niets aan doen om de pijn te verlichten.

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @ego, ik ben helemaal kapot. Beetje te veel gedaan tijdens mijn verlof tot nu toe denk ik ;) En vandaag gezellig een high tea doen met een vriendin, zou ik ik daar ook harde buiken van krijgen? Zou het aan de high tea liggen? :D

Het hielp trouwens ook niet dat mijn prachtige mooie lieve schattige kleuterpuberende schoolgaande dochter van 4 vanmorgen een 20 minuten durende woede uitbarsting had omdat ze de sokken die ik gepakt had niet mooi vond ;)

Wacht maar dames die voor de eerste keer zwanger zijn of kleinere kinderen hebben, op een dag word je wakker en is je lieve baby in een monster met een eigen wil veranderd :D

3. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen,

ach bloemm wat naar, veel sterkte met haar.
    Ben je al een beetje van de schrik bekomen?
    Ik heb het ook een keer gehad, was op 6 juni (10 juni ben ik bevallen) m'n dochter had een bord op haar teen laten vallen, moesten ook naar het ziekenhuis..nou stond ik daar op de gang ontzettend hoogzwanger en hoorde m'n meisje krijsen, gillen zo hard toen ze de foto gingen maken...wat is dat hartverscheurend... weet dus precies wat je voelt.

Hier, 2 zieke kindjes thuis.. hopelijk zijn we snel van al die ziektekiemen af zeg.. word er niet goed van.
    En normaal gesproken kan ik veel rust houden voor m'n bekken, maar nu was m'n man zaterdag, zondag, maandag ziek, vandaag ben ik alleen met de kindjes thuis, morgen zou m'n schoonvader oppassen maar die moet plots werken, donderdag weer alleen thuis met de kids, en dan vrijdag eindelijk een dagje om te rusten. Vind het super om met m'n kindjes te zijn hoor, dat maakt me niks uit, maar ik kan dus bijna niks en dat is rot voor hun (zo voelt het althans) Merk het supergoed hoor, heb nu zoveel pijn...maar ja ff doorbijten nog. Alles komt wel weer goed :D :D

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha Juul, mag jij nog kleding pakken :$ zelfs ons
    2 jarig monster laat dat al niet meer toe...

@Bloem, wat schrikken zeg! Hopelijk is ze goed de nacht door gekomen!

@Moon, dikke knuffel!

@bfg, fijn dat de kleine al zo goed lijkt te luisteren :)

@Isaa, grappig hoor om er zo achter te komen!

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Joehoe!!!
    Babybroertje ligt niet meer in stuit.
    Er zijn geen garanties dat hij niet terugdraait maar hij zit in ieder geval met zijn koppie in het bekken.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Yeah! Das toch een hele opluchting!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Leuk he:D

En tja harde buiken van een high tea, je zou het vandaag even kunnen testen. Als je harde buiken krijgt kan je beter niet high tea-en in je verlof:p

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wat een supernieuws!

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @frommel, gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk!

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Bloem: getver zeg! Wat zal jij zijn geschrokken :( Knuffel voor je kleine meid.

Minnie: beterschap! Ik vind ook dat het maar eens klaar moet zijn met die vieze ziektekiemen. Kom maar op met dat voorjaar!

Frommel: gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Juul: ik vind mijn monsters geweldig! :D Zou het niet anders willen. Lekker driftbuien en zo. Laat ze maar lekker een pittig karaktertje ontwikkelen! :p

Hier: saaie dag. Straks even kijken voor een zomerjas voor mijn oudste. Ik baal wel, ik dacht mooi 2 jongetjes te hebben uit de zomer (augustus en juli) en die dus fijn elkaars kleding aankonden. Mooi niet dus.. Aiden had toen hij 1,5/2 was maat 92 van jassen en zo en bij Kyran is zelfs 86 nog ruim. Heb nu voor hem de zomerjas van toen Aiden 9 maanden was, in maat 80. Maar die is eigenlijk dan weer nét te kort. Pfff. Aiden is nu 3,5 en voor hem moet ik dus nu al 116 hebben. Kyran is net de 80 cm voorbij. Echt 2 uitersten.

11. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Pookie: wat fijn dat hij gedraaid is!

Frommel: gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Hier: zit te wachten op mijn bedklossen. Die worden tussen half 11 en half 2 gebracht. Daarna ff naar m'n ouders en verder lekker niks. Alweer 36 weken vandaag! Wat gaat het snel! Vrijdag de groeiecho. Ben zo benieuwd hoe junior zich ontwikkeld heeft!

12. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Wat fijn pookie!!! Nu hopen dat ie zo lekker blijft zitten

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb alvast een voorproefje gehad van de fotoshoot van gisteren!
    Echt leuk!

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    In m'n album heb ik er nog een paar neergezet :)

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mooi mone!

16. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Leuke foto mone! Ik hoop dat mijn buik er morgen ook mooi op komt want die is half zo groot;)

Pookie, fijn zeg dat hij gedraaid is! Nu maar hopen dat hij het lekker vind liggen zo..

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Als ik zo lig mocht ik hem "opblazen" :D helpt!

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Oh gaaf mone!!
    Als ik zo ga liggen zie je niet eens dat ik zwanger ben hahaha, hele mooie foto!!!

19. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi Mone, en idd wow wat een buik! en ik dacht dat de mijne al groot was!

Ik ga zo naar het ziekenhuis voor een rondleiding, in het engels nog wel :) ben zeer benieuwd, ook naar evt andere hoogzwangere expat stellen die ook op komen dagen :D

En met al die babyspullen hebben we een ernstig tekort aan kastruimte, dus misschien nog maar even naar het grootste meubelwarenhuis van Zweden :D

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wha...ik zie nu dat het laatste hokje van m'n banner in gebruik is.....tja en dan bedenk ik me dat ik over 3 weken gewoon ons meisje in m'n armen heb.....vind het toch weer spannend!

Deel Deze Pagina