@bloem; hoe is het nu met Mira?? En met mama? Gebruikt ze haar armpje alweer? @Mone; het laatste hokje, leuk. Nog 25 dagen bij mij tot de due date maar dat kunnen er ook weer 35 worden Ik stel mij er nu weer op in lekker over tijd te gaan. @tumtum; wat luxe een speciale rondleiding voor expats..... Zouden ze dat bij ons zh dan ook in het turks doen? Engels zou ook best handig zijn, ons dorp is behoorlijk internationaal merk ik de laatste tijd. Op het kdv zitten ook een aantal 2 talige en zelfs 3 talige kindjes. Arm kippetje hier is nog steeds erg verkouden. Vanmiddag hebben we zowaar samen een uurtje gedut op de bank. Hopelijk is ze morgen meer opgeknapt want ze schopt mijn schema danig in de war
Buddy bericht quote: "Daan ligt nu aan de beademing, trilbeademing. Dit omdat hij toch niet goed genoeg reageerde op de normale beademing. Dit is de meest intensieve manier van beademen, tot nu toe lijkt het goed aan te slaan, maar hetblijft afwachten... Hij krijgt antibiotica ivm een infectie, hopelijk is dat wat hem zo ziek maakt en hebben ze de oorzaak te pakken... Erg spannend allemaal dus, ze vinden hem wel heel ziek..." einde quote einde buddy bericht
O'jee moon, Geen goed nieuws dus. Hopelijk gaan de meds snel hun werk doen. Verdorie het is toch best al een grote jongen! Zet hem op.
Duim duim moon, ik hoop dat het snel aanslaat. En tril beademing is zo naar om te zien, een dikke knuf voor jou en moonman.
Oh bah.. Jij hebt het ook meegemaakt dus.. Dat voor die deur van de röntgen kamer is inderdaad vreselijk.. Mijn hart doet er nog steeds pijn van als ik eraan denk.. Balen dat je meiden ziek zijn! Beterschap, hoop dat ze snel beter zijn! En balen dat je niet kan rusten nu.. Arme jij! Dikke dikke knuf! YES!!!!!!!!! Dat is nog eens goed nieuws Oh ja, dat is balen ja!!! Zo zie je maar weer dat ieder kindje anders is.. Wat een super leuke foto! Jij ook beterschap met je kleine meid! Hele dikke knuffel voor Moon! Ik denk aan jullie.. Hopelijk slaat het allemaal aan!!!!! Ja, ik geloof dat ze hier niet zo'n raam hebben.. Echt balen! Maar wel fijn dat je moeders altijd binnen laat.. Hier; Mira doet steeds meer met haar hand.. Af en toe zie ik haar denken, en dan gebruikt ze toch haar 'normale' hand.. Voor de rest komt ze zo tussen het spelen door bij me en zegt ze dat ze au en pijn heeft.. Maar voor de rest doet ze het best goed.. De zetpillen lijken ook te helpen in ieder geval. Vannacht ging ook best goed, een paar keer was ze huilend wakker en riep ze me, maar eventjes bij haar blijven was eigenlijk al voldoende.. Gelukkig genezen kindjes veel sneller zeg! Voor de rest gaat alles goed hier hoor, beetje last van maagzuur; bleh!
Jeetje moon, wat heftig! We denken aan jullie! Mone, mooi hoor die foto! Bloemmm, wat zielig voor je dochtertje, en ook voor jouw mamahart dat je er op zon moment niet bij kunt zijn. Heeft ze nog veel pijn? Bfg, hou de kleine nog maar ff warm binnen Nog harde buiken nu? Tumtum, veel plezier vanavond De rest en ik ff kwijt... Bedankt voor de felicitaties allemaal Heb vrouwlief gisteravond verteld wat we gingen doen, zodat ze ook nog ff mee kon doen met de voorpret..Ze was meteen erg enthousiast aan het medenken, en de fotoshoot was vanmorgen dan ook erg leuk! Dochterlief had er minder zin in... mja, dat heb je als je 2 bent.. ben erg benieuwd naar de foto's, hopelijk zit er een leuke bij Donderdag hebben we een afspraak om ze uit te zoeken/bestellen. Wordt nog een drukke dag donderdag, eerst echo, dan gyn, foto's uitzoeken en dan smiddags weer naar het ziekenhuis waar ze met ons gaan bespreken wat de gevolgen kunnen zijn van de zwangerschapsdiabetes na de zwangerschap, en hoe we de kans op diabetes kunnen verkleinen.. Vandaag ook iets veel gedaan. We wouden nog ff naar het winkelcentrum, maar was al heel snel te veel. Uiteindelijk alleen luiers gekocht, en wat verzorgingsspullen voor in mn koffertje.. Nu nog een koffertje klaarmaken.. stel het steeds uit Straks de laatste yogales. Ben benieuwd met hoeveel we nog zijn, want de helft is inmiddels al bevallen (en allemaal voor de uitgerekende datum!)
Moon: ach jeetje, wat spannend! Hoop voor jullie dat de ab aanslaat en dat jullie kleine man zich er goed doorheen vecht. Sterkte!!!!! Frommel: wat fijn dat de shoot leuk was! Erg leuk idee ook. Veel plezier met de yoga! Bloemmm: fijn dat Mira weer een beetje opgeknapt is! Amezen: heerlijk hoor, verlof!!!!!! Vluchttas: wilde ik ook mee aan de slag, maar ben er nog niet aan toe gekomen eerlijk gezegd. Morgen maar eens ff goed voor gaan zitten Heb de lijst die hier voorbij kwam uitgeprint en ook een lijstje van de kraamzorg, dus dat komt wel goed. Verder: net een adreslijst opgesteld voor de kaartjes. Waren we eigenlijk nog niet mee bezig geweest Dus was wel een keer nodig! We komen tot nu toe op 35 kaartjes, maar ik ben er nog wel een paar vergeten denk ik. Vrijdag de extra groeiecho, ben heel erg benieuwd! Hij/zij is in ieder geval nog steeds druk aan het feesten in m'n buik, dat zit wel goed. Ook kreeg ik van m'n mams te horen dat m'n buik gezakt was. Had ik zelf ook al een beetje gedacht, maar toch fijn dat iemand anders dat ook ff ziet!
He bah, wat vervelend en spannend voor jullie Moon. Heel veel sterkte & een dikke knuffel voor jullie. ... @Bloem, wat erg voor Mira...Gelukkig niet gebroken. Mijn hart breekt ook als mijn dochter pijn heeft @ frommel, gefeliciteerd met jullie trouwdag! @ iedereen knuffel voor jullie allemaal!
@moon, heh dat is niet t nieuws waar je op zit te wachten ik hoop dat t allemaal goed (en snel) aanslaat!! *duimduimduim* @pookie, jeeeej! niet meer in stuit! ik ga voor je duimen dat ie keurig zo blijft liggen! @geranium, oohhh luxe worden die gewoon bij jou bezorgd!? wij moesten ze ophalen....hihi @yoga, ik kan door blijven gaan tot aan de bevalling in april moet ik losse lessen betalen als ik dat wil (ben nog steeds benieuwd of ik dat ga halen)... @hier, vannacht toen ik na de midnightsnack weer in bed lag weer 3 krampen gehad (komt in 3en ofzo, geen idee haha), maar daarna stopte t gelukkig weer vanmorgen urine langs HA gebracht, geen blaasontsteking, dus t waren echt voorweeën. daarna naar de winkels gegaan om de laatste dingen te halen, dus geloof dat we nu echt alles in huis hebben (bestelling bij prenatal inmiddels ook verzonden, dus zal vast deze week nog binnen komen ) heb wasjes gedraaid vanmiddag, dus morgen kan ik de vluchtkoffer gaan vullen! dan ligt er nog een klein restje gekleurde was van mini, maar daar zitten geen "spoed"spulletjes meer tussen verder, zo lang als ik zit of lig is mn buik rustig, maar zodra ik mn buikspieren ook maar een beetje aanspan reageert alles meteen. heb vanmorgen ook dienblad gekocht, dus kan nu gewoon drinken op de bank zetten, scheelt weer x aantal keren onhandig doen haha mn vriendin had ook best veel last van voorweeën, en ik ga er vooralsnog maar vanuit dat ik het nog wel vaker zal hebben. ik hou gewoon in de gaten hoelang t duurt enzo en kan altijd lekker onder de douche gaan zitten heb t idee dat mini dat ook altijd heel fijn vind (vannacht waren echter wel echt pijnlijke krampen, ipv t normale "harde buik gevoel" zeg maar, dusss maar ach ) en de volgende? we zullen t zien ze komt wanneer ze komt, maar ik geef er nog niet aan toe zeg maar ze mag nog even 1,5 week blijven zitten waar ze zit hebben we hier ook nog even tijd om t huis gereed te krijgen voor dr komst hihi (overigens in clubje ook hier van zp ben ik wel de volgende van de actieve schrijvers heel gek idee!)
@moon sterkte! We denken aan jullie en hopen dat kleine Daan zich hier doorheen vecht! @frommel gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag en fijn dat de shoot zo leuk was! @bloem hoe ist met kleine Myra? @hier vannacht nauwelijks geslapen ...buik is erg onrustig en regelmatig harde buiken...buik ook hier flink gezakt! Verder rustig dagje met lekker bankhangen ! Fijne avond iedereen! Liefts, xxx
@ Woerdie; hmm harde buiken, niet echt fijn! Het slapen herken ik. Knuffel meisje!! Rustig aan doen! @ Frommel; als je de vluchttas inpakken steeds uitstelt, komt ie nog lange niet (zegt mijn pa altijd haha). Ik stel het ook steeds uit om hem opnieuw in te pakken.. Fijn dat de fotoshoot zo leuk was, hopelijk ook wat mooie fotos hihi. (nog gefeliciteerd trouwens, beetje laat) @ Bloem; sorry voor de late reactie maar wat ontzettend sneu voor Mira en kan me voorstellen dat je helemaal geschrokken was.. Maar fijn dat ze het goed doet nu.. Zielig is dat voor die kleintjes.. @ Maagzuur; wordt er helemaal kriebelig van... Er gaat wel 1 fles antagel per week erdoor heen lol... @ Pookie; heerlijk samen dutten... hopelijk is ze snel weer beter!! @ Mone; je wordt met 38 ingeleid toch? Da's al over 2 weken he en niet over 3 hihi. Mooie foto trouwens!! @ Tumtum; hoe was de rondleiding? @ Geranium; en lukte het met de bedklossen hihi? @ Skatje; was het nog gelukt voor een zomerjas? Ik hoop hier dat de kleintjes ook wel een beetje in dezelfde maat zitten, maar ja zoals ik jou hoor, kan het dus nogal wat schelen.. Ze schatten dit kindje kleiner (klein koppie) dan Niek (en lichter). Maar ja het is nog maar te zien of dat echt zo is natuurlijk. Niek heeft een beetje wat korte beentjes maar goed ik ben zelf ook maar klein. @ Pookie; yeah niet meer in stuit, fijn.. scheelt toch weer een hoop stress he! @ Minnie; knuffeltje, ik herken de pijn aan je bekken, da's echt klote.. nog ff volhouden.. @ Juul; whahaha ik moest lachen om je monster berichtje.. Hier ook een monstertje. HIj begint steeds meer een eigen mening te krijgen en is echt een driftkikker.. Dat wordt nog wat als de kleine er is hihi. @ Fleurop; waaaa ook al over 2 weken.. spannend!! @ Elina; hopelijk aanstaande nacht een betere... knuf! @ Ego; hier weer controle gehad vandaag en een spuit.. Kreeg een verloskundige want mijn gyn moest met spoed naar de ok. Hopelijk zie ik haar volgende week nog wel, want dat vind ik wel prettig. Die week daarop moet ik dan weer bij die VK en dan gaan we mijn bevallingsplan bespreken (voor zover ik dan nog niet bevallen ben natuurlijk). Vind het maar apart, ik moet nu allemaal dingen doen die ik niet gewend ben haha. Net zoals klossen... Moet ik volgende week geregeld hebben, toch maar een keer doen dan!! Oeps hihi. Ze was verder erg tevreden, kindje groeit goed, hartje klonk super. Bloeddruk wel tegen de 100 aan en dus wel echt te hoog. Maar ja zolang ik geen klachten daarvoor heb, doen ze daar niet echt wat mee. Heb een slechte nacht gehad afgelopen nacht dus hopelijk vannacht weer wat beter!
@Maartje, 3 wk is zelfbescherming, want ja over 16 dagen ben ik 38 weken, maar 38w6d noem je ook nog 38 weken
Ja oke hihi... Maar ik wil dan gewoon 38 +0 of max 1 hihi. Moet maar gewoon wanneer hoor je de datum eigk?
Waarom mag je niet 40 weken zwanger zijn bijvoorbeeld Maartje? Heb net een hele was weg gestreken.. Liep er al dagen langs en heb me er nu maar aan gewaagd haha.. Ben nu bezig met het ordenen van Mira's kast, alle nieuwe kleertjes erin en alles even netjes maken.. Kan manlief haar straks makkelijk aan kleden.. Haha Ik ben zoooooooooooooooooo benieuwd wanneer het hier begint.. Bij Mira begon het volgende week al! Die gedachte vind ik wel heel spannend hoor
Ik hoop donderdag..... En hier kun je dan s morgens bellen of er plek is...en er kunnen / konden max 2 inleidingen gepland worden per dag....