Ff wat anders. Ik heb enorme zin in macdonalds en baaal echr datk niet in de auto kan stappen om het te halen hihi
Even bellen Butterfly? Nu heb ik ook trek in de Macdonalds..... Thnx he Maartje! Manlief is net weg naar zijn werk, oftewel ik kan de Macdonalds nu ook wel vergeten Mooie buik skatje! Die 27 uur zegt trouwens ook helemaal niets hoor.. Ik ken ook genoeg vrouwen die binnen 3 uur bevallen zijn maar er heel erg op terug kijken.. Ik ben dan wel in 27 uur pas bevallen, maar kijk er erg goed op terug.. Zou ondanks dat het zo lang duurde tekenen voor nog zo'n bevalling! Ik ben bezig met mijn vluchttas
Ja ik vond zo kort echt niet leuk ! Oh bloem nu heb ik een mede staander hihi. Hier wel een auto maar zal niet zo verstandig zijn hihi
Dank maartje. Glukkig loop ik nog in mijn pyama en ben te lui om me aan te kleden, anders zat ik nu in de auto Ik denk dat ik morgen mijn tas even klaar maak voor ik naar de gyn ga. Zo rond deze termijn stap ik altijd met tas en al in de auto op weg naar een reguliere afspraak. Door schade en schande wijs geworden
@Frommel, wat vervelend van dat dropje! En gewoon vragen hoor of ze al een datum willen afspreken....enne hoop idd dat het niets over jouw bevalling zegt. @butterfly, ik kan alleen maar zeggen luister naar je lichaam en vertrouw op je instinct, het is vervelend ml uit z'n werk te halen, maar het is ook (en mijns inziens veel vervelender) vervelend als hij de bevalling mist.....zeker als het zo snel met je gaat...... @Juul, ik hoop met je mee hoor! @skatje, mooie buik! @volgende bevalling....tja ik heb thuis ontbeten en was op tijd thuis voor het avondeten de 2e keer (ze is om 12:42 geboren, vliezen om 8u gebroken) is ook best grappig als ik de foto's terugkijk...bij P. Heeeeeeeel veeeeel foto's ook in allerlei persstanden (heb ruim 2 uur geperst) en bij J. 3 foto's (incl 1 lollige met thermometer in m'n mond) en de 4e met kind.....
Ik heb al dagen trek in een appelbeignet....... Zo niet eerlijk. ALLES STAAT HIER OFFICIEEL KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even mijn strepenbuik showen Alleen vanmiddag nog werken en dan eindelijk verlof!!!!! En toch ook een gek idee... over 2 weken waarschijnlijk bevallen!
Zo en de rest van de dag doe ik echt helemaal NIETS! Ik ga nu lekker even douchen terwijl Mira slaapt en daarna een donut eten met een hele grote beker chocolademelk.. Dat heb ik verdiend
Mooie buik Fleurop! Butterfly, beter nog een keertje voor niets als straks op de bank bevallen toch? bellen dus! @mc donalds: Mijn vriend is eergister begonnen met een geen koolhydraten dieet voor 2 weken, want hij vond het de spuigaten uitlopen met z'n eigen zwangere buikje. Maarja, het duurde gister nogal lang in dat ziekenhuis, dus toen we rond 8 uur terugreden had ik HONGER, en ja we kwamen toch langs de burger king. Ik heb voor zijn neus een heerlijke whopper piñata op zitten eten, en hem verteld dat ik m op zich wel lekker vond, maar dat het meer zijn soort broodje was door alle pepers die erop zaten. Daarnaast heb ik m nog 10x een hapje aangeboden, en halverwege zelfs gezegd dat ik vol zat. Hij heeft het keurig weerstaan, maar ik was wel heel erg gemeen heh
Oh tumtum, wel gemeen. Maar ik heb deze zwangerschap ook zo'n trek gehad in eten met pepers....heb subway broodjes kip teryaki met extra veel pepers verslonden Hier sneeuwt het ook. Ik heb de kachel maar weer eens aangestoken. Lekker he, verlof in het voorjaar?
ik kan mij jaren herinneren waarin ik lekker in maart in het zonnetje uit de wind op ons balkon kon zitten, terwijl de winter veel strenger geweest was als afgelopen jaar... maar nu...hier sneeuwt het niet alleen, t is ook nog eens -10! Zelfs in de winter dat we van eind oktober tot eind maart sneeuw hadden was het nu al veel warmer en grotendeels weggesmolten!