Sneeuw!! Grrrr houd die winter nou nooit op. @ tumtum; wat gemeen van je! En pepers, bij het idee komt het maagzuur al omhoog @ juul; hahaha, jij met je kilo paaseitjes in de week, als ze maar wel UTZ zijn Hier is mijn moeder een dagje langs en nu zitten we met zieke dochter Assepoessie te kijken. En zometeen mag ik lekker even naar de kapper.
Je kunt wel merken dat er steeds meer meiden met verlof zijn hier! Jeetje wat wordt er veel gekletst zeg!!!!!!! Net maar eens alle kleertjes voor onze beeb uitgezocht en netjes in de kast gehangen. Heb een hele lijst! Maar kwam ook tot de ontdekking dat ik eigenlijk nog wel een paar pyjama's nodig heb....... Ten minste, dat vind ik zelf! Verder denk ik dat we het aardig voor elkaar hebben. Ik heb zelfs een pakketje op MP gezet! Moet zeggen dat ik nu wel ff flink moe ben. Kruip dus even lekker op de bank met een kop thee!
Ooooohh macdonald!! Nu heb ik ook onwijs trek in frietjes met die lekkere friet saus! Zit alleen al de hele dag in pyjama met een gespannen buik op de bank dus helaas lukt dat niet. Manlief is ook niet in de buurt waarom hebben ze eigenlijk geen bezorgservice?!! Vanavond fotoshoot! Zit hard te denken wat ik aan zal doen.
Heerlijk joh even niets doen en op de bank hangen.. Liep flink achter met GTST, dus ben dat aan het terug kijken.. Heeeeeeeerlijk na zo'n drukke week
Ohh, jullie zijn zo actief! Heb vandaag absoluut geen nesteldrang of wat voorn drang dan ook. Zit nog in pyama (sterker nog; ik lig alweer in bed) Heb echt nog helemaaal niks gedaan vandaag... Er zit wel vanalles in mn hoofd hoor... maar ben echt te lui... echt erg!
oooooh ik dacht precies hetzelfde van die bezorgservice... en de enige bezorgzaak hier in de buurt bezorgt pas vanaf 16:00 grrr.....
oh ja ik heb meerdere opties maar.. ik ben er nog niet uit wat haha. 1. zelf de frietbak aanzetten maar dan moet ik dus door de sneeuw en stinkt de schuur naar t vet. 2. naar de mac rijden maar goed dan ben ik zo'n half uur heen en weer onderweg en met harde buiken is dat miss niet zo verstandig 3. frietje halen bij de friettent hier in de buurt maar goed da's geen mac en daar heb ik wel het meeste zin in hihihii.
Ik heb nog geeneens een dutje gedaan, en ben toch al vanaf 6.30 aan het werk! (nou ja, 'online' maar ook wel productief) Nu heeerlijk frisse wangetjes van het poepscheppen in de sneeuw, tussendoor een pauze genomen om mijn wollige ijslander een beetje te ontharen want ondanks de sneeuw en kou, lijkt haar vachtje toch te vinden dat het zomer wordt, en is ze enorm aan het verharen Nog even achter de computer, en dan straks naar de visboer voor lekkere verse zalm voor vanavond met een sherrysausje, omnomnom en véééél gezonder dan mc Donalds
Nou het zijn 2 worstenbroodjes geworden haha. De rest was duidelijk te hoog gegrepen Goed bezig tumtum!
Ondertussen heb ik m'n jas over m'n pyjama aangetrokken en toch even naar de mcdrive gereden. Zit nu op de bank met friet, heeeerlijk
Waahaaahaaa die blijft in mijn lijstje als een goed voorbeeld van zwangerschapstrek Proest, in de pyjama door de mcDrive
Hihi ja en ik kwam ook nog eens net uit de douche met nog mascara onder m'n ogen. Zat er ook nog eens een leuke man binnen in de mac waar ik precies tegenaan keek terwijl ik moest wachten in de rij. Of beter gezegd die tegen mijn zwervers-look aankeek... Schaamde me wel lichtelijk, maar heb toch m'n zwangerschapstrek kunnen stillen
Elina! Dat is een goeie! Had zo een actie van mij kunnen zijn! @ Ego, heb ruim 1,5uur gedommeld/ geslapen. Buiken & pijn wat rustiger gelukkig.... Als het vanavond nou weer begint & nog erger word dan moet ik van mezelf echt bellen @ verlof, merk zelf dat ik nu mijn things to do list klaar is, ik ook veel meer hier aanwezig ben! Komt natuurlijk ook door mijn iPad @ sneeuw, gewoon nog steeds hier gatverdarrie