16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Tumtum, dat is inderdaad heel vervelend. Begrijp dat je je zorgen maakt! Ze zal misschien wat meer tijd nodig hebben gehad om weg te komen, of telefoon leeg etc. Maar ik snap het hoor. Vooral op zo'n afstand kun je zo weinig. Hopelijk laat ze snel wat horen!

2. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff nou gelukkig zeg, wat een opluchting!

3. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Och tumtum,gelukkig maar zeg! :)

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Sharazed, wat zijn jullie druk geweest zeg en nog trouwens!
    Je hebt gewoon geen tijd om te bevallen haha!!!
    Wel lekker dat alles dan zo helemaal op orde is.

Ik had alles al gedaan, zoals ramen zemen keuken, badkamer enz. Maar kan wel weer opnieuw beginnen:(. Doe ik niet hoor:p

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh, ik mag het niet zeggen maar wat ben ik blij dat jij dit ook hebt! Gedeelde smart is halve smart ;) Ik heb gisteren voor het eerst een dagje rust gehad en vandaag is het weer helemaal mis. Kapper, met de auto naar de garage, moet ik woensdag weer naar de garage. Werkelijk waar, terwijl ik verlof heb en dus alle tijd van de weereld zou moeten hebben moest ik mijn agenda erbij pakken om een afspraak bij de garage in te kunnen plannen, en ik heb pas over een week tijd :$

En mijn man begon gisteren vrolijk mede te delen dat voor een project van zijn werk dat 5 dagen na mijn bevalling begint hij een paar nachten weg moet, en een paar dagen om 6 uur moet beginnen en zo. "Maar dat valt allemaal wel mee want dan kijk ik gewoon even wanneer onze ouders je thuis kunnen helpen, en mijn collega neemt ook een paar diensten over. O ja, en we hebben ook op de zaterdag na je sectio (3 dagen na de bevalling :$) een 12,5 jarig huwelijksfeest" En toen ben ik echt eventjes helemaal uit mijn plaat gegaan ;)

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh bah dat je je zo'n zorgen maakt. Laat hem direct even de navelstreng doormeten, dat is met een poep en een scheet gedaan. Ik had bij mijn dochtertje ook een slecht doorbloedde palcenta en ben nu met mijn zoontje en deze baby aan de ascal 80 bloedverdunners. Doorbloeding loopt nu heel goed en de kindjes liggen allemaal goed op groei. Misschien voor als je een derde wilt?

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Bah, ik kan me goed voorstellen dat je in de stress zit. Wat al gezegd werd, dikke kans dat het gewoon op zijn afrikaans gaat, en dat de telefoons uitgevallen zijn, of dat ze het gewoon vergeten is. Ik heb met backpacken ook in de meest gure achterbuurten van zuid en midden amerkia gezeten, en het gaat bijna altijd goed. Maar het helpt natuurlijk niet dat je zusjes vertrek samenviel met die overval op dat groningse meisje :( Ik hoop dat je snel wat hoort. En anders even op de website van de lonelyplanet (thorntree.lonelyplanet.com) vragen of wat mensen die toch in die stad zijn bij het hostel langs willen gaan, heb ik ook wel eens gedaan voor bezorgde familieleden die iets postten als ik toch in de buurt was ;)

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    haha dat zal me leren eerst de boel door te lezen en dan pas te gaan antwoorden :D Fijn dat alles goed is

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @bevallingspoll: Wat grappig trouwens dat ik bij sommigen in de top 3 sta, zo voelt het helemaal niet

@ego: toch maar even langs de kapper gegaan. Zoals mijn verlofschema er nu uit ziet was het of vanmorgen, of met uitgroei naar de OK :D

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gelukkig Tumtum! Pffff in die landen daar is het ook zo lekker veilig..

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow gelukkig. Ik ben zo te zien niet de enige inderdaad. In het begin kon ik het nog wel hebben, de doktersbezoeken, kapotte auto's (hier ook idd, 3 weken geleden) etc. Ik dacht, nou ja, is dat ook weer gebeurd. Maar nu zo langzamerhand wordt ik er echt gek van hoor. Echt iedere dag is er wel weer iets waar k de deur voor uit moet. Ik wil gewoon lekker binnen zitten cocoonen! Mn keuken soppen, beetje strijkwerk wegwerken voor de tv, dat soort dingen. In plaats daarvan ren ik de hele dag van de ene afspraak naar het andere 'to do' dingetje. :x

Klopt het nou trouwens dat het deze week goede vrijdag is? :(

12. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja, zelf naar de kapper. Dat moest k ook nog doen.......;)

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    nee joh volgende week pas!

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo dames....ik was maar even naar de gyn hoor, kon meteen weer 4 pagina's terug lezen....zo kan ik mijn lijstje toch niet afwerken....tsssss :D

Tumtum, vriendin van mij heeft een tijdje stage gelopen in afrika, en het is heel normaal als het telefoonnetwerk er een tijdje uitligt, of het water of de stroom....heeeeeel normaaal..... Fijn dat alles goed was met d'r!

Ik ben ook weer goed gekeurd.....had nog wel wat voet in de aarde....zucht....ben ziekenhuizen voorlopig wel zat.....
    Kom ik daar, nou dan gaan we even kijken, alles goed? Ja laatste loodjes etc, vraag ik of dat de kweek vandaag afgenomen ging worden...nou dat kun je zelf op de wc doen :$ (denk bij mezelf wat zijn dit nu weer voor zeer betrouwbare praktijken....) en nee hoor er zou nog geen afspraak gemaakt worden voor de inleiding en nee er werd ook nog niet gekeken of ik al ontsluiting had.....:x dus duidelijk aangegeven dat dat wel beloofd was en ik er dus op gerekend had....en ja brutale mensen.....
    Heb een cm ontsluiting en daarom is er nu een 2 daagse inleidafspraak gemaakt, o ja en de gyn heeft de kweek afgenomen!

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik snap je helemaal trouwens, ik wil zo graag lekker cocoonen! Ik heb nu ook een soort rust of zo. Eerst stond ik te stuiteren om die baby zodadelijk maar vast te kunnen hebben en nu vind ik het ineens zo gezellig, dat kleine meisje in mijn buik! Laat nog maar lekker even zitten :)

Maar heb dus nog niet eens verlof en ik wil zooooo graag mijn speelgoed soppen! Maar volgende week nog (kwijlende) oppaskids dus ik moet me nog even inhouden.

De keuken soppen heb ik in etappes gedaan; nu alleen nog het schoonmaakspulletjeskastje en de bovenste kastjes, dan is hij helemaal gedaan! Wiehoe!

Sopperdesop!

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Irritant hey dat je daar zo achteraan moet zeuren! Maar die cm is mooi meegenomen toch?

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Beter dan potdicht :) bij dl heb ik met precies 37 weken veel voorwerk gehad en toen had ik 2 cm, dus heb nog 2 weken voor een liefst dikke cm of 2 :)

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Mijn lijstje... Hmmm ff denken...

1.Elina
    2. Bloemm
    3. Maartje

En ikzelf weet nog niet haha

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nou Elina en Maartje, jullie gaan de 38 weken niet redden :D

20. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie je wel, ik dacht al. Mijn zoon beweerde dat ze morgen vrij hebben omdat het goede vrijdag is, ik dacht 'huh'? Maar had dus toch gelijk.

Deel Deze Pagina