16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja tis al zo vaak vals alarm geweest... Dus ja hoe groot is nu de kans nu wel... Met die pijn dacht ik meteen oei maar dies afgezakt dus dikke kans dat het gewoon vals alarm is hoor :)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Omg jullie kletsen echt teveel hoor :$

@tumtum, fijn dat je zusje terecht is en ze het goed maakt! (Tanzania, dat ligt toch bij australie?? Of ben ik nu helemaal de weg kwijt? Hihi..topografie is nooit mn sterkste kant geweest hoor ;))

@maartje, kan natuurlijk best wat voorwerk zijn, in bad blijven zitten of met kruikje zouden ze af moeten zakken,
    Ik moet (mag) pas bellen als t zeker een uur aanhoudt, en ook als t maar uurtje is en daarna afzakt spreken ze van voorwerk...

@poll, hihi ik word toch best veel genoemd :D, ben benieuwd! Heb zelf ook niet t idee dat t nog heeeeel lang gaat duren hoor, niemand eigenlijk die dichtbij staat :)
    Spannend!
    Maar uhhh mijn schatting dan
    1. Maartje
    2. Butterfly/monica
    3. Ikzelf

En als laatste uhhhhh moeilijk!! Durf t echt niet te zeggen wie als laatste gaat hihi

@amezen, toch ff jezelf terug fluiten hoor meid, je hoeft nstuurlijk niet gelijk hele dagen op bed of op de bank te liggen, maar hou je beetje gedeisd. Dus als je bijv de keuken sopt ofzo, daarna ff uur pauze op de bank, en dat je dus uiteindelijk een halve dag actief bent, en een halve dag rust, zo doe ik t ook, ook omdat ik niet meer kan doen dan een halve dag actief haha

@verlof, ik wil alleen maar slapen, slapen en slapen :)
    Ben zoooooo moe :)
    En ik heb echt niks te klagen, want ik slaap hartstikke goed, zowel 's nachts als 's middags hihi, dat wordt echt afkicken

@hier, sinds uurtje of half 6 ofzo wat onrustige rommelende buik, zo maar even douchen, vind mini vast ook lekker en mn buik ontspant dan misschien ook beetje :)

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik heb bij mijn eerste 2 kinderen allebei een sectio gehad dus nu mag ik niet meer natuurlijk bevallen.

En is niet ongeinterresseerd hoor, er wordt hier zoveel gekletst dat mij er ook wel wat tussendoor glipt ;)

4. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het rommelt nu bijna 2,5 uur. Ik mag wel eerder bellen dan een uur mja in een uur gebeurd er niet zoveel. Bij niek ben ik enorm snel bevallen omdatk toen al 2 cm ontsluiting. En nu niet als het goed is!

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Zal ik me even aansluiten bij de club en zeggen dat je moet bellen? Laat ze er naar kijken of dit voorwerk is of dat je gewoon ligt te bevallen nu. Dus bellen. Luister naar mama Juul ;)

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Oké! Nu snap ik het Juul!

Maartje, doe niet zo eigenwijs en laat er even naar kijken. Die mensen werken daar 24/7

7. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja weet je hoe gedoe dat steeds is... Moeten we weer iemand regelen voor niek... Ik beloof dat als t zo blijft ik over een uur bel... Dan weten we ook of het wat doet... Beloofd!!! Maar 2 weken terug was het ook ineens weg na 4 uur... Dus hier zegt het niks. Komt goed lief dat jullie bezorgd zijn

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dan doe ik met je mee. Volgende week woensdag mijn laatste werkdag.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuke 1e pakjes zag ik voorbij komen. Hier 1e pakje van z8 newborn, maat 50. Hopelijk past het want vanmiddag naar vk geweest en buikje en hoofdje liggen op 37w. Dus beeb is vrij groot. En heel goed nieuws: beeb is gedraaid en als ik het goed begreep zelfs een beetje ingedaald.

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik zag ook super leuke eerste pakjes!
    Hier is het eerste setje van Noppies!

Hier ook harde buiken hoor :D
    Maar geen pijn of regelmaat ofzo.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @maartje; Zoals ik al op whatsapp zei; ook ik vind dat je moet bellen :D
    Maar je weet het zelf het beste natuurlijk..

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sterkte met de harde buiken meiden.

Missiemaartje: ik vind ook dat je moet bellen maar zou het waarschijnlijk zelf ook even afwachten dus begrijp je wel. Sterkte!

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Moet heel eerlijk zeggen dat ik dus ook zo redeneer als het om mezelf gaat....
    Hou het iig goed in de gaten meis ;)

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Maartje, kan de babyfoon niet "even" bij de buren? Vervelend dat de vk niet even kan komen kijken of er al wat gebeurd.....en tja volgens mij kan je er gewoon niet tegen dat ik al een cm ontsluiting heb ;)

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Maartje bellen!
    Strax duurt het wel langer dan 4 uur en kan je niet meer vervoerd worden. Dat wil je ook niet.

@ hier; ik begin denk ik ook wat incontinent te worden. Ik was aan het strijken en voel steeds wat lopen lijkt wel. Nu maar een groot inlegkruisje ingedaan en even goed leeggeplast en eens kijken of dat gevoel blijft.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mone?! Heb je ontsluiting???

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En wat is dat met mannen met baarden op het moment....ze duiken in iedere reclame op.
    Ik vind het niet totaal onaantrekkelijk maar mijn pookman mag het echt niet weer zover laten komen en hoe meer hij het ziet des te grager wilt hij de boel weer laten groeien.

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    1 cm...weet ook niet hoe ik eraan kom ;)

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klinkt heel gek maar ergens hoop ik dat het wel doorzet. Ik word zo schijtziek hiervan... Ga zo wel ff bellen...

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha Pookie.. Vond je berichtje grappig :D

Jeetje zeg Moneeeee :D Daar heb ik dan overheen gelezen!

Deel Deze Pagina