16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kan het me helemaal voorstellen hoor Maartje!
    Dikke dikke knuffie!

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Je bent nu wel 35 weken, dus het is volgens mij dan geen 'echte' vroeggeboorte meer.....

3. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet extreem maar wel vroeggeboorte toch?

4. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee welk merk het eerste pakje is voor de kleine. Maar het zit al een tijd lang in de koffer. Ik heb er voor de zekerheid ook nog 2 extra setjes bij, voor het geval we moeten blijven. Alles is maat 50, hoewel die van mij ook voor ligt op de groei. Maar ik denk niet dat hij straks al maat 56 heeft. (Misschien toch nog voor de zekerheid een extra pakje erbij in maat 56?)

Beval lijst, ik durf niet te zeggen wie van ons de eerste zal zijn. Ik weet alleen vrij zeker dat ik niet de laatste zal zijn.(Voor zover je daar zeker van kunt zijn) Voorlopig is nog alles rustig gelukkig hier. Want ik wil nu nog echt niet bevallen. Over de anderen kan ik weinig zeggen. Hoewel Maartje met haar weeen van daarnet een goede kans maakt om na Moon de volgende te zijn, denk ik. Maar eigenlijk hoop ik ook voor Maartje dat die van haar nog wel even blijft zitten. Vind het best heftig allemaal als ik zo van Moon hoor hoe het gaat met een te vroeg geboren kindje. Al die spanning, beademing, morfine, antibiotica etc...gelukkig doet die kleine het goed maar hoop toch dat de andere kindje niet voor 37 weken komen.

@me, verlof is lekker met ziek zijn begonnen. Ben hier weer een week aan kwijt. En mag vervolgens weer gaan opbouwen. Bah. Baal er een beetje van. Ik doe niet anders dan rust houden nu dus dat zou moeten helpen. Ik mag de deur ook niet uit tot ik volledig hersteld ben :p

5. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Maartje heb je nou al gebeld? Gaat het al beter?

Van m'n yoga clubje zijn er ook weer 2 bevallen met 33 en 35 weken..!!

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, goed dat je even gaat bellen!

@ontsluiting, ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of alle harde buiken en oefenweeen al iets hebben gedaan :) haha

Wel t gevoel alsof mn doos 5x zo dik is en een halve meter lager hangt dan normaal ofzo :D

Maar kwam eigenlijk nog even vragen of dit jullie bekend voor komt, ik heb t nu paar keer gehad als ik op mn zij lig...
    Voelt dan als een soort opvlieger die vanuit mn benen omhoog trekt, stijgt dan dus letterlijk naar mn hoofd, krijg hartkloppingen, voel me rood aanlopen en heb t gevoel alsof mn gezicht helemaal opzwelt. Voel dan ook soort druk in mn hoofd zeg maar, beetje hoofdpijnachtig ofzo.
    Doe dan altijd maar even mn ogen open en ff paar goed goed in en uit ademen en dan zakt t weer af, verdwenen sls sneeuw voor de zon zeg maar.
    Maar t is toch niet zo'n heel prettig gevoel

Komt dit iemand bekend voor? Hebben jullie dit ook? Kan dit kwaad of moet ik de vk even waarschuwen ofzo??

Heb ook regelmatig van die tintelende vochttenen en vochtvingers, mjaah das door t vocht enzo ;)
    Maar heb nu weer wat nieuws erbij, tintelende wangen ;)....
    Nu al zeker uhh kwartier a 20 minuten ofzo

Niet erg verelend, maar wel irritant ;)

Hoor t graag :)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb je dan ook een harde buik terwijl je dat voelt bfg?

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, ja is wel vroeggeboorte, maar met minder moeilijkheden dan natuurlijk bijv met 30 weken

@unexpected, helaas is moon nu een voorbeeld met een kindje die t nog niet zo goed doet met 35 weken....maar dat is heus niet altijd zo...
    Ik ben ook met 35 weken geboren en had geen beademing, morfine of wat dan ook nodig...en ik was nog wel te licht (tov Daan die een keurig gewicht heeft).

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja volgens mij wel, voelt in elk geval niet heel prettig ;), mjaah. Alles lijkt dan wel op ontploffen te staan ofzo

10. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds harde buiken om de paar min. Maar geen pijn.

11. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, mone, al een cm ontsluiting?!

Pookie, weet je zeker dat je vliezen niet zijn gebroken als er de hele tijd wat uit lekt?

Maartje, weet je zeker dat je er al klaar voor bent?

Het lijkt wel alsof ons forum haast heeft om de kleintjes op de wereld te zetten! :D

12. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Als je voor 37weken bevalt noemen ze dat prematuur. ...

@bfg. Mijn doos is ook opgezet enzo :D

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Vroeggeboorte - Gynaecologie.nl

:) hier zeggen ze dat het een te vroege bevalling....
    Maar goed het is wel internet en ik weet niet hoe gyns hier over denken :)

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik heb dat ook BFG, ook bij Mira. Hoort bij mij bij het 'harde buiken krijgen'!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik denk dat het voor Maartje een prima termijn is om te bevallen..
    Ik denk dat ze al blij waren met de 34 weken grens

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik weet het niet, candaar het inlegkruisje.
    Het voelt vreemd maar ik heb momenteel ook veel afscheiding dus misdchien is dat het gewoon.

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam

Dat stelt me wel gerust :)
    Vind zo gek opeens uit t niets

18. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pookie ruikt het anders? Rare vraag haha.

Ik was idd al blij met de 34 grens. Liefst nog tot 37 weken natuurlijk mja we zullen zien! Harde buiken zakken wat af gelukkig!!

19. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BFG, geen hoge bloeddruk?
    Bedankt trouwens voor de geruststelling. Schrok er wel van hoe het Daan gaat.

@Pookie, even in de gaten houden maar.

@te vroeg bevallen, Meiden, ik doe niet mee hoor! Die van ons komt pas na de 37 weken. Ik sprEek hem al toe dat mama 38 of 39 weken wel een goede tijd vindt.

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Vriendin van mij heeft net een kindje gekregen met 34w6d en die heeft 1 dag in de couveuze gelegen en was na een week thuis...dus het kan alle kanten op....

Deel Deze Pagina