16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    We hebben nogal een moeizame relatie zeg maar..
    Zij zijn het afgelopen half jaar in het buitenland geweest om te overwinteren en toen ze terug in NL belde en ik vroeg wanneer we elkaar zien was het antwoord "dat weet ik nog niet hoor. Eerst nog de auto halen, het huis doen etc."
    Je snapt dat ik me even heeeeel erg kut voelde dat ik zo onderaan de prioriteiten lijst stond. Je ZWANGERE dochter die je een half jaar niet gezien hebt?!?!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat goed nieuws van Moon!!!! Super!!!!

Ik ga zo aan de patatjes..
    Hebben jullie ook alleen maar trek in slechte dingen? Haha

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh dat klinkt niet fijn :(..
    Dikke knuf meis!

4. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Amezen, wat een nare reactie zeg! Vind dit heel erg rot voor je. Wat een k** reactie zeg. Van je ouders moet je t hebben. Mijn moeder is ook echt niet makkelijk of geweldig (heel lang en gecompliceerd verhaal) maar ze is wel betrokken gelukkig bij de zwangerschap. pff Amezen, sterkte.

5. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloem, ja heb ineens veel trek in slechte dingen, allemaal dingen die ik juist net mag met diabetes :( (gebakjes, bakken patat, zakken chips etc etc) Ik mag wel een frikandel :) maar daar heb ik dan weer minder trek in nu.

6. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Niet weer beginnen over slecht eten! Het is gebleken dat ik niet sterk genoeg ben om me dan in te houden;)

Amezen, dat klinkt inderdaad niet fijn als je ouders deze prioriteiten hebben.

Hihi ja ik heb ook geregeld sjans met mannen met m'n dikke buik. Maar misschien dat sommige het juist sexy vinden? Daarbij komt dat meestal niet alleen je buik wat groter is;)

7. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja Elina, ik denk af en toe dat mannen sowieso niet lager kijken dan die 2 koplampen.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @woerdie; wat een drama kinderen. En de ouders zeker maar denken dat je er mooi aan kan wennen op deze manier. Ik zou mij rptschamen als mijn dochter zich zo zou gedragen.
    Niet leuk!

@amezen; ohh geen hechte band dus met je ouders. Dat is jammer......of niet;)

@unexpected; er zijn zelfs mannen die een zwangere vrouw erotisch vinden! Een collega op mijn werk maakte altijd vervelende dubbelxinnige opmerkingen daarover tegen zwangere collega's!

Zo de zwarte lijnen staan op de muur. Nu dit weekend de muziknootjes afronden.

En nu de witloftaart afmaken

9. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    uh bah zo'n collega. Wat fout! :(:x

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken genoeg mannen die zwangere vrouwen woest aantrekkelijk vinden! Daar hoort mijn vent btw niet bij. Die vindt het ronduit.. Onaantrekkelijk haha!

Amezen; knuffie meis. Sta je toch weer van te kijken zon opmerking.

Patatjes; yeah hier ook straks! Met 2 snacks hihi.

Ego; net ff weer een kramp en weeeeer grote boodschap. Al de 3e keer vandaag. Wat is dat toch. Hopelijk een rustige aaf vandaag.

Niekje was enorm aant krijsen vanmiddag. Traaaanen met tuiten, geen idee waarom. Eigenwijs geweest en em zelf getild... Oeps. Werd meteen door mn lijf twruggefloten. Mja er was niemand in de buurt en je bent toch mama he!

11. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Woerdie: vreselijk zulke kids!!!! Meestal is het hier vl die dan een sarcastische rake opmerking plaatst richting ouders. Maakt niet uit waar en of we ze kennen. Kan me daar ook gruwelijk aan ergeren!

Pookie: iiiiiiieeeeee zo'n collega!!!!:$

Amezen: wat een nare reactie van je ouders! Sterkte!

Eten: vandaag bij de ikea 2 hotdogs gehad en vanavond pannenkoeken gebakken. Af en toe mag dat best.......toch???

Vraagje: ik wil straks bv gaan geven, maar het lijkt me handig om voor de zekerheid wel wat flesjes in huis te hebben. Heb er nu 2 ( pakket v/d babydump en de kruidvat) maar heb ik er nog meer nodig? En welke inhoud is handig? Oh ja, is het ook handig om voor de zekerheid een pak fv in huis te hebben????

12. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kraamzorg schrijft bij flesvoeding 2 flesjes voor. Dus als je ze als reserve wilt denk ik dat die uit de gratis dozen wel goed genoeg zijn. (en sowieso het aantal is dan goed)

13. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Mijn kraamzorg zei dat het echt niet nodig is om op voorhand spullen voor flesvoeding in huis te halen als je van plan bent bv te geven. Alles is zo gehaald en het is zonde om geld uit te geven aan dingen die je niet gaat gebruiken.

14. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ik heb van zoveel dingen last ineens... Dat ik m echt afvraag wanneer het nou eens gaat beginnen... Die harde buiken/ voorweeen die er vaker zijn, vaker een grote boodschap, wel 5 x per dag een enorme rugkramp, veel slijmverlies etc.

Herkent iemand dit als voortekenen?

Dit half half gedoe maakt me gek.

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh jeetje zeg! Wat een geklets!!!

Amezen: wat jammer dat je band met je ouders zo moeizaam is :( Beetje interesse zou fijn zijn zeg.. Knuffel!

Woerdie: oh bleh, dat klinkt heerlijk als zo'n verjaardag waarvan je blij bent wanneer hij voorbij is. Ik schop brutale kinderen ook gewoon van mijn bank hoor! Gefeliciteerd nog trouwens!

Hier: lekker gezwommen met de kids bij het golfbad in Oss. Dat is zo leuk daar voor ze!

Heb mijn bed opgemaakt met het waterdichte onderlaken over het matras. Better safe than sorry, toch? :p Vanavond eens beginnen met het inpakken van de vluchttas.

Aan de ene kant heb ik zo'n zin in de baby! Aan de andere kant vind ik het zo ook nog wel even gezellig voorlopig, in mama's buik.

Ik heb trouwens niet de illusie dat deze baby überhaupt in april komt. Mei eerder. Hopelijk niet 3 mei (moeder jarig), 4 mei (dodenherdenking, ongezellig) of 6 mei (ik jarig). 27 april wil ik ook liever niet, maar dat zou ik niet zo erg vinden. Ik ga voor 30 april, dan zijn ml en ik ook nog eens 10 jaar bij elkaar en is het de laatste koninginnedag, dat lijkt me mooi. Maar ja, daar heb ik helemaal niks over te zeggen dus ik wacht rustig af :D

Het is nu echt aftellen met z'n allen zeg! Sommige van jullie zijn al bijna 37 weken, een paar worden gepland ingeleid/ks.. Dan is het echt 'who's next?', wachten op je beurt! Spannend!

16. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje , het zou me niets verbazen als jij de volgende bent. Maar nog een weekje wachten is vast beter. ;)

Skatje, ik wilde dat ook vandaag gaan doen. Heb zo'n ding van ikea gekocht, die zijn waterdicht en kraken niet zo als dat plastic uit de kraamdoos van de verzekering. Daaroverheen gaat nog wel een molton en een laken, want het kan nog 4 weken duren. Gebruikt iemand het plastic uit de kraamdoos?

17. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik maar tis zo door en t blijft niet goed liggen. Mja ik maak me er niet zo druk om. Zie wel haha.

Ja 36 zou top zijn maar de grens verleggen we steeds haha. Heel egoistisch maar hoop niet datk nu nog weken met die voorweeen en kramp rondloop. Want dat kan ik er niet ook bij hebben.

Zo genieg geklaagd en zo frietjes eten hihi.

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Had ik ook zoooo'n zin in....maar ja had tegen de kinderen gezegd dat als ze zich niet konden gedragen bij de patatboer dat we dan geen friet aten.....dus....geen friet voor mama vandaag....;)

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja ik heb er 1 van de Action. Niet dat gekke kraakplastic uit het kraampakket. In de zomer was het wel een beetje zweterig maar dat zal nu wel meevallen. Heb hem nu ook niet als onderlaken in gebruik maar echt nog onder het molton.

Hier ook lekker patatjes gegeten! :D

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb voor de zekerheid 2 kant en klaar pakjes (een pak melkpoeder is maar een maand houdbaar...)

Deel Deze Pagina