Ja.. Helpt ook niet dat er bij mijn yogaclubje nu ook meer mensen wel bevallen zijn dan niet. En tot nu toe allemaal voor de uitgerekende datum.. Maargoed, ga nu echt maar eens slapen.. Morgen druk met koffertjes pakken
Hihi kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig van wordt hihi. Nou ladies trusten... Ben benieuwd naar weer t eerste babynieuws!!
Morgen ( of over een uurtje want nu staat de banner nog op 36.6) Ben net mijn bedje uitgejaagd door maagzuur:x Lag ik net lekker te tukken
Truste meiden! En haha moet wel om jullie ongeduldjes lachen hoor. Houden (sommigen) van jullie er ook rekening mee dat 41 of 42 weken zwanger ook een reele termijn is. En dat duurt nog wel even..... Fijn weekend!!!!
Gaat echt snel nu he! Hier ook ineens veel minder moeite met naar de wc gaan En een enorme drukke beeb! Weet niet of ik morgen voor 10 uur m'n "meldingsplicht" ga redden. Hoop dat ik morgen ff kan uitslapen! Truste meiden!
Zo weer thuis van een vermoeiend ritje delft. Heb alles gelezen maar echt geen puf meer op te reageren. slaap lekker dames
Fijn.. Mira is aan het gillen, waar dat nou ineens vandaan komt? We hebben alles geprobeerd.... Maar ze blijft maar huilen. Boehoee, ik wil zo graag slapen.
@Zora, haha nou hier niet hoor! Gelukkig hoef ik niet overtijd. Over een enkele dagen sluit ik me al aan bij pookie en bloem; ik ben dan 37 weken. @buik, heel soms wat krampen in m'n buik maar niet heel bijzonder. Verder een nog altijd even druk mannetje. @waterdichte molton. Wilde toch nog even wachten, of is het verstandig om dat ding toch al voor de 37e week neer te leggen? Dan doe ik t morgen alsnog. *krijgt weer de zenuwen*
Goedemorgen! Jaa hoor vandaag zijn de eerste de het veilige termijn hebben bereikt! En idd de 12wkn polonaise lijkt wel gister!! Unexpected als ik jou was zal ik de molton vasr neerleggen ja...
jeeeeej vandaag alweer 36weken! wat een nacht...zowat elk u wakket en de ene nare droom na D andere! een onwijs keihard snurkende man naast me... ga nog 1poging wagen...anders ga ik t maar uit! xx
Hier gister mega krampen, pff vroeg naar bed gegaan. Ik heb gelukkig nog totaal niet het idee dat ze komt dus ben er wel relaxed onder. Vandaag denk ik gipsbuik maken!
Oh balen woerdie, hopelijk kun je nog ff terug. Mijn wekkertje stond om 7 uur naast me , nog redelijke tijd gelukkigm dus nu lekker chill op de bank.
* dansje* dansje* @bloem; is Mira nog rustig geworden ennheb je lekker kunnen slapen? Misschien heeft ze last van haar oortjes? Y is heel verkouden en zit ook om haar oren te miepen. Nu ff ontbijten
Jep het zijn inderdaad haar oren.. Ze heeft tot een uur of 1 bij me op schoot gelegen, dan voelt ze die druk minder denk? Had een zetpil gegeven en toen is ze gaan slapen.. Alleen nu weer miepen inderdaad.. Ze heeft ook maar tot 6 ofzo geslapen, dus ook erg moe.. Bah, zo sneu als ze ziek zijn! 37 weken dansje<3
Gefeliciteerd meiden met jullie 37 weken!! Bloemm, heb je haar matras al wat omhoog liggen? Ikzelf legde altijd het aankleedkussen onder het matras. Neemt de druk op haar oren weg.... Unexpected, ik zal gewoon just in case de molton/onderlegger neerleggen. Ik was de vorige keer ook geen 37weken @ hier redelijk geslapen al word ik echt gek van mijn handen Buik rommelt nog steeds wat.... Ik las trouwens dat het heel normaal is om vanaf ongeveer 35weken last te hebben van ( pijnlijke) harde buiken & dat je dit bij een 2de (of meer) zwangerschap veel meer kan hebben......
Goedemorgen! Waarom zijn mijn kinderen op verdorie zaterdag al om 6.30 wakker?? Snurk.. Door die harde wind kleppert onze brievenbus als een gek, daar zijn ze vast wakker van geworden. Bloem en Pookie: gaaf zeg al 37 weken!!! Zora: oh ik ga ook zeker uit van 40+ lopen! Maar dan nog komt het dichtbij
@molton, ok, laat ik dat ding dan toch maar neerleggen. Oh, ik wil nog niet bevallen! Haha het liefste beval ik met 38 weken ofzo, dat is over 1,5 week. Vind ik mooi. Kan ik nu nog wat dingen regelen. Haha