Vrouwlief kwam van de week al thuis met een pak beschuit en een pak muisjes En aan de kinderen geven we een nijntjekoekje met glazuur en muisjes.. Had ik ergens op internet zien staan.. traktaties - Nijntje met muisjes jasje
Die zijn leuk frommel!! Ik lig heerlijk in bed te luieren. Manlief komt zo lekker harde broodjes brengen. Dadelijk wen ik nog aan die verwennerij hihi! Oh elina ik zou ook niet weten wat comfortabel is. Wrs komt het er hier toch niet van. Bij het minste of geringste rugkramp haha. Lijkt me niet prettig. Maar ik zou het alleen al doen om het op te wekken. Met 37 maggie komen hoor!
Ja precies, dacht zo met 37,5 week. Ik heb het gevoel dat ik het er wel mee kan opwekken met zo'n gevoelige buik!
Damn nog maar 6 dagen tot mijn verjaardag. Als kleintje het maar laat om dan te komen.. dat zou ik echt niet leuk vinden!! *word er wel een beetje zenuwachtig voor*
Boehoe, manlief heeft t laatste stukje chocolade met nootjes opgegeten. Gelukkig heb ik nog M&M's verstopt......
Pfffff wat een nacht. Heb amper kunnen slapen van de pijn in m'n onderbuik. Begon ineens toen ik gisteren in bed lag. Niets hielp, kruik niet, paracetamol niet. Kon op een gegeven moment haast niet meer liggen. Gelukkig was junior druk aan het bewegen Niet dat dat nou zo'n fijn gevoel was, maar stelde me enigszins gerust. Nu is het wel wat afgezakt maar nog niet optimaal. Maar ff beetje rustig aan doen de komende dagen!
@sex, Wat is het precies aan de sex wat de bevalling dan kan opwekken? Is het de sex opzich of komt het als je klaarkomt? Ik heb ooit eens zoiets gehoord als dat daar dezelfde hormonen/stoffen voor verantwoordelijk zijn, maar weet het niet zeker. @beschuit+muisjes, moet ik ook snel maar in huis halen.
In principe hoeft het niets op te wekken als er van binnen niks aan de gang is. Bij niek was er al flink wat verweking en dat gaf net het zetje voor weeen ( hetzelfde als dat ze niet willen toucheren bij verkorte bmm omdat je het dan teveel prikkelt). Maar heb ook ooit gelezen dat er sperma een stofje zit dat het opwekt.
Vervelend geranium. Harde buiken of constante buikpijn? Nooit leuk! Haha shahrazed hier moey manlief de chips verstoppen voor mij maar das niks nieuws haha!"
Ja in sperma zit een hormoon, volgens mij iets van prolactine ofzo wat de bevalling in gang kan zetten. Maar inderdaad als je lichaam ook al zover is... Als je ingeleid word, zit dit hormoon ook in die gel die je dan krijgt!
Maartje: eigenlijk beide. Uiteindelijk wel in slaap gevallen maar werd er steeds wakker van. Hoop dat het vannacht beter gaat anders ga ik morgen de vk bellen denk ik!
Nou hier is t ook aardig aan het rommelen. Was ff mee gegaan naar de jumbo..stond ik daar ineens te janken naajaa gauw naar buiten gegaan..echt niks voor mij. Heb zoveel krampen pfff maar kleine komt nog lang niet maar voelde me zo raar. Zit hier trouwens paaseitjes te eten of mn leven er van af hangt..ohhh maar ze zijn lekker niet normaal..wit met crisp hmmmm
Weet je zeker dat ie nog lang niet komt minnie? Weet je niks van hoor haha. Wie weet komt ie eerder dan je dacht!! Pfff kleintje is al 2 dagen rustig en dat kan ik echt niet velen. Is dat normaal op deze termijn?
Maartje ik droom ook steeds van gebroken vliezen hoor haha Of ik word wakker s nachts en dan denk ik ojee als ik nu op sta... Flats haha