16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @frommel, dat klinkt echt alsof je genoeg hebt hoor. En als het niet genoeg blijkt te zijn kun je simpel genoeg wat bij (laten) halen.

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    We moeten 3x per dag meldingsplicht gaan instellen hier. Anders denken we dat er iemand aan het bevallen is! Hahaha

@frommel, volgens mij heb je genoeg in die maten.

@spierpijn, weet niet meer wie het was die ook spierpijn had maar dan in kruis. Lijkt me heel vervelend.

@aankomen, zijn jullie al ontploft? Ik nog niet. Hopelijk gaat dat ook niet meer gebeuren. Merk wel dat mijn bosten ineens een groeispurt doormaken. Dus dat wordt heel sexy straks :D haha. In totaal ben ik 7,5 kilo aangekomen tot nu toe maar als die bosten zo door gaan, zal het daar niet bij blijven. :)

3. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Dat was ik met spierpijn in mijn kruis. Voelt trouwens ook heel opgezet :$

@ ontploft, ben al 25kilo aangekomen :$
    Scheelt dat ik 54 woog toen ik zwanger raakte. Maar voor mijn gevoel en die van mijn man ben ik nu dus heel dik.....

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Gewicht: hier wel een beetje aan het ontploffen. Nu +20!!!! :$ maar ja, houd enorm veel vocht vast dus dat speelt ook wel mee!

Moon: wat fijn meid! Gaat dus de goede kant op!

Partners: vl is ook gespannen dat merk ik wel. Nou ja, de laatste loodjes!

Verder: gelukkig wat rustiger hier. Nog steeds wel wat druk op m'n onderbuik maar op zich geen pijn meer. Wel helemaal op, dus lekker op de bank tv kijken en niks meer doen! Fijne avond allemaal!

5. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pookie: Je mag nu klagen hoor :D Het is hier 0 graden, maar heel zonnig en windstil, en jullie hebben gevoelstemperatuur -15 geloof ik, dus dat is vééél erger!

@gewicht: Ik heb normaal een cup F, en verder normaal postuur (wat vetjes vooral in buikgebied maar geen overgewicht) En vandaag zat mijn vriend peinzend naar mijn buik te kijken, zegt ie ineens: Wat zijn je borsten klein! Nou, die zijn inmiddels een dikke cup G zo niet meer, en als die klein lijken, dan geeft dat wel aan hoe groot mijn buik inmiddels is :D

@Moon: wat fijn dat het zo goed gaat nu! geen fijne start, maar zometeen wordt het eindelijk volop genieten!

@rest: Jullie kletsen teveel :D fijne zaterdagavond allemaal!!!!

6. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @borsten, nu zitten ze op DD, dat vond ik wel netjes maar nu groeien ze dus ineens veel harder. En ik ben maar heel smal dus ineens van die grote borsten ziet er niet uit!

7. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga die borsten echt missen hoor... Na niek was t echt pudding... C hier normaal. Nu D.

8. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha maartje, ja pudding wil ik natuurlijk ook niet! Maar we moeten maar zien wat er over blijft van ons na de bevalling en de borstvoeding.

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mijn (.)(.) zijn deze zwangerschap bijna niet gegroeid. Ook geen pijn eraan. Best fijn.
    Ik hoop alleen dat het wel goed gaat komen met de bv.

Er is trouwens weeer geen bal op de tv en mijn ogen vallen alweer dicht. Misschien moet ik toch maar eens aan middagtukjes gaan doen!

10. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Val hier ook echt in slaap. Heb wel een dutje gedaan net, maar ben nog steeds hartstikke moe!

(en het lijkt wel of ik hier gewoon in de chat zit ipv op een forum. ik klets teveel meiden)

11. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog zo 1 unexpected. Moet niet nu al gaan slapen anders slaap ik straks niet meer

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @pookie, hier wel middagdutje gedaan maar mijn ogen vallen ook alweer bijna dicht hihi ;)

@boobs, van een volle b nu in te volle d, maar weiger om nou nog nieuwe bh's te gaan kopen, ze passen dr nog net in ;) moet ik wel heel stil blijven zitten anders vallen ze eruit :D
    Maar goed, als ik lekker thuis ben heb ik toch geen bh aan :)
    Ze zijn er overigens wel helemaal klaar voor ;) komt al genoeg uitzetten (met hulp), ze hebben nog niet gelekt :) maar heb dus wel vertrouwen dat de bv wat dat betreft zou gaan lukken :)

@gerommel, hier sinds maandag geen echte regelmaat meer in harde buiken, wel regelmatig dat t helemaal verkrampt, maar goed, dus niet regelmstig ofzo ;)

Had vannacht wel, ik lag net (en dan kruip ik tegen ml aan, kost me hele hoop pijn en moeite maar weiger om dat ook op te geven ;)), en toen echt zo'n menstruatiekramp onderin en pijn in mn buik, voelde ook knoerthard maar wist nou niet of t nou harde buik was, of mini die zich tegen mn buikwand aan nestelde ;)....
    Vind dat nu soms toch wel lastig bepalen wat t nou is....
    Duurde even en gelukkig zakte t daarna wat af, al bleef t helemaal onderin wel pijnlijk :( ging helaas ook pas over toen ik me omgedraaid had en t voedingskussen weer normaal had neergelegd.....

@gewicht, hier ook al boven de 20 erbij, zal woensdag weer horen wat er nu weer bij zit...laatste keer was er maar halve kilo bij gekomen, zo weinig is t nog nooit geweest, dus ben benieuwd haha
    Hou ook verschrikkelijk vocht was, is inmiddels oedeem.

@seks, ja ze zeggen idd dat t op kan wekken, kreeg daarom ook t verbod van de vk, omdat t dus zou kunnen prikkelen. Daarom kwam ze ook niet langs om te voelen of t wat gedaan had, kan t ook verder in gang zetten evt.
    Maakt me niet minder nieuwsgierig of t idd iets gedaan heeft of niet ;)

@hier, nou vandaag even boodschapjes gedaan, wc weer fris en fruitig, en badkamer glimt :) morgen ff aan de sop in de woonkamer (en slaapkamer en babykamer ;)), ff wassen en bed verschonen en ml mag aan de stofzuig en de dweil :)
    Maandag komt mn mams helpen met ramen zemen enzo, en dan ga ik de laatste keukenkastjes uitmesten en soppen :)
    En dan is t huis er klaar voor :)
    En ml mag morgen ook alle zooi naar de schuur brengen en t glas weggooien :)
    Ook maar even de bank opzij halen,kan daar ook weer even goed gestofzuigd worden :)

Fijne avond nog allemaal!

13. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pf ik word gek hier van de voorweeen. Bah. Tvoelt toch heel anders hoor. Echt On laatste loodjes kwaal. Echt vreemd om dat mee te maken haha.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    *Meldplicht*
    Baby zit nog in de buik en gek maar waar, geen harde buik te bekennen vandaag. Zo heb ik ze de afgelopen week elke dag nu met 37 weken wanneer het 'mag' helemaal niet meer :D
    Ach, kan ik weer wat meer genieten van het zwanger zijn voor het straks voorbij is hahaha..

@Boobs; Hier was het in het begin enorm gegroeid, maar nu valt het wel mee.. Ze waren bij Mira na de bevalling niet veranderd, dus ben benieuwd wat er dit keer mee gebeurd haha..
    @Seks/weeën opwekken; Bij beide zwangerschappen gewoon tot het einde kunnen doen.. Geen problemen mee dus! Maar wekt ook niets op hier ofzo.. Anders was Mira vast veel eerder geboren dan 37+4 :D
    @Gewicht; Zit op +9 nog steeds! :)
    @Middag dutje; Heb ik de afgelopen weken echt geen tijd voor gehad.. Heb het wel nodig merk ik, dus morgen toch maar eens aan toegeven!

Mira was niet te genieten de hele dag en heeft ook flink wat gegild en gehuild voor het slapen gaan.. Heb van alles geprobeerd, maar niets hielp.. Uit bed wilde ze ook niet, bij me liggen ook niet, maar slapen ook niet.............. Gelukkig slaapt ze nu, dus ik duik er straks ook maar gelijk in.. Je weet maar nooit, straks is ze over een uur weer wakker.... Dus trusten meiden & beebjes :D

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh had trouwens heel lief een mooi plantje met kaartje gekregen van Manlief omdat we de 37 weken gehaald hebben :D Zo lief! Met een taartje erbij :D :D

16. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Aaaah dat is lief bloem!

Iedereen slaap lekker!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, ik was de afgelopen dagen niet zo aardig tegen 'm geloof ik.. Haha
    Ook voor hem de laatste loodjes dus.... :p

Nou nu ga ik echt :D tot morgen :D

18. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah sterkte met je meisje, hoop dat ze lekker blijft slapen. Weltrusten Bloem!

mijn ogen vallen al vanaf het middagdutje dicht. Vanaf dat ik dus weer wakker ben. ga zo maar slapen. Meld me morgen weer.

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trusten meiden!

20. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012