16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Nog even minimaal 1.4 volhouden Maartje ;)

Maar tis wel kut die gebroken nachten. ...en toch gaan we deze keer voor een normale kraamtijd :)

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bed omhoog, vrienden van ons hadden ook een bed wat niet op klossen kon, zij hebben toen een (goedkoop) extra matras op bed gelegd, was voldoende. Als je een logeerbed hebt, of je ouders hebben dat, kun je dat matras ook pakken, hoef je t niet te kopen. ;)
    Hier moet het bed nog op klossen... En dan een trapje er naast om in bed te kunnen klimmen. Haha

@slapen, heerlijk geslapen vanacht. Ben nog steeds doodmoe door dat ziek zijn. Men, wat hakt dat erin zeg als je hoogzwanger bent. Voel me nog echt zwak en slap. Dus doe nog een dagje rustig aan.

@aankomen/ontploffen, zijn bloem en ik nou de enige die heel weinig aangekomen zijn?

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Allereerst meldplicht :D
    En dan ga ik nu lezen wat jullie geschreven hebben!

4. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gemiddeld denk ik. Vandaag stond ie op + 13... Afgelopen wrken een kilo per week erbij terwijl ik niks raars doe. Manlief wrijft erin dat ik meer weeg als hem. Maar ik ben met zun 2en ;)

Ja idd butterfly we gaan voor een gewone kraamtijd. Gaat ons vast lukken!!

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik ben tot nu toe ook maar 11-12 kg aangekomen. Maar heb wel genoeg reserves van mijzelf!

Hier in huis is het nu nog steeds verkoudhid/ griep ellende.
    Papa voelt zich nu ook ziek. Dochter is een prinses op de erwt.
    En bij mij valt het gelukkig mee. Neem ook wel goed mijn astma medicatie in want als het zometeen warmer wordt breekt natuurlijk in 1 x de hooikoorts los.

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ik ben in totaal dus 25kilo aangekomen. Wat ik wel vreemd vind is dat ik de afgelopen weken praktisch niks aan ben gekomen:(

Heb last van m'n darmen, ga nu lekker in bad & meteen maar het onkruid wieden:D:D

7. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Nee hoor, hier door HG 7 kilo eraf, en daarna weer 7,5 kilo er weer aan. Zit dus nu 0,5 kilo boven startgewicht.... maar heb wel overgewicht, dus vind het wel prima. Verwacht ook niet nog heel veel aan te komen met mn diabetesdieet ;)

Ben wel heel benieuwd hoe het na de bevalling is... zie mezelf in de kraamtijd/BV periode nog wel wat aankomen, als ik eindelijk weer mag eten waar ik trek in heb...

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @amezen, mooie schildering!

@Maartje, klinkt als een echte aanrader....dat candy crush ;)

@Skatje, knuffel meid! Hier mag zoonlief pas naar ons komen als de wijzer (van zijn 24 uurs klok) bij het pijltje staat (8.30u) en dochterlief komt nog niet zelf d'r bed uit (heeft toch al sinds juli een peuterbed....) en gaat in bed met d'r knuffels spelen. Dus ook al was het laat en stond zl heel even om 7u naast ons om te vertellen dat hij al aangekleed was....pas om9u eruit :D

@frommel, ja hoor kruikje mag!

@Maartje, de minimale hoogte is 70 cm (bij onze kraam) weet niet zeker of dit voor iedereen geldt.... ;)

@butterfly, ons vorige bed had rechthoekige poten....maar daar werkte bierkratjes goed voor (moet ml wel even doordrinken ;))

@aankomen, hier nu 14 kg, dus ben er zelf erg tevreden over!

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @frommel, als je niet alles tegelijkertijd voor een langere periode neemt dan zal het wel meevallen! Als je bv geeft geef je ook een hoop calorien door :D

10. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @Maartje: idd hier werd ook 70cm gezegd...
    extra matras mocht hier niet...te moeilijk met eventuele thuisbevalling!
    zakt te ver in volgens verpleegkundige...
    kratjes en klossen werden te hoog en dus ongemakkelijk om in en uit bed te komen...dus ik ben erg blij met ons nieuwe bed!

xx,

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik speel het ook :D

Veel plezier in de stad.. Herkenbaar dat 'kort' slapen.. Ik heb ook heerlijk geslapen vannacht, maar wou er gewoon niet uit :D

Ach daar ook al een ziek kindje :( Beterschap!!
    Hoop dat ze snel beter is.. Je mag gewoon een warme kruik gebruiken!

Goed zo beebje van Unexpected :p

Jij gaat die 37 weken makkelijk halen, ik wist het al van het begin zeker :D :D Nog heel even volhouden meis!!!!! Knuffie!

Ja ik kom sowieso al heel moeilijk aan, wat ik ook doe..
    Ik was bij Mira deze week +11 kilo (was dan ook mijn laatste week!)
    Ik zit nu al een tijdje vast op +9, maar de baby groeit goed.. Dus zal wel allemaal hoor :D

Hahahah! Succes :D :D

12. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    jullie schrijven echt veel kan het gewoon bijna niet bijhouden.

@buikschildering wauw mooi hoor

@bed op klossen hier heb ik gezegt dat me man het bed verschoont ik ben vrij klein en na de keizersnede wil ik graag gewoon me bed in en uit kunnen bij me dochter ook zo gedaan ging beter dan die 2x dat ik hem op klossen heb gehad.

@gewicht hier nu ongeveer 6 kilo aangekomen en begin nu weer wat af te vallen.maar ik voel me best wel opgeblazen.

@slapen hier slaap ik al tijden slecht en begin het ook te merken aan me lichaam en mezelf maar ja nog even door de laatste loodjes heen moet dinsdag weer op controle en dan horen we ook de datum kan het aftellen echt beginnen.

@moon wat goed dat het zo goed gaat met daan, hopen dat hij snel mee naar huis mag

Hier heel erge last van nesteldrang en alles ineens anders moet hihi ach ja we geven er maar aan toe.

Ik ben heel benieuwd wie de volgende zal zijn, nu gaat het toch wel snel de eerste die de 37 weken gehaald hebben zijn er al dus word spannend.

Fijne zondag dames

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo, ik heb de belasting aangifte eindelijk verstuurd :)
    Gelukkig was het vrij makkelijk dit jaar en stond alles er al helemaal goed in.. Fijn fijn. Mira is al ietsjes beter en heeft vannacht gelukkig goed geslapen.. Ik ben nog wel moe, dus ik duik vanmiddag wel even terug mijn bedje in hoor.. Tis ook zo koud brrrrrr!

Nu even kopje thee! Hebben jullie trouwens ook zo'n lelijke navel? :( Hij is zowat verdwenen bij mij.... Hoop dat dat nog 'goed komt' na de bevalling haha.. Voor de rest is de baby erg rustig, heeft denk ik geen ruimte meer, maar ik hou het goed in de gaten.. Lees overal dat het normaal is met dit termijn. Ook geen harde buiken meer, dus wie weet zit ie nog wel een hele lange tijd in mijn buik! Al begin ik nu wel héél benieuwd naar 'm te worden!!!!!

14. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pOokie, jij zelf niet ziek?

@frommel, ik denk ook dat ik in bv periode ga aankommen omdat ik dan weer gewoon mag eten! Maar door de bevalling 'verlies' je sowieso al wat kilo's omdat die van de baby, vruchtwater en placenta afkomstig waren. En van bv schijn je enorm af te vallen, dus we moeten straks wel veel eten! :)

@bed omhoog, bij ons zei ze 80cm. Dat vind ik wel heel hoog als anderen ook op 70 mogen. Ik zal het nog eens opzoeken in het boekje, dan zetten we het bed zo laag mogelijk als toegestaan. (Als het bed 80 hoog moet dan lig ik hoger dan het wiegje, wat al heel hoge pootjes heeft, dat wil ik liever niet)

@kaartjes, wij moeten de kaartjes nog bestellen. Ja we zijn laat...

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh ja, de kraamhulp vond het zo zielig voor me dat geklim en geklauter met mijn knip.. Die zei; Haal die dingen er maar onder uit hoor!
    Ik heb om dezelfde kraamhulp gevraagd, dus als ik geluk heb en zij heeft dienst in de week dat ik beval hoeven ze er vast weer niet onder haha.. Ik heb ze daarom ook gewoon naast het bed staan, mochten ze er toch onder moeten dan is dat zo gedaan, ga nu echt niet klimmen! Mij niet gezien :D

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ...en mijn buik jeukt als ik weet niet wat, zo irritant!!!!!
    Smeren smeren smeren dus

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    missiemaartje 652
    Bloemmm 611
    unexpectedmom 357
    Mone 338
    Skatje 331
    BabyFG 329
    Juul75 268
    Minnie22 225
    geranium32 199
    pookie66 198
    Woerdie 190
    Elina1985 189
    frommel 182
    Amezen 141
    tumtum 139
    shahrazed 96
    butterfly12 93
    Moon83 70
    Femmelepem 54
    Zora 33

Kletskous Maartje :D :D :D

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Huh wat grappig, je hebt er de statistieken van dit topic bijgezocht.

Je kan wel zien wie de grootste kletskousen zijn.

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ook verslaafd maar ik word er helemaal nijdig van dat ze me ofwel willen verplichten om een facebook account te openen of moet betalen om naar een nieuwe wereld te gaan. Grrr daar word ik chagrijnig van :x

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha leuk he!!

Deel Deze Pagina