Dat lijkt me vrij makkelijk te voorkomen door ze pas te bellen als jij lekker met je kindje in je armen hebt gezeten Mijn eis is idd dat als t om wat voor reden dan ook niet mogelijk is om zelf het eerste huidcontact te hebben met haar, dat ml dit dan heeft. Sowieso worden anderen pas op de hoogte gesteld als we zelf weer beetje zijn bijgekomen
Uhh zet spiegelreflex op de auto of portretstand en ze hoeven alleen maar op t knopje te drukken....zou daar zelf dus echt geen mindere camera voor meenemen
@bloem, ohjee spannend dus bij jou! Hou ons op de hoogte hihi Gelukkig ben je wel al 37 weken! @hier, mini net weer wkker geworden gelukkig, zo ff dutje doen en kijken of ze nog beetje lief en gezellig tegen mn hand aan wil trappelen
Geranium dat lijkt me idd ook zo erg! Manlief snapt dat wel gelukkig. Hier echt eel redelijk uitgebreid plan watk in moet vullen.vanavond maar eens doen. Spannend bloem....miss toch????
Hier nog ff gebabbeld en vl snapt het ook wel gelukkig. Als er geen complicaties zijn hebben we afgesproken dat we eerst met z'n drietjes naar huis gaan en dan pas onze ouders erbij willen. Gewoon eerst lekker ff samen wennen. Uiteraard gaan we ze wel belken als junior er is!
Heb nog even geslapen en nu net gedoucht en het is al afgezakt! Zijn dan toch voorweeën zoals ik al dacht. Maar ben wel benieuwd of ze iets doen
Hier zeker geen stilte voor de storm....ze is toch een partij druk....en ook echt lang en vaak, m'n hele binnenkant lijkt verbouwd te worden....was zelfs heftig op een filmpje wat ik even snel probeerde te maken Alleen moet ze nog even doorkrijgen dat ze niet met d'r billen eerst er aan de voorkant uitkan....
Zoo, ook hier een paar uur gerust en geslapen in mijn bedje. Oor zit nog potdicht, maar doet wel minder pijn. Hopelijk blijft dit zo.... Bevallingsplan, heb ik ook niet echt. Alleen dat ze me serieus nemen, want bij Madelief wouden ze niet geloven dat ik al persweeen had en na heel wat gemopper wilde ze toch wel voelen en zei ze ; oh ja je mag persen:x. De hele bevalling heeft ook maar 2,5uur geduurd en dat is ook wel heel snel voor een eerste. Verder meer een 'plan' gemaakt voor hoe en wat met Madelief als wij naar het ziekenhuis moeten. Ook duidelijk gemaakt aan iedereen dat ze niet naar het ziekenhuis hoeven komen en dat Madelief de eerste is die haar broertje te zien krijgt @unexpected, vorige keer ben ik bevallen met 36.4 weken en nu rommelt het ook al weer een poosje... Dinsdag controle ben zoo benieuwd ofdat gerommel nou iets gedaan heeft.... @bloemm....spannend!!!!!!!
@butterfly, sorry dat had ik even gemist. Kan me voorstellen dat het dan hele spannend is nu bij jou met dat gerommel. @monica, volgens mij alleen de slijmprop verloren toch? Dat schijnt trouwens al een tijd van te voren kunnen gebeuren maar zou nog niets hoeven zeggen (heb ik gelezen). @bloem, he begin jij nu ook al met voorweeen? Maar bij jou mag hij al komen gelukkig.
Geeft niks unexpected, we kletsen hier ook zoveel hihi Ja vlg mij alleen de slijmprop, we wachten af. Anders s avonds ook maar meldplicht instellen?!