Jeetje dat lijkt me lastig. Maak je je dan niet druk dat je constant te hoog zit? (Ik ben redelijk overbezorgd hoor..) Ik moet wel m'n waarden prikken, normaal om de dag maar omdat ik nu steeds een piek heb even elke dag tot dinsdag. Dan kunnen we kijken of ik zo door ga of toch nog aan de insuline moet, al was hij er niet zo'n fan van om zo laat in de zwangerschap nog aan de insuline te gaan.. Ik eet trouwens 3 hoofdmaaltijden van 30 kh en 3 tussendoortjes van 15 tot 30 kh. Het is inderdaad jammer dat je niet echt weet waarop je reageert. Heb soms echt het gevoel dat het random is.. zo zat ik vandaag te hoog met mandarijn, muesli en yoghurt, terwijl ik elke dag wel goed zit met peer, muesli en yoghurt terwijl dat in theorie meer koolhydraten zijn..
Neeeee, dit keer ben ik sterk en geef ik niet aan mijn slechte trek toe!! @minnie, super leuk zo'n verrassing! Nu weer lekker uitrusten.. Ik ga lekker vroeg naar bed, beetje zeurend gevoel onder in m'n buik..
daar was ik weer de hele middag heftige pijn gehad en daarna een poos geslapen vl wou fondueen dus hebben we even gezellig gedaan met de kleine meid beeb zit er nog ik hou jullie op de hoogte
Kan het me helemaal voorstellen! Ik denk dat wat je omschrijft inderdaad een voorwee is.. Als het tenminste bij iedereen zo is.. Ik heb bij Mira helemaal geen voorweeën gehad, dus ook hier voelt het zoals jij het beschrijft! Gelijk heb je Haal je ook even wat voor mij Ik zou bij dit soort dingen altijd even bellen.. Vooral als het zo pijn doet! Zou niet weten wat het kan zijn... Nog eventjes volhouden lieve Frommel! Zieke kindjes; Bleh Beterschap! Hier is Mira al aardig opgeknapt gelukkig.. Slaap lekker meis! Oh daar ben je!!!!!!! Balen van de pijn.. Sterkte ermee!
Heb even een wasje weg gewerkt en nog eentje opgehangen. Kan echt niets meer laten liggen, blijft dan aan me knagen. Lang leve de nesteldrang.. Ik denk dan ook steeds; Straks begint het en is mijn huis vies als we thuis komen of ligt er een mand vol kleding.... herkenbaar of ben ik een beetje aan het doordraaien?
Elina: hier ook sinds vanavond weer last van m'n onderbuik. Lig al lekker in bed hopen dat dat helpt! Ik ga lekker slapen meiden! Truste!
@frommel, ja ik vind het ook heel irritant dat ik niet weet wat welk eten doet. Nu moet ik maar wat doen, de enkele steekproef geeft niet echt een houvast. Maar ik heb geen keus hierin. Volgende week weer een afspraak en zal eens zien wanneer ik weer mag prikken.
Ik doe ook elk dingetje in de was..als die wasmand maar leeg blijft maar dat is bijna niet te doen hier haha..ligt nu weer vol en moet nog beddengoed wassen dusss... Babyshower was super! Hebben high tea gedaan en rompertjes versierd..erg leuk..die hang ik straks op als ik bevallen ben. En allemaal leuke dingetjes voornamenlijk voor mijzelf..maskers..bonnen van de hm. Ik yeb natuurlijk alles al voor de baby dus geslaagd!
Fijn dat het zo leuk was Minnie!! @wasmand; Ja hier blijft ie helaas ook nooit lang leeg... Ik blijf er maar mee bezig
@unexpectedmom, Ja lastig! Aan de andere kant geeft het misschien ook een beetje rust? Dat je niet weet wat het precies doet maakt dat je echt niet anders kunt dan het dieet volgen en hopen dat je goed zit. Terwijl ik nu wel heel erg door kan slaan in het controleren en me ook echt niet tof voel als ik dan wat moet eten vanwege het dieet, terwijl ik zie dat mn waarden ervan schommelen. De hele tijd het gevoel dat ik het niet goed doe, en dat mn kindje daar dan onder lijdt.. Ben er iets teveel mee bezig. Maar als echte controlefreak weet ik het toch liever wel denk ik.. Krijg je volgende week weer een echo ook?
@Bloem, hier ook hoor en nu de droger kapot is....ben ik heel bang als er teveel was ligt.... Alleen de strijk...dat duurt wat langer... En ik heb al een planning gemaakt wanneer ik wat schoon maak zodat ik alles nog even gepoetst heb voor de kleine er is
*meldplicht* Hier hele dag al voorbereidend werk, beetje erg vermoeiend... Geloof dat mini t ook niet zo gezellig vind, merk gewoon dat ze "anders" is, heb dit al eerder gehad zo'n dag en dan was mini ook zo. Dus gok dat t beetje samen hangt met elkaar Nu lijkt de rust eindelijk beetje terug te keren in mn buik, ben er voor vandaag ook wel beetje klaar mee moet ik zeggen... @kaassouffle, bah, gelukkig lust ik die niet @mcflurry, eeeeeeindelijk had ik m dan, die o zo gewilde mcflurry (door jullie )...en die viel me partij tegen Kon alleen maar denken 'een swirl is zoooooooveeeeeel lekkerder' 3 keer raden waar ik sindsdien trek in heb maar worden volgens mij niet echt heel dicht in de buurt verkocht Ben echt zooo benieuwd wie de eerstvolgende is! O, en heb vrijdag foto gemaakt van mn buik, en vanavond, en buik is duidelijk een end gezakt! Denk t vanmorgen ook echt gevoeld te hebben, alsof ze zich afzette om verder naar beneden te verhuizen ofzo, heel apart... Foto's staan alleen op mn telefoon...
@frommel, dat schuld gevoel naar je kindje toe heb ik ook wel hoor. Ook al weet ik niet precies mijn waarden. Ik twijfel af en toe wel heel erg. Dat komt natuurlijk ook door de hormonen. Maar ja, ik heb geen andere keus dan maar gewoon vertrouwen dat het dieet goed is. Volgende week geen echo. Ze gaan nu op gevoel meten hoe groot de baby is. Ik ben bang dat hij nu al op 40 weken formaat zit. @opruimen, nesteldrang valt hier erg tegen. Had echt meer gehoopt. Ik doe wel veel, maar meer omdat het moet dan dat ik nesteldrang voel. Heb het heel even gehad, toen 1x schoongemaakt en 1x naar ikea geweest en opgeruimd inhuis. Dat was het. @buik, het voelt of mijn buik op springen staat. Zou die kleine ineens een groeispurt doormaken? Buik is beetje gevoelig. Ben benieuwd hoe groot ze hem schatten volgende week. Ga een poging doen te slapen. Als ik niet te nieuwsgierig ben dan over of jullie zijn bevallen. Vind het echt wel spannend. Zou eigenlijk beetje afstand moeten nemen want dan zou ik niet het gevoel hebben dat ik elk moment kan bevallen! Haha.
@Maartje, gezellig he die voorweeën.. Je gaat die 37 weken halen hoor! @Unexpected; Ik ben ook steeds benieuwd naar jullie! Manlief gaat rond 4 uur naar zijn werk, dan spiek ik nog wel even hihi.. Trusten meiden, ik duik er ook in!