Yes!! Kan niet wachten om er lekker tussen te snuffelen als ik straks thuis kom! Bedankt voor de superservice! En ja grappig dat onze mannen elkaar nu gezien hebben, maar wij niet. Nou ja wij kletsen lekker hier
Ik hoop dat je het leuk vind!!! Geen dank hoor, hij werkt op Schiphol. Kleine moeite dus Ik heb weer aardig wat gedaan. Even een broodje en dan ga ik weer verder..
@eten, door alle etenswaren die hier voorbij komen ben ik nu aan de chips! Heb mezelf voorgenomen daarna nog iets gezonds te eten @roze, ongeveer dezelfde kleur als wij op 1 muur hebben, mooi! @suiker, ik word hier ook met 28 weken op geprikt, evenals m'n ijzer. Geen idee of ik hier ook iets voor moet drinken...? @hier, m'n buik is in vergelijking met een week terug best rustig. Maar ik klop het wel meteen even af! Vandaag even bekeken hoe ik de familie wieg wil opknappen. Heb iets leuks in m'n hoofd waar mn ma binnenkort mee aan de slag gaat!
Ja, krijg ook trek van dit forum heb voor de lunch een patatje met mayonaise op... Slecht, slecht, slecht... Maar wel lekker vanavond eet ik wel mn groenten.. Hier aan het wachten op laptop.. Zou vanmiddag gebracht worden.. Hopen dat ie het nu wel doet. En als we zo tijd/zin overhouden rijden we ff naar de opslag voor de eerste lading dozen/babyspulletjes.. Kunnen we lekker gaan rommelen (en eindelijk dingen op mp zetten).. zit er ook aan te denken om de bedbodems (planken met ventilatiegaatjes) in ons stapelledikant te vervangen door lattenbodems,(ze zijn oud, vies, en ik denkt dat latten beter ventileren.. ) maar nou vindt ik die nergens los in die maat (voor een redelijke prijs). Zitten bij jullie bedjes de latten vast? Aan een vaste frame? Of zitten ze los in van die plastic dopjes? Want vaste latjes kan ik natuurlijk gemakkelijk zo maken.. Maar als het speling moet hebben wordt het al wat lastiger.. Er zit in het bedje wel een omlijsting waard nu die bodems aan geschoeft zijn, zou het stevig genoeg zijn om daat gewoon latten aan te schroeven? Ben niet zon klusheld en vrouwlief ook niet echt.. Haha..
Je kunt de latten gewoon vast schroeven. Sterker nog: losse latten kunnen heen en weer schuiven waardoor ze er uit kunnen vallen. (Zeker als je kindje een keer een driftbui in het bedje heeft of wat onrustig is geweest in het bedje.) Dus vast is veiliger.
Nou vanmiddag niet meer verder gegaan met de schildering, zijn verjaardagscadeau gaan halen voor schoonmams en even de prenatal en de baby en tiener in geweest Dus morgen t blauw bijwerken, t groen bijwerken en dan de grasrand en dan ben ik er klaar mee. Maar misschien doe ik zelfs we alleen wat grassprieten bij de bomen In t midden komt uiteindelijk toch een meubeltje te staan, dus dan zie je t toch niet Hier dus de laatste stand
@ BFG; super leuk!!!! @ Frommel; en is de laptop gebracht? @ suiker; volgens mij prikken ze hier rond de 30 weken nog een keer! @ Eline; fijn dat het rustig is deze week! @ Ongezonde honger; heel erg En ik geef er ook nog aan toe. Slecht he?! Maar goed, lijnen komt daarna wel weer! @ Schoppen; hier heel veel! Meneer is inmiddels weer gedraaid. Gelukkig, want dan ligt ie niet zo op schaambot hoogte te schoppen. En ik vind het ook wel leuk want nu zie ik mijn buik op en neer gaan en dat was eerst niet! Manlief heeft nog steeds niet kunnen voelen trouwens! @ Geboortekaartjes; sinds deze week pas aan het kijken, geen idee nog! @ kleertjes; onwijs veel kleertjes gekregen, ook meisjeskleding dus. Gaat allemaal mooi op marktplaats. En de leukste jongenskleertjes hou ik natuurlijk! @ ego; grrr ik baal wel! Ze zouden hier mijn nieuwe telefoon komen brengen tussen half 5 en 6. Tis nu half 7 geweest en nog geen bezorger gezien!Bah, had gehoopt hem vanavond al te hebben! Verder is het rustig hier gelukkig. Manlief vanavond manegevoetballen en morgen ook. Zie er wel tegenop want er is niemand om me hier te helpen met Niek. Maar goed, ik zie wel
Pfft! Heb de hele middag zitten wachten tot de laptop bezorgd werd, maar ze zijn niet gekomen. Ff gebeld, (we waren immers gebeld vanmorgen dat ie tussen 13.00 en 18.00 zou komen) staat ie dus gewoon voor maandag ingeplanned. Bel dan gewoon niet! Hele vrije middag naar de maan. (en zoveel vrije dagen heeft vl niet) Had dus eigenlijk langs de winkels en de opslag gewild vandaag. Nu ben ik sjaggo. En nog geen laptop.. Al bijna 2 maanden niet..
Bfg, super mooi geworden! Ben helemaal dol op de uiltjes! Frommel, balen van de laptop! Zo vervelend dit. Hier, lekker ontspannen avondje en gezondigd met snackjes vinden wij altijd zo lekker.
@Skatje: Wat fijn dat jullie knullen zo lief samen slapen! Denk dat we bijna allemaal inmiddels wel 'last' krijgen van nesteldrang... @Amezen: Hartstikke fijn toch dat je nergens last van hebt!!! Lekker van genieten meis, ik ging tot een week of 20 ook overal fluitend doorheen, nu heb ik helaas wat kwaaltjes, maar als het hierbij blijft dan hoor je mij ook niet klagen hoor! Leuk dat jullie een kaartje hebben uitgezocht! Em goed gescoord hoor al die kleding van Bloemmm! En voor alle anderen zonder kwaaltjes geldt natuurlijk hetzelfde! @bfg: Wat fijn om te horen dat de 8 uur minder werken voor jou goed uitpakt, dat geeft me een goed gevoel! Ik vond het wel moeilijk hoor om te zeggen dat het eigenlijk helemaal niet zo lekker gaat, maar moet gewoon aan mezelf en ukkie denken! Hier staan mijn kaken ook bijna niet stil, blijf eten... Leuk zeg je schildering! Applaus!!! @frommel: Jeetje wat schofterig dat ze de laptop niet gebracht hebben zeg!!! Je zit inderdaad de hele middag voor niks te wachten...:x Hier nu weekend, morgen gaat de zonnebank naar het grof vuil en gaan we wat laatste dingen weghalen en dan zijn beide kamers leeg! Donderdag komt dan de stukadoor, ik ben toch zóóó benieuwd hoe het wordt! Bij de therapeut geweest, ze heeft me gemasseerd en me geadviseerd dit zelf ook dagelijks te doen, er zit een en ander flink vast links onderin mijn rug/bil... Hoop dat het werkt! Fijn weekend allemaal!
Hier vandaag een goede groeiecho gehad, en mijn bd was 120/80 dus dat was goed. Mijn suiker was ook goed, en over drie weken weer. Dan ook laten prikken op alles voor HELLP, en urine inleveren voor eventuele eiwitten. We zijn weer goedgekeurd
Thnx meiden! Ben er blij mee maar word er toch verlegen van hihi @frommel en maartje, oooh ik kan me daar toch een partij slecht tegen!! Leveren tussen zo en zo laat is leveren tussen zo en zo laat! @darmen uhhh tja...gister deden ze al beetje vreemd, maar vandaag helemaal ...en wat er nou aan de hand is? Maar ze liggen niet stil en om nou te zeggen dat er bakstenen uit komen ook niet bepaald kheb verder niks raars gegeten waar ik normaal ook op reageer ofzo? wel veel buikpijn gehad laatste tijd, dus misschien komt t er nu ff allemaal uit ofzo? Alleen ergens ben ik heel bang voor iets anders...namelijk dat mn lijf zich aan t legen is voor komende bevalling... zo stom he maar heb van de week gedroomd dat ze met 25 weken geboren werd, heb toen ik wakker schrok gelijk tegen mn buik gezegd dat ze voorlopig maar moet blijven zitten....maar vond geen fijne droom en nu dit... of is 25 weken weer een magisch getal dat alles weer veranderd in je lijf ofzo?? (of zou ze alles soepel aan t trappelen zijn hihi sorry voor de details enzo ...ook ik draaf wel eens door hihi
Bfg, volgens mij zijn dit soort angstdromen heel normaal tijdens de zwangerschap. Ga er maar van uit dat mini gewoon lekker blijft zitten. Knuffel
@bfg wow super mooi @kleertjes hier heb ik welgeteld 1 pakje gekocht. en heb er 2 gekregen. Tja dat is het nadeel van het niet weten wat het word. Als het een meisje word is er geen probleem maar als het een jongen is dan moet ik toch echt gaan shoppen na de bevalling. @kamertje mijn oom heeft vandaag Mirre haar nieuwe kamer geschilderd dus daar kan ik in het weekend mee verder @kwaaltjes ben zo ontzettend moe heb ik bij Mirre helemaal niet gehad. Vorige week mijn ijzer laten prikken en dit wat te laag en ook mijn bloeddruk is aan de lage kant 90/45 @juul fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd.
Het zit inderdaad vast met schroefjes! Voor de rest heb ik er ook niet veel verstand van.. Weet alleen dat het wel vast moet zitten.. Mira danst en springt regelmatig in bed hahaha Echt; PRACH-TIG!!!! Geen andere woorden voor. Ben verliefd op de uiltjes Is het een beetje gelukt alleen met Niek? He, wat balen zeg! Ik haat het ook als ik ergens op moet wachten... Hier ook! Met de voice kids aan! Jullie zijn dus ook al aardig ver met de kamers! Hoop dat de massage helpt! Jeej! Fijn om te lezen meis Ook fijn dat het nog steeds een jongetje is haha.. Die dromen zijn normaal hoor meis.. Had ik bij Mira ontzettend veel last van, ik droomde de ergste dingen. Ook vooral vroeg geboortes, dat ze dood geboren werd en ook dat ik haar overal achterliet.. Heb het dit keer weinig tot helemaal niet, dus dat kan ook nog.