16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Rustig hier zeg!

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Goedemorgen!

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Groot gelijk, maar zoals ik al eerder schreef vind het erg jammer dat dit de laatste bevalling wordt, kijk er met zoveel liefde, trots en vreugde op terug!

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zeker rustig, alle bevallingsverhalen schrikken de mensen weg :D

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Misschien wel ja. Geldt niet voor mij hoor! Druk geweest met de voorbereidingen om weer aan het werk te gaan.

Nu in de wachtkamer bij de vk, voor het eerst zonder vl. Hij vond dat ik deze controle wel alleen kon. Donderdag bij het huisbezoek was alles nog goed, dus dat zal nu ook wel zo zijn. Snap het ergens wel, maar vond het ff niet leuk! Maar het zit vast wel goedmet junior!

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Goeiemorgen! Even een snelle zwaai. Ben aan het werk en heb niet veel te melden ook. Misschien vanavond weer!

Edit: toch iets! Gisteren model geboortekaartje in de bus gekregen. En nog steeds verliefd dus dit wordt 'm!!

7. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk amezen!

Ging hij echt elke keer mee geranium?? Wow heeft mijn man nog nooit gedaan, alleen als ie toevallig vrij is haha. En met echos en als ik met spoed bel natuurlijk!

8. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Dat is het gekke hé.. Als ik nu in het ziekenhuis kom waar de bevalling en de opnames plaatsvonden krijg ik wel blije kriebels! En heb ik er toch ook veel positieve herrinneringen aan. En vrouwlief zegt nogsteeds: ik vond alles wel best, ze moest eruit, ze moest beter worden.. alles eromheen kwam niet echt binnen..

Maar als ik dan aan m'n eigen aankomende bevalling denk wordt ik er toch erg zenuwachtig van. Kan zoveel misgaan. Daarom misschien er maar niet teveel aan denken, tot de verweking van onze hersens wat verder gevorderd is. Volgens mij komt er dan inderdaad een punt waarop je het prima vind.

Je zal overigens wel moeten ;) Is toch een redelijk onvermijdelijk deel van de zwangerschap.

9. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    @ mee naar vk, Zou het ook niet leuk vinden hoor, als vl niet meeging. Ze gaat naar elke controle/echo. We hebben al eens meegemaakt dat het hartje niet meer klopte. (op een veel vroeger termijn wel..) maartoch.. vindt het wel een fijn idee dat ze er is. Mocht er iets niet helemaal ok zijn..

Ze is trouwens ook bij alle afspraken geweest van te voren. Alle inseminaties, follikelmetingen.. bloedcontroles etc..

Vandaar ook ons chronisch gebrek aan vrije dagen.

Leuk amezen! *zwaai terug*

10. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen!

Al die bevallingsverhalen :D haha elke bevalling is anders en iedereen beleeft het weer anders...ben wel heel nieuwsgierig hoe het deze keer zal gaan!

Mijn man is nog nooit mee geweest naar controle..hij moet altijd werken...7 uur de deur uit...19.00 weer thuis dus dat is een beetje lasting, maar maakt mij niet uit hoor. Ben in een poep en een scheet weer buiten. Echo's natuurlijk wel.

Shahrazed; ik werk nu boventallig, dus ben volledig eruit, ik mocht echt niet meer werken door de bekkeninstabiliteit.
    Denk om je zelf hoor, ik heb bij de 2e ook stug door gewerkt en nog 2 jaar lang last van mn bekken gehad, sorry wil je niet bang maken, maar je moet echt om jezelf denken, jij wilt straks ook lekker genieten van je kleintje en werken kan straks ook weer.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn man is bij Mira alle controle's en echo's meegeweest.
    En tot nu toe ook altijd. Maar ik heb het geluk dat hij voornamelijk van 04.00 tot 13.00 werkt! Dus ik plan mijn afspraken altijd daarna.
    De afgelopen maanden werkte hij veel van 09.00 tot 17.00, dan plande ik mijn afspraken op dinsdag avond (de enige avond waar je bij ons terecht kan).

12. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    @hier, laptop werkt! ben zo blij! Straks lekker bezig met spulletjes op MP zetten en een beetje rondkijken op internet. Is toch wel veel fijner zo dan op een oude telefoon :)

Dochterlief is aan het kwakkelen, dan weer koorts, dan weer niet. Dan weer zelf aan het spelen en dan weer aan het hangen en piepen. Arm kind. Weet ook niet waar de koorts vandaan komt.. ze is wel een beetje snottterig. Rustig aan doen maar ;) Zit nu lekker met een dekentje op de bank tv te kijken..

En vanavond de eerste zwangerschapsyogales. Vindt het best een beetje spannend. Heb de hele nacht gedroomd dat de weg was afgesloten en ik geen parkeerplek kon vinden.. En ik was al te laat... Hahaha. Ook was het mannetje weer erg druk in m'n buik. Waarom ie nou 2 dagen zo rustig/stil was weet ik niet.. maar hij heeft vannacht weer als vanouds huisgehouden;)

En nu kan ik ook eindelijk een foto plaatsen van onze man. Van afgelopen zaterdag, dus precies 25 weken :) Hij lag lekker ontspannen met z'n armpjes en beentjes naar boven te slapen.. Ben verliefd <3

Bijgevoegde bestanden:

13. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat mooi! Wat schattig! Misschien toc maar een pretecho....

14. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Hallo allemaal,

Na een lange tijd van afwezigheid toch weer een kijkje nemen op het forum. Eind november ben ik getrouwd, daarna op huwelijksreis en toen de feestdagen.. Nu helaas met de flinke griep thuis.. Maar we zijn er weer.
    Alles gaat goed, we weten inmiddels dat we een meisje krijgen en met de 20 weken echo was alles goed!! Ze is lekker actief in mijn buik! Gelukkig qua kilo's nog niet veel aangekomen, totaal nu zo 3-4 kilo, ben daar best blij mee.. Naja nu naar het einde zal het wel meer worden! Verder mag ik niet klagen, behalve dat ik moe ben. Vind het soms lastig hier aan toe te geven, maar heb weinig keus haha.

Groetjes,
    Anneke

15. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Oh als je de kans hebt zeker doen! Het kost wel wat maar heb er echt enorm van genoten :)

16. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ anneke; welcome back! En nog proficiat! Wat fijn dat alles goed gaat.

@ frommel; mooi! Ik denk dat ik het toch ook maar ga doen!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Anneke welkom terug!

Oh Frommel wat een geweldige echo foto!!!!
    Smelt smelt smelttt

18. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @frommel, mooie foto. Zo leuk!! Kan ook niet wachten tot m'n pretecho.ik heb hem de 19de

@maartje, nee doe eigenlijk zo goed als niks meer. Probeer nu elke dag wel iets te plannen zodat ik nog iets om handen heb Zoals even naar een winkel voor iets kleins, naar de kapper of iets simpels in huis doen. De rest van de dag ben ik aan het puzzelen, tv kijken of lezen maar dat ben ik dan ook wel behoorlijk zat!

@hier, bijna de hele nacht wakker gelegen. Ik weet niet waarom, was enorm onrustig in m'n hoofd terwijl ik me lichamelijk gewoon goed voelde. Lag me druk te maken of we wel alle spullen op tijd hebben (terwijl we bijna alles al af hebben) of de baby wel gezond is en niet te vroeg komt, hoe m'n leven er dan uit zou zien en dat soort onzin dingen! Achteraf snap ik niet waarom ik er wakker van lig maar soms heb ik gewoon zo'n nacht ertussen..?!

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elina, ik heb het ook. Slaap al nachten slecht. Puur piekeren. Mijn zoontje is vaak bij opa en oma, en tis echt stil hier in huis.

20. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Super leuk zo'n 3D echo! Wij hebben m 5 februari.. Bij de echo's soms wel al een 3D foto gemaakt, heel apart om te zien!

Deel Deze Pagina