Jep hier ook herkenning. Ik loop echt als een hoogzwangere, hij bungelt echt heel laag in mn buik. Trap lopen is echt lastig maja. Een harde buik voelt echt als een samentrekking. Die ook weer wegtrekt. Vandaag wassie echt overal aan het zwemmen.. Dus mijn buik golfde echt op en neer, geweldig haha!
Dan zal het idd de baby wel zijn Ik vind die harde buiken maar lastig te herkennen, het voelt ook wel eens alsof de boel samentrekt, maar van buiten heb ik dan geen keiharde buik, al mijn eigen babyvet zit daar dan nog voor Wat gaaf dat je hele buik op en neer aan het golven was maartje! ik heb de mijne nog nooit zien bewegen, maar wordt soms binnen een minuut boven, onder, links en rechts geschopt, die hier lijkt ook nog genoeg zwemruimte te zijn
Haha ja dat doet die van mij dus ook. Lijkt wel offie elke keer ergens anders heen gedraaid is. Maaruh, harde buik is ook lastig te herkennen. Hier ook geen harde buik vd buitenkant maar heb genoeg vet eroverheen haha. Bij Niek herkende ik het ook niet. Nu weet ik het inmiddels wel.
Ik vind het 's ochtends altijd zo grappig, als ik heel lang op 1 zij heb geslapen en ik word wakker en rol op mijn rug, dan ligt de baby echt als zo'n balletje in het midden van mijn buik. Echt een bolletje opgevouwen baby haha En dat vindt ze irritant dus dan voel je haar wriemelen tot ze weer normaal ligt Gekke baby! Ik moet ook opletten dat ik niet ga waggelen, deze kleine ligt idd ook heel vaak onderin. En dan vooral lekker schoppen tegen mijn schaambeen en zo.. Fijnnnn! Een harde buik herken je vanzelf wel. Dan voelt je buik echt niet meer soepel, zeg maar. En dan vooral de binnenkant, van buiten is hij altijd zacht want daar zit mijn vet Ik vind echt dat het dan aanvoelt als een voetbal of zo.
Wij gingen lekker noodles eten met groente en kipfilet. Lekker pittig sausje erbij, mmmmm! Ik had alleen een beeeeetje teveel erin gedaan Man m'n ingewanden fikten eruit! Dussss mijn Big Mac is onderweg
Harde buiken: vind ik ook lastig te herkennen. Voel het wel als ik zachtjes op m'n buik druk, maar anders niet echt. Draaien: onze uk draait ook nog alle kanten op! Heel bijzonder hoor! Controle: alles was prima! Alleen vond junior de doppler niet zo leuk, hij was behoorlijk aan het schoppen! Bd was ook prima (55/100) en de hartslag ook perfect. Mag nu om de 3 weken op controle. Ego: net een weekendje weg geboekt voor ons saampjes! Ik heb binnenkort een lang weekend vrij van m'n werk, dus vl ook gevraagd of hij de vrijdag vrij kon krijgen. En dat kon! We gaan lekker uitwaaien op Texel het eerste weekend van februari! Is echt de allerlaatste keer voorlopig dat we er met z´n tweetjes op uit kunnen, dus heb er enorm veel zin in!
Snap ik geranium, leuk!! Iets om naar uit te kijken! Lekker genieten met zijn 2tjes! Ik heb vooral dat mini draait als ik zit. Op 1 of andere manier vindt ie dat niet zo leuk denk ik. Dan voelt mn buik ook echt niet fijn aan. Mijn buik begint nu echt groot te worden. Pfff dat gewaggel... Lijkt me zo vroeg nu! Mja hijs echt behoorlijk. En zit echt al in de weg!
@frommel": supergave echo!!! Je hebt me aan t twijfelen gebracht!! Iemand enig idee of ik op de beurs een 3 of 4D echo kan laten maken??
@babyfotograaf: super gave muurschildering! mag je best trots op zijn! @iedereen: bedankt voor alle knuffels...Doet me goed! @zwangerschapsyoga: net eerste les gehad en moet zegge ik vond het erg lekker en leuk! Even emo momentje gehad...tijdens de ontspannings-ademhalingsoefening aan t eind ging mijn meisje voor t eerst heel erg trappelen zodat ik haar voor t eerst aan de buitenkant van mijn buik voelde (echt duidelijk voelde) @in looooooove ff kopje thee en dan douchen en lekker slapen! truste lieve meiden! xx
@geranium, lekker zeg nog een weekendje weg!!! Heb er zelf ook aan zitten denken (midweek dan), maar kan op mn werk nu echt niet vrij nemen...21e start de uitzendkracht en die zal ik op hoog tempo in gaan werken voornamelijk, en moet ook mn zeer gewaardeerde *kuch kuch* collega inwerken op alle rapportages, dussss dat wordt lekker druk Maar vooruit, 8 maart gaat verlof in, er komen heus nog meer mooie aanbiedingen voorbij Had je t al op je werk aangekaart betreft de vrijdag?? @baby, haha als ik op mn zij lig dan lig ze aan die kant , als ik dan iets te snel omdraai blijft ze soort hangen voor mn gevoel Maar t echte draaikonten doet ze t liefst z laag mogelijk waar ze de minste ruimte heeft, alsof ze er via mn buik uit wil ofzo, maar vind t eigelijk aanvoelen alsof je van binnen uitgewrongen wordt @harde buiken, ik heb niet t gevoel dat t regelmatige krampen zijn, meer gewoon 1 grote constante langdurig vermoeiende kramp...??? @woerdie, ahhh smelt moment!!!! Heerlijk! Lekker van genieten hoor! Ik mag morgen voor t eerst naar yoga, ben benieuwd weer natuurlijk wel proefles gehad maar toen kon ik zelf ook nog alle kanten op buigen @maartje, buikfoto??? ben benieuwd! @waggelen, nou....als ze dus even komt knuffelen met mn buikwand zo heerlijk laag, en als ik dan ook nog eens nodig moet plassen, of uberhaupt gewoon pas net opsta van de bank en/of uit bed dan heb ik ook echt t gevoel dat ik waggel! @omdraaien in bed, pfffff om de 1e keer goed te gaan liggen tegen ml aan ben ik 5 minuten bezig en aan t puffen, steunen en zuchten en pijn aan t verdragen van mn banden, moet dan eerst nog 10 minuten uithijgen hoor Dat wordt nog wat, want nu heb ik nog niet zo'n last van de buik die ook mee moet draaien @buik in de weg, uhmmmm sokken en schoenen zijn onhandige dingen, maar als ik op bed of op de bank zit gaat t wel zolang ik alles maar wijdbeens doe Onderbenen afdrogen is dan wel echt een opgave sinds deze week ...en in evenwicht blijven, en wijdbeens been optillen, en bukken om te drogen, voel me echt een kluns Eens zien of ik daar nog een handigheidje bij kan verzinnen, desnoods even de wasmand gebruiken om een voet op te zetten ofzo, kan ik morgen wel eens proberen natuurlijk @hier, meisje is weer lekker druk schitterend Echt heerlijk dat getrappel en gespartel in mn buik Al was mn blaas wel weer overdreven vaak t doelwit, t maakt me eigenlijk niet uit baal er alleen van als ik voor noppes naar de wc gestuurd wordt Goed heeeeeel verhaal inmiddels.... Ik ga lekker naar bed, weer lekker naar dromenland en morgen weer werken...weekend komt steeds dichterbij Slaap lekker allemaal! X
Bfg: nee, nog niet over gehad op m'n werk. M'n leidinggevende is deze week amper op school, dus dat zal volgende week worden. Jij hebt ook nog een drukke tijd voor de boeg zeg! En zo'n k#tcollega is dan ook niet prettig! Buik: zit idd best al wel in de weg! Met name sokken en schoenen zijn lastig! Ga er een eind aan breien voor vandaag en lekker slapen! Truste allemaal!
Ik zal maar niet zeggen dat ik gewoon nog met rechte benen staand bij mijn tenen kan hè? Sokken en schoenen zijn nog makkelijk! Kan zelfs mijn teennagels nog knippen hahaha!
Als ik 's ochtends wakker word dan voel ik hem in mijn zij bewegen, meestal de zij waar ik op lig. Dat voelt altijd zo kietelig aan. soms ook voel ik hem zowel links als rechts, dan heeft hij zijn voetjes aan de ene kant en zijn handjes aan de andere kant. Zo leuk! Laatst legde ik mijn vingers op mijn zij en voelde ik heel duidelijk zijn voetje er langs gaan! Dat maakt me zo gelukkig.
@baby, ik voel het inderdaad ook als ik op m'n zij lig als een soort gekietel, maar vaak ook zo hard dat het zeer doet. Helaas vaak ook onderin wat niet zo fijn is. Ik zie m'n buik al sinds een week of 3 bewegen, de kleine is dan ook flink druk. Vooral savonds wanneer ik ga slapen! Als ik me snachts omdraai zie ik altijd een hele bult in m'n zij waar ik op lag. Moet dan echt rustig omdraaien zodat de baby ook met een hoop gespartel kan draaien Heb net 2 striae streepjes ontdekt had zo gehoopt ze niet te krijgen maar helaas toch ondanks het 2x per dag insmeren. En heb nog maar een super klein buikje dus hoop dat ik niet ineens een mega groeispurt krijg! @woerdie, fijn dat de keuken klaar is! @geranium, heerlijk nog even samen genieten
Net wakker met lichte hardebuiken.. Maar wel met regelmaat van om de 1,5 minuut. Hoop dat het zo weer over gaat want 26 weken is veel te vroeg. Ben wel beetje bang toch..