16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hallo kletskousen! Even een snelle zwaai, dan weer aan de poets.

Hebben jullie ook wel eens dat die kleine op je eh, uitgang :p staat te dansen?? Dat voelt echt vervelend zeg! Gisteren kreeg ik echt zo'n harde steek in mijn doos van dat getrap! Ik riep gewoon 'au' ervan, haha :)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, nou ik heb wel als ik beetje half voorover geleund zit ofzo dan voel ik ook een hoop protesten in mn buik hoor, volgens mij komt ze dan beetje in de verdrukking ofzo :D
    nou moet ik toegeven dat ze ook erg protesteert als ik ipad of boek op mn buik zet, want tja dan wordt er toch een miniscuul randje ruimte van dr afgepakt ;), terwijl ze echt nog nooit zo hoog heeft gelegen maar goed :D
    kan er altijd wel om lachen ;) madame houdt van ruimte dus prima hoor ;)
    anders kijken of je iets onderuitgezakt met een kussen in je rug kan zitten? ziet er misschien niet zo pro-actief uit, maar als je daarom minder last van je buik krijgt....

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    haha nou eerder t idee dat ze richting mn darmen aan t trappen is ;)
    alsof ze t aan t kneden is op de een of andere manier :(:D
    nog niet echt gericht naar de uitgang ofzo :) gelukkig ;)
    blaas is wel favoriet doelwit uiteraard ;)

4. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ja dat heb ik de laatste dagen dus ook, zijn scherpe steken soms!
    Mede daardoor zo lang wakker gelegen vannacht. Ga overigens overdag nooit bijslapen anders slaap ik nog
    Minder snachts. Dus hopelijk ben ik zo moe dat ik vannacht wel slaap..

5. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @skatje ja idd herken dat had het bij me dochter ook zwaar vervelend net alsof ze een weg naar buiten proberen te trappen. Ik probeer altijd een beetje met me handen te schuiven zodat tie anders gaat liggen maar wil niet altijd lukken

6. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik haal de mijne meestal bij de Zeeman..:)
    Heb er 1 keer eentje bij de Hema gehaald vanwege een bepaalde kleur die ik zocht, en die gaf na 3 keer wassen nog af.

7. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van de bekkenfysio een speciaal kussentje gehad voor op me bureaustoel op werk. Beetje zelfde effect; je blijft erop wiebelen waardoor de boel niet zo verstijft.

8. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babyfotograaf, ik ook nog 8 weken werken, ben ook echt aan het aftellen. Wou het eigenlijk niet want dan duurt het zo lang. Maar zelfs als je er zelf niet over nadenkt, iedereen vraagt continue hoe lang je nog moet werken. Dus dat schiet ook niet op.
    Vervelend van je collega trouwens. Kan echt je werkdag vergallen he.

@geranium; je hebt groot gelijk wat betreft minder werken. 5 dagen is echt veel.

@missie; spannend hoor, steeds die controles. Als je evt. wordt opgenomen wat gaan ze dan doen? Moet je dan platliggen, of krijg je ook meteen medicatie voor de longrijping en zo?

@Fem, heel vervelend van je klusjesman. Maar misschien ook niet handig om alles zo strak te plannen?
    Maar lees dat je het ondertussen met een andere klusjesman opgelost hebt. Gelukkig maar.

@bloemm; ik ook weer verkouden...........

@ vroegeboren kindjes; is een onderwerp wat ik ff ontwijk. Kan er slecht tegen merk ik. Dat nieuwe sbs programma kijk ik dus ook niet......

Rest van de dames; heb het meeste wel gelezen maar niet altijd energie om te reageren. Ben moe......... Voor het eerst weer 3 volle dagen gewerkt sinds de feestdagen. Ging op zich qua bekken wel goed, maar heb ook meteen 3 nachten bijna niet geslapen, geen idee wrom nie.

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @shahrazed, ben je misschien aan t piekeren na een werkdag??dat je daarom niet kan slapen?

@dekbed hema, haha tja nou je t zegt shahrazed ;) we hebben er meerdere, en alles al zovaak gewassen inmiddels, en opeens gaf ie af :D, hup, matrashoeslaken ook blauw ;) :D maar ach, gebruiken we toch sltijd bij die overtrekken dus dan valt t niet zo op dat er behoorlijk blauwe gloed overheen zit :D

@bed, ooeeehhh moet er maar niet teveel aan denken anders kruip ik denk ik lekker t bedje in :D, kijk nu al uit naar bedtijd ;)

@verkouden, om precies te zijn al sinds september 2010 dus dat blijft bij mij sindsdien sowieso al doorkwakkelen...
    Ben we blij trouwens dat t niet al te vaak echt gaat broeien, op een keelontsteking hier en daar na dan ;)
    Maar kan me goed voorstellen hoe jullie je voelen, dus beterschap voor iedereen die t nodig heeft! :)

@hier, filmpje opgezet, maar ben bang dt ik t niet ga redden om m af te kijken hihi :)
    Wacht alleen nog op een telefoontje van de vve :cool:

10. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Wij kopen beddebgoed meestal bij Zeeman,kwantum of leenbakker mooi spukl voor een mooi prijsje! xx

11. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ukkie springt hier ook al 2dagen trampoline in mijn blaas :)

@unexpected:dikke knuffel voor jou!!!

@iedereen:Bedankt voor de geboortekaartjes tips :D geloof dat we HET kaartje wel gevonden hebben :D

@yoga: hier ook zo goed gegaan...zelfs heerlijk geslapen na de les :D

Dinsdag komt het kraamcentrum al voor een intake!! JEETJE gaat wel erg echt worden nu allemaal :)

Verder niet veel bijzonders hier ;)
    Dalijk ff met manlief naar t winkelcantrum en dan vanaaf lekker bankhangen!

Fijne avond allemaal en een dikke knuffel voor iedereen die em kan of wil gebruiken hihi
    xxxx

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @geranium; raar verhaal hoor van die klusjesman. Groot gelijk van jullie dat jullie een ander hebben gezocht.

vluchttas????????????? komt wel met 40 weken:)
    We wonen ook best dicht bij het ziekenhuis dus benodigdheden zijn wel snel opgehaald.

@amezen; zuurkool ovenschotel, lekker hoor. Dat ga ik binnenkort ook wel weer maken!

@bfg; ik zie het helemaal voor me hoe je naar je auto waggelt:p Helaas moet ik ook regelmatig lopen en dan "draag"ik mijn buik ook wel. Lekker onopvallend via mijn jaszakken.

@femmeplepem; Ik ben nu ook weer fanatiek met WIDM, ik zit alleen met de mol er altijd naast.

@maartje; balen dat het werken niet wilt lukken. Rustig aan dan maar en ervoor zorgen dat hij nog lekker binnen blijft zitten.

@elina; ook aan de yoga, was het ook leuk/lekker??
    Zijn hier meer meiden die iets van een zwangerschapsyoga/les doen?

@moon; beddengoed...Hema als er een aktie is. Of de Zeeman. Maar het moet natuurlijk ook nog een beetje mooi zijn natuurlijk......
    Als het goed is doe je wel heel lang met een dekbedovertrek:p

huishoudbeurs/9 maanden beurs. Ik wil op de donderdag overdag gaan en dan alleen naar de 9 maanden beurs. Wat ik extra mee kan pakken is leuk maar niet noodzakelijk. En als het mij te druk is loop ik sowieso door. Maar ik wil er altijd vroeg zijn dan is het nog wel te doen.

ff afraffelen, we gaan boven de bedden opmaken:) ( HEMA overtrek of die van het keuzekerstpakket)

13. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben echt zo moe! Ga maar lekker vast mijn bed in. Hopelijk slaap ik nu eens optijd zodat ik morgenochtend niet zo doodmoe wakker wordt. Ik ga het proberen en anders zien jullie me hier weer verschijnen.

14. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ stoel; nouja niet echt last van mn bekken, het is echt de baby die tegensputtert dan.. Maar bedankt voor het meedenken! Heb nu tijdens mijn werk een bureaustoel gepakt die naar achter kan mrt de rug. Dat zit wel minder charmant maar dan gaat het stukken beter. Heb vandaag 1,5 uur gewerkt en het ging goed!!

@ shahrazed; ik word opgenomen, mocht mijn bmm onder de 2,5 cm komen. Dan is het ook echt foute boel dus dan krijg ik meteen ook longrijping etc. Vorige keer kwam ik binnen met 26,5 week en een bmm van 1,7. Maar toen had ik al 12 uur best wel flink harde buiken/weeen. Zover laat ik het nu natuurlijk niet komen. Bij iedere wee trek ik aan de bel. Hopelijk kan ik zo voorkomen dat mn bmm zo kort word.

@ ego; nou, morgen weer 25 + 2. Ik ben nu echt begonnen met dagen tellen. Vandaag ook weer rustige dag, weinig harde buiken. Komt misschien echt wel goed!!

Zit nu lekker in bad en ga op tijd slapen. Zo gaan de dagen snel voorbij!

Ons proefgeboortekaartje kwam vandaag binnen en dat wordt hem helemaal! Ik ben er nog veel blijer mee dan het geboortekaartje van Niek!!

Oh ik weet niet meer wie het vroeg, maar zal morgen ff buikfoto plaatsen!!

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Heb ff de lijst van de svb met populaire namen bekeken. We hebben 2 jongensnamen, eentje is 87 keer gebruikt vorig jaar de andere 132 keer. Van de 3 meisjesnamen staan er 2 in de top 20 en is de laatste 327 keer gebruikt. Zo grappig om dat na te kijken!

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Pookie, ik ga naar zwangerfit. Half uurtje sporten onder begeleiding van een fysio, en wat theorie over de bevalling etc

17. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik heb het net ook nagekeken. Onze naam is maar 1x gegeven!

18. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das niet veel amezen! Onze naam staat wel in de top 10.. Is manlief echt niet blij mee maar ja deze naam past t beste bij ons kindje.. Dat half nederland die naam ook leuk vindt, tja, daar kan ik niks aan doen!tis gewoon een leuke naam!

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @pookie, ja hier nog eentje yoga :) ben sowieso fan van yoga en vind t heerlijk om te doen, en dan vind ik t wel erg tegenvallen dat je nu niet zozeer met poses ed bezig bent, maar de ontspanning en ademhalingsoefeningen, en hier en daar wat kracht (beenspieren trainen door hurkzit) vind ik toch wel lekker :)
    Kan er allicht t eea oppikken waar ik misschien wat aan heb :)

@naam, oh ik zal ook eens kijken of ie er in staat ;) zowel de naam als de backup naam hihi ;)

@maartje, fijn dat t nu wel goed ging!!! Kwam ie dus in verdrukking (vond ie zelf ;)), heeft ons meisje ook erg snel!

@unexpected, slaap lekker :)

Hier duik ik ook niet al te laat t mandje in...
    Hoofdpijn vanuit mn nek, en gewoon sowieso moe.,,,dutje was vanmiddag beetje onrustig, en ben uiteraard niet meer gebeld door de vve....dus zal maandag zelf wel weer even achteraan gaan...
    Net wel even met hittepit op mn buik gezeten om te kijken of t helpt.
    Was wel lekker, en had zeker wel gevoel dat mn buik er wat van ontspande, maar die krengen zijn altijd zo snel fgekoeld.....
    Morgen dus maar even op jacht naar zo'n rubberen kruik...
    Weten jullie waar ze deze altijd verkopen?? Zie ze namelijk nooit ergens liggen....

Nu even de naam opzoeken ;)

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Backup naam afhankelijk van spelling tussen de 1 en 37 keer
    En de naam toch nog 127 keer, goh, sta er van te kijken :D
    Maar geen top20 namen allebei ;) duidelijk ;)

Deel Deze Pagina